Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

GTA4 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB

koekie
 Delen

Aanbevolen reactie

• Reacties 1,4k
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb san andereas op een gekopieerde cdrom en die heb ik geinstalleerd!

Maar bij op starten zegt hij dit ; Zie bijlage.

Maar hij heeft het alles is op mijn computer gedaan met de zelfde cd.

heb nog niks met de crack gedaan dus dat zal het zijn.

Kan iemand mij goed uit leggen wat ik moet doen stap voor stap?

Alvast bedankt! ;)

Dit is een topic voor GTA IV (4), en niet voor San Andreas, dus maak even een nieuw topic aan in Alles over Games.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

Jaa dat had ik door maar is dat dan zo probleem naja ik doe het wel. O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  7

Hallo, ik ben nieuw in dit forum. Ik ben hier naartoe gekomen omdat je hiet wél vragen over downloaden mag stellen.

Weet iemand waar ik een goede torrent of een direct download van GTA IV voor de pc? Ik heb nu a 2 dagen een torrent van 600 seeds opstaan, en hij staat pas op 18%!

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Leeftijd:  34

Susteren volgens mij staat de poort waarmee je download niet open, ik heb even gekeken naar de torrent die je bedoelde en die had de volgende statistieken:

606 Seeders, 3476 Leechers

Ik zie veel leechers staan wat betekent dat hiermee de torrent vertraagd word, de leechers zijn de hoeveelheid downloaders en de seeders geeft aan hoeveel mensen het bestand binnen hebben en die verder uploaden aan de leechers.

Als je poort open is dan kan je verbinden met de seeders als het goed is krijg je van sommige seeders een aardige snelheid, als je toch geen goede snelheid krijgt en je poort staat open dan moet je inderdaad een andere torrent vinden op dit moment is deze het best die jij hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar is er geen gratis direct download?  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier staan een aantal rapidshare linkjes, je kan maar 2 bestanden per dag downloaden (dacht ik) mits je een premium account hebt die moet je zoeken op internet of kopen.

Hier kan je de rapidshare linkjes vinden:

http://www.rlslog.net/grand-theft-auto-iv-0x0008/#comment-561773

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kun je via rapidshare gta IV niet in een keer downloaden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nope omdat rapidshare een limiet heeft per bestand (dacht 500 MB of 1GB per bestand).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en geen andere direct download? :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  23

heb even gta 4 van de buren geleend omdat het bij hun niet werkt. installatie gaat goed alleen dan als je de code moet invoeren werkt het niet. heb ook al codes van generators geprobeert en dat wil ook niet. weet iemand toevallig waar het aan licht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Susteren:

kijk hier maar een beetje:

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=gtaiv+ftp&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&oq=

Lekkereten4:

Het is een gebrande dvd, of is gta IV uit de winkel gekocht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  23

die GTA komt orgineel uit de winkel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb gta IV door mijn buurjongen laten downloaden, hij heeft een abonnement bij een pht server (of zoiets).

Ben hem nu aan het installeren ;D

Post Merge: juli 30, 2009, 10:18:22 am

weet iemand een goede crack? Want telkens als ik de fake run ofzo wil kopieren vanaf winrar naar progam files, doet hij niks :-

Post Merge: juli 30, 2009, 10:29:14 am

of kan iemand een serial posten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5

Hey Allemaal :)

Ik ben net nieuw hierow..

Ik had een paar vraagjes..

Mijn broer en ik hebben net ff GTA IV gekocht, Ik vond downloaden iets te lang duren dus..

€45,- en we willen hem beide spelen..

Maar een vriend had GTA IV ook gekopieerd alleen Zijn beeld begon constant te trillen..

Kun je GTA IV kopiëren?

Of kan ik Van iemand een NO CD CRACK krijgen?

Oh mijn PC Specs zijn:

Computer

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Packard Bell BV

- Computermodel: ISTART B2050 AIO

- Computernaam: PC_VAN_PIETER

- Systeemtype: x86 (32-bits) systeem

Moederbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Packard Bell BV

- Model: RC415

- BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc.

- BIOS Model: Default System BIOS, versie Rio3V306

- Aansluitingen: AGP (Vrij), PCI1 (Gebruikt), PCI2 (Vrij), PCI3 (Vrij)

- Poorten: J1A1 (Muis), J1A1 (Toetsenbord), J2A2 (USB), J2A2 (USB), J4A1 (Parallel), J2A1 (Serieel), J6A1 (Audio), J6A1 (Audio), J6B1 - AUX IN (Audio), J6B2 - CDIN (Audio), J6J2 - PRI IDE (Geen), J6J1 - SEC IDE (Geen), J4J1 - FLOPPY (Geen), J9H1 - FRONT PNL (Geen), J1B1 - CHASSIS REAR FAN (Geen), J2F1 - CPU FAN (Geen), J8B4 - FRONT FAN (Geen), J9G2 - FNT USB (Geen), J6C3 - FP AUD (Geen), J9G1 - CONFIG (Geen), J8C1 - SCSI LED (Geen), J9J2 - INTRUDER (Geen), J9G4 - ITP (Geen), J2H1 - MAIN POWER (Geen)

Processor

¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Intel® Celeron® D CPU 3.33GHz

- Kloksnelheid: 3325 MHz

- Socket: CPU 1

Geheugen

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Grootte: 2047 MB RAM

- Type(s): 1024 MB RAM (Onbekend, DIMM), 1024 MB RAM (Onbekend, DIMM)

Hardeschijf

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (E:)

- Grootte: 606,8 GB (141,04 GB (C:) + 465,76 GB (E:) )

- Vrije ruimte: 387,73 GB (14,28 GB (C:) + 373,45 GB (E:) )

Geluidskaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Realtek

- Model: Realtek High Definition Audio

Videokaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: NVIDIA GeForce 8400 GS 

- Beeldprocessor: GeForce 8400 GS

- Geheugengrootte: 256 MB VRAM

- Stuurprogramma: nvd3dum.dll,nvwgf2um.dll, versie 7.15.11.7813

DirectX

¯¯¯¯¯¯¯

- Versie: 10.0

Besturingssysteem

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Basic

- Versie: 6.0.6000

- Service Pack: Onbekend

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 2.2.0.5)

http://flitskikker.fl.funpic.org/software/infotool

Niet super goed maar er komt nog een 9600GT of een 9800GT vid. Kaart in.

Kan iemand me helpen?

Je kan ook een mailtje naar me sturen; Pieterlowenthal@live.nl of naar mijn Youtube account; Gtamodding1

Mvg,

Pieter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Ik weet niet zo heel zeker of die dat gaat redden met die CPU en videokaart.

En je zegt dat er een nieuwe videokaart in gaat. Maar als ik zo het moederbord lees, heb je alleen nog maar 2x PCI en 1x AGP vrij. Als het geen AGP 8x is, heeft het weinig zin om nog een nieuwe videokaart te kopen. Daarnaast moet je ook nog kijken of de voeding het allemaal nog aan kan.

Met het probleem wat die heeft, zou inderdaad aan de crack kunnen liggen. Dus probeer eens een andere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke.

Dan moet ik maar is nieuwe PC kopen  :-

Vraag 1:

Wij willen beide gta spelen maar we gaan geen 2x 45 euro betalen voor 4 dezelfde cd's

Dus wij wouden hem kopiëren of op mijn Externe Harder schijf zetten

Maar een vriend had GTA IV ook gekopieerd alleen Zijn beeld begon constant te trillen..

Kun je GTA IV kopiëren?

Of kan ik Van iemand een NO CD CRACK krijgen?

Vraag 2:

Als wij gta spelen op mijn broers PC, En we willen saven moet je iets registreren maar wat is dat?

Ik wil namelijk niet online spelen.. moet je dan nogsteeds registreren? en kan dat ook met 2 accounts?

Dus Dat mijn broer een account maak en ik¨-i*

Mvg,

Pieter

Post Merge: augustus 02, 2009, 12:16:05 pm

Up?

Is er niemand meer ineens ofzow :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...

• Bijdragen:  6

hallo allemaal,

ik heb zelf gta 4 gedownload, en dan wat zitten klooien met cracks,

heb er 1 gevonden die werkt maar

-de cracks die werken zijn zwaar! normaal zou gta 4 goed moeten draaien op mijn pc, toch zit cpu 90-100

-laat niets van rockstar verbinding maken met internet (blokkeren met firewall best)

ik heb die van fedor denk ik, werkt voor mij

over dat online registreren: als je de programma's geen verbinding met internet laat maken (rockstargames social club en gta4), kan je normaal een offline account aanmaken, zodanig dat je wel kan saven

Vraag aan Pmixer: trillen of ronddraaien, als het over ronddraaien gaat, heb je een slechte crack (zogenaamde drunken camera)

sorry als iets van dit al zou gezegd zijn, maar ik probeer te helpen hé, je weet nooit dat het werkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...

• Bijdragen:  120

even een vraag, wie heeft gta IV al gedownload ?

En bij wie werkt hij dan ook egt zonder problemen? met de crack er bij

bij wie hem werkt, laat iets weten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  213
  • Actief:  

hallo iedereen.

Ik heb een keer gta 4 gedownload en geinstalleerd maar toen ging hij heel sloom en was er een gedoe met frame rates.

Het is me toen niet gelukt het normaal te kunnen spelen en nu ben ik van plan hem te gaan kopen.

De vraag is nu doet hij het dan wel?

En mijn pc trekt het makkelijk met een quad core processor en geforce 260gtx en 6gb geheugen :)

Bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...

• Bijdragen:  3

Ik heb een Probleem met GTA 4

Ik heb hem gedownlaod van NZB index en geopend met Grabit ( dat doet en niet zo toe)

Maar nu heb ik een probleem met het maken vaan een LIVE ID

ik heb me hotmail ingevult en me ww en dan krijg je een scherm waar je een code in moet vullen en dat heet productie code.

Ik weet niet hoe je die code krijg weet een van jullie het wel??

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 weken later...

Hallo DukeN, ik ben Luke!

Ik ben nieuw hier, ikben 14 jaar en woon in de omgeving Rotterdam.

Ik heb gelijk een vraag en hoop dat het te beantwoorden valt.

Ik heb GTA IV gedownload, en ik wil graag online; maar omdat ik geen serial heb, kan het niet.

Is er iets zodat ik wel online kan?

MVG,

Luke - Wii0fan

Als dit illegaal is, meld het dan even, maar ik heb het idee als ik rondkijk dat het toegestaan is om over illegale dingen te praten/helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.307
  • Leeftijd:  33

2x aanvragen is niet nodig ik heb al gereageerd op je topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2x aanvragen is niet nodig ik heb al gereageerd op je topic.

Dat komt omdat ze zeiden dat ik hier verder moest gaan en dat mijn topic gelockt werd ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1

eeeeeeh vraagje ik ben nieuw en ik snap geen snars van deze site weet iemand maar dan ook iemand waar ik GTA 4 IN Z,N GEHEEL kan downloaden?

:friends: :friends:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Delen

• Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Waarom blijft mijn Popcorn Time maar bufferen en hoe los ik dat op? Gebruiker123: Hey allemaal, ik heb een probleem met Popcorn Time. Iedere keer als ik iets wil kijken, blijft het maar bufferen. Super irritant! Iemand idee waarom dat zo is en hoe ik dat kan fixen? Alvast bedankt! ExpertGert: Hallo Gebruiker123! Dat klinkt vervelend. Bufferen in Popcorn Time kan verschillende oorzaken hebben. Hier zijn een paar dingen om naar te kijken: Internetverbinding: Eerst en vooral, check je internetverbinding. Als je wifi niet zo sterk is, kan dat de streaming beïnvloeden. Probeer dichtbij je router te zitten of gebruik een kabel als dat kan. Seeders en Leechers: Kijk naar de torrent die je probeert af te spelen. Popcorn Time zoekt naar andere gebruikers die de film of serie al hebben gedownload. Hoe meer ‘seeders’ (gebruikers die het bestand delen), hoe beter de kwaliteit. Dus als er maar heel weinig zijn, kan het bufferen. Kwaliteit van de Video: Soms is de kwaliteit (bijv. 1080p) te hoog voor je internet om snel genoeg te streamen. Probeer een lagere resolutie, bijvoorbeeld 720p, om te kijken of dat helpt. Software-update: Zorg ervoor dat je de laatste versie van Popcorn Time hebt. Soms helpt het om de app te vernieuwen, omdat bugs in oudere versies problemen kunnen veroorzaken. Firewall of Antivirus: Soms kunnen je firewall instellingen of antivirusprogramma’s de verbinding blokkeren. Controleer of Popcorn Time hier niet door geblokkeerd wordt. Als je dit allemaal hebt geprobeerd en het werkt nog steeds niet, laat het me weten! We kunnen samen nog verder zoeken naar een oplossing. Filmfan1987: Thanks voor de tips, ExpertGert! Ik ga ze gelijk even proberen. Joke1989: Oh, dat bufferen heb ik ook gehad! Bij mij bleek het gewoon te maken te hebben met het feit dat mijn huisgenoot ook tegelijkertijd aan het streamen was. Had nooit nagedacht dat dat mijn verbinding kon beïnvloeden. Mikky: Haha, ja dat kan echt een ding zijn! Heb ook eens problemen gehad toen ik aan het gamen was naast het streamen. Erg vervelend. Misschien moet je ook even kijken of andere apparaten niet je bandbreedte opeten. Gebruiker123: Bedankt voor de tips, iedereen! Ik heb nu een lagere resolutie geprobeerd en het lijkt beter te gaan. Fingers crossed! Samantha11: Ja dat lagere niveau helpt vaak! Maar ik moet zeggen dat ik Popcorn Time soms ook nog steeds traag vind. Hebben jullie ook andere manieren om films te streamen? Kasper: Hey Samantha11, wat dacht je van het gebruik van een VPN? Ik merk dat ik met een VPN soms betere verbinding heb, vooral als ik op een drukke netw smaak van streamingdienste gebruik. Joke1989: Ja, VPN kan ook helpen! Maar let op dat je niet alles heel erg langzamer maakt. Soms is het een beetje overkill als je gewoon thuis kijkt. Mikky: Precies! En als je niet wilt betalen voor een VPN, er zijn ook gratis opties, maar die hebben niet altijd de beste snelheid! Filmfan1987: Ik ben benieuwd naar die gratis VPN’s. Hebben jullie er eentje in gedachten die goed werkt? ExpertGert: Free VPN’s kunnen riskant zijn, maar als je het gewoon voor streaming gebruikt, kun je eens zoeken naar opties zoals Windscribe of ProtonVPN. Zorg dat je reviews checkt! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hey allemaal, ik heb net mijn nieuwe iPad opgehaald en hoorde dat er een nieuwe iPadOS update is. Maar wat zijn de belangrijkste nieuwe functies? Iemand die dit kan uitleggen? Dank alvast! AppleExpert: Hoi iRonnie! Gefeliciteerd met je nieuwe iPad! De laatste iPadOS update brengt een aantal toffe functies mee. Hier zijn de belangrijkste: Multitasking Verbeteringen: Het is nu makkelijker om meerdere apps tegelijk te gebruiken. Je kunt bijvoorbeeld een app in een split view zetten en een andere app daarnaast laten draaien. Dit is superhandig als je bijvoorbeeld aan het notuleren bent tijdens een online meeting. Nieuwe Widgets: Widgets zijn nu interactiever! Je kunt bijvoorbeeld je agenda of de weerapp direct op je startscherm hebben, en je kunt er nu op klikken voor meer info zonder de app volledig te openen. Handig, toch? Focus Modus: Met deze functie kun je nu verschillende focusinstellingen maken. Als je aan het werk bent, kun je bepaalde apps en meldingen uitschakelen zodat je niet afgeleid wordt. Perfect voor als je echt even wilt concentreren. Markdown Ondersteuning: Voor de creatievelingen onder ons, je kunt nu een tekstapp gebruiken die Markdown ondersteunt. Dit maakt het maken van notities en documentatie een stuk eenvoudiger. Verbeterde Bestandsbeheer: Finder (of Bestanden app) heeft nu meer functionaliteiten, zoals de mogelijkheid om je bestandsstructuur beter te organiseren en snel te delen. Als je nog meer specifieke vragen hebt, laat gerust weten! Veel plezier met je iPad! AppleEva: Thanks voor de uitleg, AppleExpert! Die multitasking functie klinkt echt handig. Ik vind het altijd zo’n gedoe om steeds apps te switchen. TechieMike: Ja, die widgets zijn echt een game changer! Heb je ook al die nieuwe mogelijkheden met de widgets in de widgetbibliotheek gezien? Echt leuk om je iPad meer te personaliseren. Arianna88: Ik vind die Focus modus ook super! Maar hoe stel je dat precies in? Ik wil niet dat mijn social media meldingen binnenkomen als ik aan het studeren ben. AppleExpert: Goed punt, Arianna88! Je kunt de Focus modus instellen via de instellingen. Ga naar ‘Instellingen’ > ‘Focus’ en daar kun je specifieke apps en meldingen kiezen die je wilt uitschakelen terwijl je focus aanstaat. Je kunt verschillende profielen maken, zoals ‘Studeren’, ‘Werken’ of ‘Vrije Tijd’. Ideaal! iRonnie: Thanks, AppleExpert! Ik ga dat straks even uitproberen. Ook leuk dat je die widgets kunt aanpassen. Ik hou van een beetje creativiteit! TechieMike: Ja, ik heb zelfs mijn weerwidget aangepast met een cool achtergrondje. Geeft net dat beetje extra. ArjanDeBoe: Haha, ik ben toevallig ook met mijn iPad aan het stoeien! Die bestandsbeheer is een beetje verwarrend, vond ik. Kan iemand me helpen met hoe je een map aanmaakt? AppleExpert: ArjanDeBoe, makkelijk! Open je Bestanden app, ga naar de plek waar je de map wilt aanmaken (bijv. ‘Mijn iPad’) en tik op ‘Nieuw’ of het plusje (afhankelijk van je iPad model), kies ‘Nieuwe map’ en geef het een naam. Arianna88: Top, thanks! Dat ga ik zeker proberen. Ik hou echt van al die nieuwe mogelijkheden. iRonnie: Ik ga nu ook eens aan de slag met die focus modus en al die widgets. Dit wordt leuk! Bedankt iedereen! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Waarom Downloaden Mensen Altijd Die Vreemde Bestanden? Wat Moet Ik Weten? RetroDL: Hey allemaal, ik heb een vraag die me al een tijdje bezighoudt. Waarom downloaden mensen altijd van die vreemde bestanden? Ik zie op forums en in chats soms files van tientallen gigabytes met rare namen en extensies. Wat moet ik daar over weten? Zijn ze echt veilig of moet ik gewoon mijn handen ervan afhouden? Thanks! ExpertUser88: Hey RetroDL! Goede vraag, man. Veel mensen downloaden vreemd uitziende bestanden omdat ze denken dat het toegang geeft tot gave dingen, zoals games, software of films. Maar er zijn een paar dingen waar je echt op moet letten. Wat is het bestand? Vaak hebben die bestanden een extensie zoals .exe of .iso. .exe’s kunnen programma’s zijn, maar ze kunnen ook virussen bevatten. Dus als je iets ziet dat je niet kent, zoek het dan eerst op. Waar komt het vandaan? Downloaden van een betrouwbare bron is super belangrijk. Als je iets tegenkomt op een shady forum of van een onbekende gebruiker, wees dan voorzichtig. Je wilt echt niet dat je computer wordt geïnfecteerd. Waarom enorme bestanden? Grote bestanden zijn vaak games of softwarepakketten, maar ze kunnen ook veel extra ‘troep’ bevatten. Vaak zijn dat stukjes software die je niet wilt hebben, zoals adware of spyware. Veiligheidstip: Gebruik altijd antivirussoftware en scan bestanden voordat je ze opent. En als iets te mooi lijkt om waar te zijn (bijvoorbeeld gratis software die normaal betaald is), dan is dat vaak ook zo. Kortom, wees voorzichtig, en als je twijfelt, download het dan niet. Hopelijk helpt dit je een beetje verder! DannyMIRC: Dankjewel, ExpertUser88! Handige info. Ik snap nu beter wat ik moet oppassen. GamerGirl99: Ik begrijp die nieuwsgierigheid wel. Soms zie je iets, en je denkt: “Dat moet ik hebben!” Maar ik heb ook eens een virus gehad door iets te downloaden dat er leuk uitzag. Nooit meer! RetroDL: Thanks voor de uitleg! Wat zijn goede bronnen dan? Heb je voorbeelden van sites waar je veilig kan downloaden? ExpertUser88: Zeker! Voor software kun je vaak terecht bij sites zoals Softpedia of CNET Download. Voor games kijk je naar platforms zoals Steam of GOG. Dat zijn veilige plekken! Altijd goed om reviews te lezen voor je iets downloadt! BobDeBouwen: Zelfde hier, ik download meestal via torrents, maar je moet echt weten wat je doet. Vaak zitten daar goede dingen tussen, maar ook veel rommel. Controleer altijd de comments van anderen! TechKnight21: Wat ik altijd doe is kijken naar het aantal downloads en de beoordelingen. Als iets veel gedownload is en positieve feedback heeft, dan is de kans groter dat het veilig is. Maar opgepast met die “cracks”! SarahD: Ik gebruik vaak Google om te checken of iets legitiem is. Als ik twijfels heb, dan download ik het niet. Gewoon makkelijker dan spieken achteraf, vind ik! DannyMIRC: Zal ik ook eens proberen, thanks SarahD! GamerGirl99: En als je echt niet kan wachten, gebruik een virtuele machine om het eerst te testen. Zo vang je eventuele virussen voordat ze je eigen systeem kunnen aantasten! RetroDL: Wow, wat een goede tips! Bedankt iedereen, ik voel me al een stuk zekerder over dit onderwerp. Ga echt wat beter opletten bij het downloaden! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Karoi heeft zojuist een badge verdient
      8 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...