Spring naar bijdragen

vragen over nieuwsgroepen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  25
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

1. ik heb nu een stuk of 8 xbox 360 spellen gedownload, maar 3 zijn gelukt de andere niet

dan geef die aan, mixed media disc dan weer unplayable disc of region code (terwijl het wel een pal game is), ik doe precies hetzelfde dan games die wel gelukt zijn

waar ligt dit aan?

2. en hoe kan ik zien dat ik de goede games download?, dus de games die goed werken, want ik heb nu al 5 dvds verkloot

3. ik heb nu ook 3 spellen gedownload die niet op de dvd gezet willen, want dan geeft winrar een fout aan dat de bestanden beschadigt zijn, waarom worden die spellen dan op de nieuwsgroepen gezet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 25
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  948
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-08-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Probeer de PAR bestanden te fixen met het progammatje ''Quickpar'' , misschien dat je dan geen error meer krijgt van Winrar?  :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 948

  • Bijdragen:  25
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ja dat kan, alleen zitten bij die gedownloade spellen geen par bestanden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 25

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...