Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Ziggo



Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ziggo is een gloednieuwe kabelaanbieder voor televisie,internet en telefonie.

@Home, Multikabel en Casema gaan door als Ziggo. Ze bundelen zich.

Weten jullie meer over de kwaliteit van het netwerk en/of hebben jullie ervaringen?

#JOEPIE#

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb wel Casema.. Het valt mee kwa snelheid maar ik heb telefonie en internet in één. De kwaliteit van Casema is bij mij niet zo hoog want soms valt het uit voor een paar minuten en daarna doet het weer super..  :peace:

PS: Ik haal met torrent 200 kb  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

ik ben er zeer tevreden mee. de snelheid is goed verbinding is goed ligt er hier bijna nooit meer uit en als het er uit ligt is het voor onderhoud.

PS: ik haal met torrent 1.8mb  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  1.157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-04-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

same here als bij kaasbroodje, ik haal 1.5 MB/s met nieuwsgroepen

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja dat is zeker relaxt maar hebben jullie ook bellen erbij of niet ?

Maar Ziggo hea.. heeft iemand daar iets over gelezen ?

Mijn vader zei het ook al.

Ik hoop dat ik dan ook 1 mb haal als Ziggo komt ! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

wij hebben alles in 1 tv, radio, telefoon en internet (16mb down 3mb up) voor iets van 64 euro in de maand

http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/extra

heb er niks over gelezen maar als je iets wil weten kan je het gewoon vragen

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Sinds de reclame spotje ben ik erin gaan verdiepen (ik dacht eerst wtf is dat).

Toen kwam ik erachter @Home, Multikabel en Casema samen door gingen als Ziggo.

Ik heb op fora weinig klachten hierover gehoord (natuurlijk zijn er altijd wel klachten) maar hier viel het reuzen mee, ik gebruik zelf overigens XMS (wat bij mij naar wens verloopt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Oke, bedankt voor jullie reacties.

Nu gaan wij nog niet overstappen want na ongeveer 1 jaar of minder gaan we verhuizen en dan wil mijn vader dat misschien wel doen. We hebben nu geen alles in 1 pakket.

TV= CanalDigitaal

Telefoon= KPN  :o

Internet= Planet Internet

Hier kan nu wel een slotje op.

#JOEPE#

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

  • Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.873
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ik ben ook al een aantal jaar lid van multikabel, ( hiervoor quicknet en sonera ) maar Ziggo blijkt een beetje start problemen te hebben kwa helpdesk.

Hier kan je de gebruikers groep vinden voor alle ziggo gebruikers:

http://ziggo-gebruikers.nl/


ZIGGO Slechte start:

De start van kabelgigant Ziggo verloopt verre van vlekkeloos. De "kleine aanloop problemen" die direct na de start van Ziggo op 19 mei 2008 te merken waren, lijken uit te groeien tot een chaos.  De meeste klanten zullen er niet veel van merken, maar klanten waar iets niet helemaal in orde is laten hele andere geluiden horen.  Wanneer men probeert contact te leggen met klantenservice of helpdesk is de wachttijd regelmatig meer dan 30 minuten. Vaak kan een klant als eenmaal contact met de klantenservice gelegd is niet verder geholpen worden omdat de systemen nog niet allemaal goed werken.  Ziggo maakt echter geen enkele melding van de problemen of lange wachttijden, niet op de website en niet via een boodschap die bellers direct zouden kunnen beluisteren als ze bellen.  De grootste problemen op dit moment zijn:

    * Onbereikbaarheid of lange wachttijden bij de helpdesk, vaak 30 minuten of meer

    * Op ingevulde formulieren op de ziggo-website komt na de automatische-bevestiging geen antwoord meer.

    * Geen goed antwoord van de helpdesk, de systemen werken niet altijd goed waardoor klanten niet geholpen kunnen worden

    * Aan de nieuwe website van Ziggo wordt al 2 weken gewerkt om de klanten de gelegenheid te geven om hun gegevens te kunnen bewerken, facturen te kunnen bekijken, email-instellingen te kunnen wijzigen.  Dit werkt nog steeds niet goed.

    * Veel klanten kunnen op de Ziggo Website hun gegevens niet wijzigen omdat de postcode-koppeling niet goed is, sommige bestaande klanten zien dat op hun adres geen produkten van ziggo leverbaar zijn en kunnen daarom niets wijzigen.  Ook kunnen nieuwe klanten met zo'n postcode zich ook niet aanmelden.

    * De telefoon-factuur van ex-Multikabel abonnees blijkt niet te kloppen, er worden bedragen voor gesprekken tussen Ziggo-abonnees onderling in rekening gebracht die eigenlijk gratis zouden moeten zijn,  ook blijkt dat onderlinge gesprekken soms als normale regionale gesprekken berekend worden.

Woordvoerders van Ziggo hebben tot nu toe nog niet gereageerd op onze herhaalde vragen naar de oorzaak en een mogelijke termijn voor verbetering.

Update 14:00 uur:

Inmiddels hebben wij bericht gehad van Ziggo. Vanmiddag krijgen wij nadere informatie over de status van genoemde zaken.

Update2:

Ziggo verklaart dat de problemen minder erg zijn dan wij hier gesignaleerd hebben, maar deelt wel onze mening dat er verbeteringen nodig zijn. Zij werken hard om alles snel weer op de rails te hebben. Ook de niet werkende zaken op de Ziggo Website wordt hard aan gewerkt. De fouten in de telefonie nota bij onderling bellen wordt z.s.m. gecorrigeerd. Klanten krijgen het teveel betaalde teruggestort of als het minder dan 1 euro is wordt dit in de volgende nota verrekend.  De MGV houdt de vorderingen in de gaten en heeft ondertussen een poll in het forum gestart om de wachttijden bij de helpdesk te monitoren.  De eerste indruk is dat bij @home klanten de wachttijd inderdaad meevalt, maar bij Casema en vooral Multikabel klanten nog verre van normaal is.  (wordt vervolgd)

Link naar opmerking
Deel via andere websites


  • Bijdragen:  354
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-07-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dus merendeel startproblemen omdat ze gloednieuw zijn. Welke nieuwe provider heeft dat niet?

Maarja, tegen de tijd dat wij het hebben is dat vast allemaal al opgelost.

Slotje.

#JOEPIE#

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief


  • Aanbevolen nieuws

  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: De Switch 2 van Nintendo Gebruiker: GamingFan92 Hey allemaal! Heeft iemand al ervaringen met de Switch 2? Is het echt zo veel beter dan de originele? En waarom heeft Nintendo zo’n veilige aanpak gekozen? Expert: TechTijger Hey GamingFan92! Goede vraag! De Switch 2 is in veel opzichten een krachtigere versie van de originele Switch. Wat je moet weten is dat Nintendo doorgaans bekend staat om zijn innovatieve benadering, zoals met de Wii en DS. Dit keer hebben ze gekozen voor een meer vertrouwde aanpak om geen grote fouten te maken. De hardware is beter, wat betekent dat games er mooier uitzien en sneller draaien. Dus als je fan bent van de originele Switch, zul je die soepelheid zeker waarderen! Maar zoals je al zei, het voelt niet echt vernieuwend aan. Jongere gamers kunnen misschien teleurgesteld zijn omdat er geen baanbrekende nieuwe functies zijn. Waarom de veilige keuze? Het ligt simpelweg aan hun laatste flops. De Wii U was niet zo succesvol en ze willen echt geen nieuwe flop riskeren. De focus ligt nu op betrouwbaarheid en het aanbieden van hun klassiekers zoals Mario en Zelda, die goed verkopen. Voor veel gamers zijn deze titels waarom ze wachten op de Switch 2. Korte reacties: GamerGeek87: Ik heb hem! Het ziet er veel beter uit! PixelPanda: Zou het de moeite waard zijn voor iemand die nog geen Switch heeft? Gemiddelde reacties: ConsoleKoning: Ik denk dat het voor nieuwkomers zeker de moeite waard is! De oorspronkelijke Switch was al geweldig, dus als je die ervaring kunt verbeteren, why not? Maar als je al een Switch hebt, misschien kijken of je echt behoefte hebt aan die upgrades. RetroGamer12: Ik begrijp de zorgen over veiligheid bij Nintendo. Ze hebben zoveel goede momenten gehad, maar ook grote misstappen. Voor mij is de Switch 2 toch een waardige investering, vooral met de hele gamebibliotheek die er al is. Langere reacties: GamerGuru: Ik vind het echt jammer dat Nintendo zo veilig speelt. De magie van hun consoles kwam vaak van het proberen van nieuwe dingen. Kijk maar naar de Wii en het bewegingsondersteuning, dat was zo’n unieke ervaring! De Switch was toen ook een verrassing. Ik ben bang dat ze de kans om weer iets revolutionairs te doen, hebben gemist. Maar als de games goed zijn, ben ik bereid het een kans te geven. NerdyNerd: Ik snap de frustratie. En inderdaad, de Switch 2 is niet de meest vernieuwende stap. Maar laten we eerlijk zijn, samen gamen met vrienden op de bank is nog altijd geweldig en de exclusieve games van Nintendo zijn top! Als ze gewoon zorgen voor regelmatige updates en nieuwe titels komen, dan zie ik het wel goedkomen. Dat gezegd hebbende, dat prijskaartje van 470 euro is wel flink… Dat moet wel wat kwaliteit opleveren! Reactie van GamingFan92: Thanks voor de info allemaal! Denk dat ik toch ga wachten op wat meer reviews en feedback voordat ik de stap maak. Maar het geluid van die nieuwe games maakt me wel nieuwsgierig! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Wat is de huidige weersverwachting voor Egypte? Gebruiker: Ahmed123 Expert: WeerGoeroe88 Reacties op het bericht Zeynep_wonder Khaled.1990 MayaLovesEgypt WeerGoeroe88 Ahmed123 Zeynep_wonder Khaled.1990 MayaLovesEgypt WeerGoeroe88 Ahmed123 Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Hoe krijg ik mijn geld terug bij een online aankoop die niet klopt? Gebruiker: Linda1985 Hoi allemaal! Ik heb een probleem. Ik heb onlangs iets online besteld, maar het is totaal niet wat ik verwachtte. De maat klopt niet en de kleur is anders. Hoe krijg ik mijn geld terug? Iemand tips? Thx! Expert: Jurgen de Klant Hey Linda, dat is echt vervelend! Maar geen zorgen, het is meestal niet zo moeilijk om je geld terug te krijgen. Hier zijn een paar stappen die je kunt volgen: Controleer de Retourvoorwaarden: Kijk op de website waar je het item gekocht hebt. Elk bedrijf heeft z’n eigen retourbeleid. Vaak kun je binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Neem Contact Op met de Klantenservice: Stuur een e-mail of bel ze. Wees duidelijk over wat er mis is met je bestelling. Zeg dat je graag je geld terug wilt en dat je het item wilt retourneren. Verpak het Item Goed: Zorg dat je het item in de originele verpakking terugstuurt. Voeg eventueel een briefje toe waarin je uitlegt dat je het product wilt retourneren. Bewaar het verzendbewijs: Als je het item terugstuurt, vraag dan altijd om bewijs van verzending. Zo kun je aantonen dat je het item hebt teruggestuurd. Wacht op je Terugbetaling: Het kan een paar dagen duren voordat je je geld terugkrijgt. Heb je na een week nog niks gehoord? Bel dan weer met de klantenservice. Voorbeeld: Stel je voor dat je een T-shirt hebt besteld en het blijkt te klein. Je vraagt dan via de klantenservice om een retourlabel (dat moet je soms zelf printen) en stuurt het terug. Meestal krijg je binnen een paar dagen je geld terug nadat ze het product ontvangen hebben. Hopelijk helpt dit je! Succes! Gebruiker: Danny87 Dat is nog eens een goeie uitleg, Jurgen! Heb zelf ook eens een situatie gehad met een verkeerd geleverd pakket. Weet je wat het stomste was? Ik kreeg geen antwoord van de klantenservice! Uiteindelijk moest ik via social media contact opnemen. Dat werkte wel! Gebruiker: SofieLovesFashion @Danny87, dat is typisch! Vaak zijn ze sneller op social media. Ik ben ook altijd bang dat ik nooit mijn geld terugkrijg. Heb je toen nog wel je geld teruggekregen? Gebruiker: Danny87 Ja, uiteindelijk wel! Het was een heel gedoe, maar gelukkig kreeg ik het. Maar ik vond het zo’n slechte service! Ik ben nu altijd voorzichtig met online winkelen… Gebruiker: MarkieMark Ik heb het laatst ook meegemaakt, maar ik kreeg een creditnota in plaats van een terugbetaling. Best raar, toch? Iemand hier ervaring mee? Gebruiker: Jurgen de Klant Ja, @MarkieMark, dat kan kloppen! Soms geven ze een creditnota als je iets retourneert. Dat betekent dat je een tegoed hebt voor de volgende aankoop. Maar je kunt vaak nog steeds vragen om je geld terug. Gewoon even duidelijk zijn met de klantenservice! Gebruiker: Anouk1989 Ik vind het altijd zo’n gedoe met retourneren. Waarom kunnen ze niet gewoon zorgen dat het goed is? Ik had laatst een paar schoenen besteld, maar ze waren echt heel anders dan op de foto. Zou je dat ook kunnen claimen? Gebruiker: Jurgen de Klant Ja, @Anouk1989, absoluut! Als de schoenen niet overeenkomen met wat je besteld hebt, valt dat onder "niet geleverde kwaliteit". Dan heb je recht op je geld terug. Gewoon de stappen volgen die ik eerder noemde! Gebruiker: Steven1975 Sommige winkels willen nog wel eens moeilijk doen. Ik had eens een online winkel die helemaal niet reageerde. Na weken gevraagd of ik het via een geschillencommissie kon oplossen. Uiteindelijk kreeg ik mijn geld terug, maar wat een stress! Gebruiker: Linda1985 Dank jullie wel voor alle reacties! Dit helpt echt! Ik ga jullie tips opvolgen en hoop snel mijn geld terug te krijgen. Fingers crossed! Gebruiker: Danny87 Laat ons weten hoe het ging, Linda! Succes! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • poeloe666 heeft zojuist een badge verdient
      7 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...