Jannovosso Geplaatst Mei 13, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/13/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 13, 2008 Wel zo netjes om mezelf voor te stellen, Ik ben Jan(novosso), 53 jaar, muziekliefhebber speciaal van Symfonische muziek zoals o.a. Yes, Genesis, Pink Floyd, Genle Giant etc. etc. Heb totaal geen idee hoe ik een bericht moet posten (is de 3e keer dat ik dit probeer, zal nu control C, control V doen) moet dus DukeN.nl ook nog leren begrijpen en lezen. Ben hierop gekomen doordat ik een ION platenspeler 1 jaar geleden voor mijn verjaardag heb gekregen welke ik pas 1 maand geleden kon gebruiken omdat deze platenspeler alleen werkt met XP en hoger. Had voorheen een Dell XPS Pentium 3 450 megahertz draaiend op ME. Nu een Dell Inspirion 1721 AMD Turion 64x2 met Windows Vista. De opnames gedaan met mijn ION bevielen mij niet qua spetteren (LP's grijsgedraaid?) ondanks schoonmaak, en dynamiek. Via via aan downloadprogramma Utorrent gekomen (alles te vinden en goede kwaliteit), en zowaar, mij eerste CD van Genesis - Wind & Wuthering (zelfs DVD maar slecht beeld maar goed geluid) met vallen en opstaan gebrand. Probeer nu programma te begrijpen en te leren en ben zodoende op DukeN.nl terecht gekomen. Zal een tijdje duren voor ik alles een beetje door heb. Maar je bent nooit te oud om te leren...gaat wel langzamer.... grt. Jannovosso Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Cédric. Geplaatst Mei 13, 2008 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Mei 13, 2008 :welkom: Welkom Jan! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
Eagles Geplaatst Mei 15, 2008 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 42 Delen Geplaatst Mei 15, 2008 WELKOM je bent inderdaad nooit te oud om te leren zelfs het branden van een dvdtje gaat met vallen en opstaan!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie