Spring naar bijdragen

grabit> genereerd lege mappen


Gast trapatoni

Aanbevolen reactie

:huh:

Hallo, via eweka via Usenersearch verschillende prg geporbeerd te downloaden.

Het ziet er naar uit dat downloaden goed gaat , Maar bij batch komen alleen lege mappen te staan dus zonder songs...

dit gebeurd ook bij items die vandaag gepost zijn op eweka.

firewall router en windows firewall zijn disabled , norton antivirus ook (tijdelijk disabled)...

wat gaat er fout??

XXL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast BoboRickyNL

Heb je al eens geprobeert om te downloaden met .NRG bestanden? Heb zelf geen last van die tekst bestandjes, maar heb al wel gelezen dat er meer mensen met het zelfde probleem zitten, hoe je kunt downloaden met .NRG bestanden kun je zien in de handleiding, p.s. het stukje van FTD moet je maar ff over slaan, want daar zit namelijk een leden stop op, dus je kunt daar geen nieuw account aan maken.... En dus ook niet zoeken met FTD :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Halloa..

Dit probleem had ik laatst ook.

Ik weet echter niet meer precies wat ik gedaan heb om het op te lossen,

je moet in grabit, onder server instellingen, of de grabit instellingen iets veranderen.

Ik kreeg een download van 19000kb/sec, alleen text bestanden.

Na het veranderen van een instelling, kreeg ik een download van 1700kb/sec

en toen kreeg ik alles gewoon binnen.

Het probleem zit dus in grabit, maar waar.... sorry man..

itchy

[img size=230]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/Felix.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • 2 maanden later...

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...