Spring naar bijdragen

Downloaden bij Ares...


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo,

ik heb net ingelod bij deze site, want ik heb echt een belangrijke vraag..;)

Ik maak me nl een beetje zorgen over dit mailtje dat ik ontving via mn vista email programma;

Your internet access is going to get suspended

The Internet Service Provider Consorcium was made to protect the rights of software authors, artists.

We conduct regular wiretapping on our networks, to monitor criminal acts.

We are aware of your illegal activities on the internet wich were originating from

You can check the report of your activities in the past 6 month that we have attached. We strongly advise you to stop your activities regarding the illegal downloading of copyrighted material of your internet access will be suspended.

Sincerely

ICS Monitoring Team

Nouja het is waarschijnlijk niks, maar toch, ik download tv afleveringen en liedjes, dus het kan waar zijn.

Maar zij hebben daar toch geen controle over? En hoe zit dat met uploaden en downloaden, wat is het verschil? moet je dat uitzetten ofzo, las ik ergens..

alvast bedankt;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo,

ik zat net nog even op internet te zoeken, en toen zag ik dat er ooit op deze site een topic is geopend met ongeveer dezelfde vraag! Toen zag ik ook een site waarop duidelijk staat dat dit mail een virus is!! Iedereen die het ooit krijgt dus; meteen weggooien! en zeker de zogenaamde bijlage over je 'illegal activities' niet openen;)

gr. Nikki

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...