Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

mijn computer maakt veel geluid

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  374
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hoi

mijn computer maakt veel geluid hij maakt meestal veel geluid tijdens het opstarten

en hij maakt ook veel geluid met het opstarten van programma's bijvoorbeeld als ik FIFA 08 opstart maakt

hij heel veel geluid maar eenmaal opgestart stopt het met ratelen van geluid ik kan dan gewoon geruisloos

spelen weet iemand hoe dit kan ? het ligt geluid kom meestald van achter bij de computer waar

de ventilator zit misschien ligt daar aan kan ook aan de hardeschijf liggen ik heb ook eens van zulke

programma gehoort die de computer slit kunnen krijgen

hopelijk weet iemand het antwoord

alvast bedankt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 32
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2.568
  • Waardering:   1
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  34

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

ja daar heb ik wel eens van gehoord maar houd het echt je PC stiller ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

jazeker :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

oke ik zal het proberen

bedankt! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  250

hij maakt heel veel lawaai dat is gewoon de koeler

eke pc heeft dat nodig want dat zorgt ervoor dat je pc koel blijft

als je daarmee gaat zeveren kan hij misschien doorbranden

voorzichtig daarmee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

oke bedankt robin dus eigenlijk moet er gewoon een nieuwe koeler/ventilator in?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

hij maakt heel veel lawaai dat is gewoon de koeler

eke pc heeft dat nodig want dat zorgt ervoor dat je pc koel blijft

als je daarmee gaat zeveren kan hij misschien doorbranden

voorzichtig daarmee

Dat geluid is niet bij elke pc!  Als hij echt zoveel geluid maakt zou ik het programma gebruiken van Fred (of moet ik Fredpascal zeggen?  :redface: )  :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

hou oud is je pc als ik vragen mag? mijn oude pc maakt ook veel geluid, maar ik moet zeggen da speedfan niet erg veel helpt en zou zeker geen nieuwe kopen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

hij is zo'n 2.5 jaar oud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  250

hoeveel lawaai je pc maakt is niet zoverafhankelijk van de koeler als van de processor snelheid en wat je er allemaal opzet. mijn pc is 15 jaar oud, en ik draai er op het minimum van het minimun xp op.

hij maakt ongelooflijk veel lawaai te vergelijken met een oude koelkast die een dag heeft open gestaan

een vrend van mij heeft een nieuwe pc en die hoor je bijna niet

dus je computer of je snelheid opgraden is wel veruit de enige mogelijkheid

met die prgramma's maak je hem alleen maar kapot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  12

@robin1994,

alweer onzin...leer je het nou nooit. Inderdaad een koeler kan veel lawaai maken ,maar dit is vanaf het begin al zo bij de aanschaf. Je bent je dan van te voren al bewust hoeveel db geluid ie maakt. Als de pc waar we over praten een standaard "dixons' pc is dan zit er waarschijnlijk een stock cooler op. Deze maken over het algemeen niet veel herrie in tegenstelling tot overclock koelers zoals een scythe mugen.

Dus de vraag is: Is ie al zo lawaaig geweest vanaf de aanschaf? Zo ee dan kan het zijn dat er heel veel stof op je koeler zit of dat er iets tussen zit zoals een kabeltje. Mijn nieuwe pc die ik toevallig eergister heb opgebouwd maakte eerst ook veel herrie. Dit kwam erdoord dat een kabeltje van mijn cpu was losgeschoten en tussen de cpu koeler kwam wat voor een vreselijk geratel zorgt.  Alleen zoals jij zegt houd het geratel op...Het kan dus zijn dat je 'fan' kapot is. Over het fijt dat ie sneller gaat draaien(meer herrie) bij het opstarten en bij fifa is door de warmte productie. In de meeste koelers zitten sensoren deze meten de temperatuur van de computer(die hoger wordt bij intensief gebruik) en laten hem dus harder draaien wanneer de temperatuur ook stijgt door bijvoorbeeld een spelletje.

uit eigen ervaring heb ik hier een sapphire 4870 videokaart en dat is ook net een straaljager als ie opstart ,maar doordat de temperaturen daarna weer zakken daalt het geluidsniveau ook (langzamer draaien...) Dus dat ie meer herrie maakt bij een spel ..tja dat is eenmaal zo.

je kunt ook even luisteren welke koeler zoveel herrie maakt de cpu ,kast of videokaart koeling. Stel het is de videokaart koeling wat meestal het geval is dan kun je even kijken in je drivers (ati is dit catalyst) hoe heet de kaart wordt.

in mijn geval werdt de kaart 60 graden dit is dus redelijk hoog op idle en dan kun je dus de snelheid van de fan omhoog zetten om de kaart koeler te maken. In jou geval als de kaart al koel is kun je deze snelheid omlaag zetten wat voor minder herrie zorgt.

dit programma om dat te doen heet voor ati kaarten: 'ati tool' en voor nvideo kaarten rivatuner.

grtz niels,

ik hoop dat je er wat aan hebt.

p.s. speedfan kan ook gewoon helpen hoor :P moet je maar net geluk mee hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  

Omfg, de eerstvolgende keer dat ik weer zo'n post zie van Robin1994, verwijder ik hem. Post niet als je niet weet wat je roept of denkt grappig te zijn! Het gaat hier om een serieus probleem, met gebrek aan andere woorden, en zo help je niemand.

@headhunter: een goede post, dank je voor het reageren op die andere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

in het begin maakte hij helemaal geen geluid ook niet bij het opstarten van een spel of iets dergelijks

maar toen kwamen er meer programma's op en begon het allemaal wat langzamer te worden en begon het steeds meer geluid te maken heb het toen geformatteerd toen was het allemaal snel maar het maakt

nog wel steeds veel geluid en toen er internet op de computer kwam maakt het nog meer geluid

op zich heb ik er niet echt veel las van maar het is toch een beetje irritant ! en er zijn ook geen kabeltjes los of iets. dus ik weet niet wat ik er aan kan doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Het zou kunnen dat stofophopingen ervoor hebben gezorgd dat je ventilators wat meer herrie zijn gaan maken, maar dat zou toch een beetje vreemd zijn. Het is het enige wat ik me kan bedenken. Normaal staan de fans gewoon op een x aantal toeren, dus maken ze ook dat geluid. Nu neem ik niet aan dat de bladen van de fans bot zijn geworden doordat ze ergens consequent tegenaan tikken. Het zou met ouderdom te maken kunnen hebben, maar ook dan krijg je weer dat je fans bot zouden moeten zijn. Dat geloof ik gewoon niet.

Weet je wel zeker dat het je ventilatoren zijn? Er is namelijk nog een andere mogelijkheid: je harddisk. Als die wat ouder wordt, gaat hij vanzelf meer herrie maken. Ik zou ook niet weten wat je daartegen zou willen doen, behalve een geluidsisolerende kast plaatsen. Het is een beetje een vreemd verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

ja zou allemaal we kunnen maar ik denk dat ik een nieuw computer koop zal dit een goed zijn?

7108350A.gif

Merk processor :  AMD

Type processor : Athlon 64 X2 4450e

Kloksnelheid : 2,3 GHz

Cachegeheugen : 1024 KB

Bustechnologie : -

Intern geheugen : 2048 MB

Harde schijf : 320 GB

CD/DVD (RW) : double layer DVD

Diskettestation : nee

Grafische kaart : nVidia GeForce 8200

Grafisch geheugen tot : 896 MB

Shared videogeheugen : ja

Modem : geen

IEEE 1394 : ja

Netwerkkaart : ja

Parallelpoort : nee

Seriële poorten : nee

USB-poorten : 4x USB 2.0

TV-out : ja

Besturingssysteem : Win Vista Home Premium

IRDA : nee

WiFi : -

Garantie : carry in

Garantieduur : 12

Bluetooth : nee

Toetsenbord : standaard

Muis : optisch

Monitor : geen

Fabriekscode : Aspire X3200 98.3DE7Z.T7P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik ben direct geneigd om te zeggen: nee, aangezien voorgefabriceerde PC's altijd net niet voldoen en vaak duur zijn. Wat is de prijs van dit ding?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Nou, dat is dan nog redelijk ook. Alleen zou ik nooit minder dan 500/600 euro uitgeven aan een pc, maar je kunt het natuurlijk altijd proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

kijk effe verder of ik een goeie pc tegen kom tegen de €500 dan !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Voor 500 euro kan je tom of mij ook vragen om een mooie PC samen te stellen :). Veel meer kwaliteit voor een lage prijs..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Mwoah, ik heb daarnet even gekeken en dat valt tegen, Robin. De assemblagekosten zijn meestal ook al 50 euro, dus dat hakt hem er ook lekker in. Als je het zelf kunt, moet je het zelf doen. Hoe goedkoper het systeem, hoe minder moeilijk gedoe je hebt. Tenminste, als ik ervan uit ga dat ik een hele goede koeler heb die nogal moeilijk was met de installatie en ook nog eens een kast had die niet geweldig meewerkte (backplate niet verwijderbaar), dan is dat zo. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

het is best lastig om een computer samen te stellen van €500 kom meestal aan de 900 als ik een goede pc

probeer samen te stellen heb het geprobeerd op deze site http://www.graficall.nl/Producten~category~computerconfig.aspx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Met samenstellen bedoelen we eigenlijk dat je de componenten één voor één bestelt en vervolgens zelf alles in elkaar zet. Op www.azerty.nl zoek je zelf je componenten bij elkaar en desgewenst kun je voor 50 euro alles in elkaar laten zetten (= assembleren). Op het soort sites zoals jij geeft, wordt alles alleen maar onnodig duur en heb je weinig keus. Een goed budget is trouwens 800 euro, dan kun je een heel goed systeem samenstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  12

eey maikelbe,

dit lijkt me wil iets voor jou. Het mischien een iets duurdere pc ,maar je bent wel verzekerd van een goede kwaliteit met een e8400 dual core op 3ghz en een mooie ati 4850. Dus hiermee kun je ook lekker gamen.

214dp1z.jpg

grtz,

niels

p.s. dit systeem heb ik voor iemand anders 1 week geleden samgengesteld met ongeveer de zelfde eisen als jij..dus intussen zal ie wel 10 euro goedkoper zijn ofzo.

edit: fotolink de kwaliteit is blijkbaar bagger van de foto.

http://i34.tinypic.com/214dp1z.jpg

als je nog meer geld overhebt zou ik de videokaart vervangen voor een 4870 en de kast voor een cooler master 650. p.s intussen zijn de f1 schijven sterk in prijsggezakt dus die zou ik dan eentje nemen van 320 of 640gb ik heb er zelf 1 van 1tb en die is zo lekker snel en stil dus echt een aanrader.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Waarom zijn we zo verslaafd aan reality TV? SmurfFan88 Hey allemaal! Ik zit me echt af te vragen, waarom zijn we zo verslaafd aan reality TV? Ik bedoel, we kijken naar mensen die soms gewoon hun dagelijkse leven leven of shit uitspoken. Wat is het dat ons zo aantrekt? Is het omdat we ons met hen kunnen identificeren, of is het gewoon omdat we onszelf beter voelen? Zou leuk zijn om hier eens over te kletsen! FilmFanaat91 (Expert) Hoi SmurfFan88! Goede vraag! Reality TV is sowieso een fenomeen dat zich echt heeft vastgezet in onze cultuur. Er zijn een paar redenen waarom het zo verslavend is. Identificatie: Mensen vinden het vaak leuk om zich te kunnen identificeren met de deelnemers. Pas jij in die situatie? Zou jij ook zo reageren? Dat maakt het spannend en persoonlijk. Escapisme: Het biedt een ontsnapping aan de dagelijkse sleur. Terwijl jij naar deze shows kijkt, kun je even in een andere wereld duiken waar drama, grapjes en soms schandalige dingen gebeuren. Sociale verbinding: Vaak kijken mensen samen naar reality shows, wat kan leiden tot gesprekken en discussies. Je ziet vrienden of familieleden reageren en dat maakt het nog leuker! Dramatiek: Reality TV bevat vaak veel drama, waardoor het gewoon… verslavend is! Kijk bijvoorbeeld naar shows als "Big Brother" of "De Bachelor". Altijd zijn er situaties die om een reactie vragen. Leren over mensen: Het geeft ons een kijkje in andere levens, wat we normaal niet meekrijgen. Sommige mensen vinden het fascinerend om te zien hoe anderen leven, en zelfs hun fouten zijn leerzaam. Kortom, het trekt ons aan omdat het ons laat zien wat er om ons heen gebeurt en ons ook de kans geeft om na te denken over onze eigen keuzes en levens. Hopelijk geeft dit je wat meer inzicht! BoekWurm32 Wow, interessant! Ik had niet echt nagedacht over het identiteitsaspect. Toch vind ik het soms best gek om naar te kijken… wat is het leven van die mensen eigenlijk echt? RealityJunkie88 Haha, dat is echt waar, BoekWurm32! Ik vraag me ook vaak af of mensen echt zijn of dat ze gewoon acteren voor de camera. Het zijn toch ook vaak de meest dramatische momenten die je laat kijken! EbookLezer Ik denk dat het voor veel mensen een manier is om zich beter te voelen over hun eigen leven. Als je ziet hoe iemand zich helemaal in de nesten werkt, voel je je alsnog een beetje… je weet wel, OK! FlickFan99 Precies, EbookLezer! Ik kijk vaak met vrienden en we maken er een spelletje van. Wie kan de ‘meest dramatische situatie’ voorspellen? Het maakt dat je er echt samen van geniet! MisterFilmNerd Heel herkenbaar, FlickFan99! Maar ik vraag me af: is het niet ook een beetje gevaarlijk? Want sommige mensen geloven dat al die drama’s normaal zijn. Hoe vaak zie je niet dat ze zich zo gedragen in het echt? SmurfFan88 Hmm, dat is een goede! Het kan zeker een invloed hebben op hoe mensen denken dat ze zich moeten gedragen. Maar als je het met een korreltje zout neemt en het gewoon als vermaak ziet, dan kan het ook leuk zijn! RealityJunkie88 Ja, precies! Gewoon niet te serieus nemen. Maar als ik die mensen zie, dan denk ik echt: wat doe je, haha! Het kan zo over de top zijn! BoekWurm32 Klopt! Het is vaak zo absurd dat je er gewoon niet omheen kunt lachen. Er zijn stukken in reality TV die zo krankzinnig zijn dat je twijfelt of het echt is! FilmFanaat91 (Expert) Ja, dat is precies de kern! Het is een mix van werkelijkheid en entertainment. Het is goed om het zo te bekijken! En wie weet, misschien worden we allemaal een beetje vrienden met deze mensen via onze tv-schermen! SmurfFan88 Laten we het vooral leuk houden! Thanks voor alle reacties, mensen! Ik ga nu weer een aflevering kijken! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Wat te doen als je afstandsbediening kwijt is? Tips en oplossingen! Geplaatst door: Gebruiker123 Hey allemaal, Help! Ik ben mijn afstandsbediening kwijt en kan mn tv niet meer aanzetten. Ik heb al overal gekeken, maar niks gevonden. Hebben jullie tips of oplossingen? Wat kan ik doen? Alvast bedankt! Geplaatst door: TechGuru Hey Gebruiker123, Oh man, dat is vervelend! Maar geen paniek, er zijn genoeg dingen die je kan proberen: Zoek slim: Check de meest voor de hand liggende plekken zoals kussens, onder je bank, of zelfs in je bed. Soms verdwijnt ‘ie op de gekste plekken. Gebruik je smartphone: Veel tv’s hebben apps waarmee je je smartphone als afstandsbediening kan gebruiken. Zoek even in de App Store of Google Play en kijk of jouw tv dat ondersteunt. Universele afstandsbediening: Als je regelmatig afstandsbedieningen verliest, is een universele afstandsbediening misschien wel een goede investering. Deze kan de meeste apparaten aansturen en is vaak niet zo duur. Vervangende afstandsbediening: Je kan ook online kijken of je een vervangende hebt voor je specifieke model. Vaak hebben ze dat gewoon op sites als bol.com of Amazon. Statief of houder: Zorg ervoor dat je een vaste plek hebt voor je afstandsbediening. Een houder op de muur of een statiefje kan heel handig zijn, zodat je ‘m nooit meer kwijt raakt. Hopelijk help dit je een beetje! Laat maar weten of het lukt. Groetjes! Geplaatst door: LieveLou Haha, ik zoek ook altijd naar die afstandsbedieningen! Wat voor tv heb je eigenlijk? Misschien kan ik je beter helpen. Geplaatst door: Gebruiker123 Dankjewel, TechGuru! Ik ga meteen kijken of ik een app kan vinden. Heb een Samsung tv, dus wie weet! Geplaatst door: Rientje Oh, dat van die smartphone is echt handig! Mijn broer doet dat altijd. Maar ik gebruik m’n afstandsbediening nooit echt. Hooguit om de tv aan te zetten en verder alles met de app! Geplaatst door: Jorrit1990 Ja, ik heb ook zo’n universele afstandsbediening. Super handig! Werkt voor mijn tv, dvd-speler en zelfs de stereo. Denk dat ik ‘m voor je verjaardag ga vragen, haha! Geplaatst door: TechGuru @Rientje, dat klopt! De meeste moderne tv’s hebben apps waarmee je de afstandsbediening kan vervangen. Altijd leuk om een beetje te experimenteren! Geplaatst door: Gebruiker123 Haha, Jorrit1990, misschien is dat wel een goed idee voor mijn verjaardag! Maar voorlopig hoop ik gewoon dat ik de originele nog terugvind. Geplaatst door: Marga Ik heb een keer mijn afstandsbediening in de koelkast teruggevonden. Je weet nooit waar ze kunnen zijn, haha! Geplaatst door: Vinnie Goeie tip van die houder! Ik ga ook zoiets kopen, m’n kinderen verliezen altijd alles. Geplaatst door: TechGuru Haha, dat van die koelkast is klassiek! Even zo’n houder hebben kan veel drama voorkomen in de toekomst. Succes met zoeken! Geplaatst door: Gebruiker123 Dank allemaal! Als ik ‘m weer vind, zal ik het hier laten weten. Tot de volgende keer! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Downloaden via alle overige methoden Topic: Hoe stel ik jDownloader eenvoudig in voor de eerste keer? RetroDL: Hey allemaal! Ik heb net jDownloader gedownload, maar ik heb echt geen idee hoe ik het moet instellen. Kan iemand me helpen met een simpele uitleg voor de eerste keer? Wat moet ik allemaal doen? Alvast bedankt! ExpertUser: Hoi RetroDL! Geen zorgen, jDownloader instellen is eigenlijk best simpel, en ik help je er graag mee. Hier zijn de stappen die je moet volgen: Installatie: Als je jDownloader nog niet hebt geïnstalleerd, download en installeer het dan vanaf de officiële website. Zorg ervoor dat je de juiste versie voor jouw besturingssysteem kiest. Start jDownloader: Na de installatie, open je jDownloader. Je ziet een interface met verschillende secties. Download Links: Om te beginnen met downloaden, heb je links nodig. Dit kunnen links naar bestanden zijn van websites of bijvoorbeeld video’s van YouTube. Je kunt de links simpelweg kopiëren. Link Grabber: Zodra je een link kopieert, verschijnt deze automatisch in het ‘Link Grabber’ tabblad van jDownloader. Hier zie je de bestanden die klaar zijn om gedownload te worden. Klik op de groene button om ze aan je downloadlijst toe te voegen. Instellingen: Ga naar ‘Instellingen’ (je vindt deze meestal bovenaan in het menu). Hier kun je je voorkeuren instellen, zoals waar je je bestanden wilt opslaan, hoe snel je wilt downloaden (maximale downloads), en of jDownloader moeten proberen om geavanceerde downloads zoals video’s uit te pakken. Start Download: Als je alles hebt ingesteld, ga je naar het ‘Downloads’ tabblad en klik op de groene pijl om de downloads te starten. jDownloader doet de rest! Controleer Status: Je kunt de voortgang van je downloads volgen in het ‘Downloads’ overzicht. Hier zie je ook of er eventueel fouten zijn. Hopelijk helpt dit je verder! Laat het weten als je nog vragen hebt! DannyMIRC: Thanks ExpertUser! Dit maakt het echt veel duidelijker. Heeft iemand al ervaring met het downloaden van grotere bestanden? Zijn er dan ook nog tips? LisaK: Ja, ik heb al vaak grote bestanden gedownload! Wat belangrijk is, is dat je ervoor zorgt dat je internetverbinding stabiel is. Soms kan het helpen om andere apparaten van het netwerk te halen om meer snelheid te krijgen. Sneeuwvlokje: @LisaK, dat is zeker een goeie tip! Ik sluit vaak alles af terwijl ik download. Heb ook wel eens gehad dat de downloads halverwege stopten door een zwakke Wi-Fi verbinding. Gewoon met kabeltje is meer betrouwbaar! Niels90: Hey allemaal! Even terugkomend op de instellingen, moet je elke keer als je jDownloader opent alles opnieuw instellen? Of blijven die instellingen gewoon bewaard? ExpertUser: @Niels90, goede vraag! Je instellingen blijven gewoon bewaard, dus je hoeft ze niet elke keer opnieuw in te stellen. Als je jDownloader sluit en weer opent, zijn al je voorkeuren gewoon hetzelfde. Handig, toch? RetroDL: Dank jullie allemaal! Ik ga het vanavond proberen. Echt fijn om hier zulke snelle antwoorden te krijgen. TechGeek: Ik vind jDownloader echt een van de beste tools! En als je ooit tegen een probleem aanloopt, zijn er ook instellingen voor het oplossen van errors. Gewoon in het help menu kijken! JosieC: Ik heb laatst jDownloader geïnstalleerd en vond het echt verrassend makkelijk. Ga maar eens aan de slag, RetroDL! Je zult er geen spijt van krijgen! DannyMIRC: Let wel op dat je niet te veel tegelijk download, kan je computer behoorlijk vertragen! Maar goed, dat weet je nu zelf wel. Veel succes! Sneeuwvlokje: Ik sluit me aan bij DannyMIRC, een goede tip! En vergeet niet je downloadmap af en toe op te ruimen, het kan snel vol raken. RetroDL: Haha, zal ik doen! Bedankt allemaal voor de hulp! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Gorky heeft zojuist een badge verdient
      Eén jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...