Spring naar bijdragen

dvd- speler blijft af en toe hangen


Gast shaidoe

Aanbevolen reactie

Hallo,

ik brand wel eens een film en het vervelende is dat de dvd-speler af en toe ,meestal in het midden, blijft hangen.

Het beeld gaat dan heel schokkerig en soms stopt hij dan de film.

Het is niet bij alle films.

Soms gaat het ook goed.

ik heb een samsung dvd-brander van het type SH-W162C

mijn dvd-speler is een philips dvd recorder type R70

ik brand mijn dvd\'s met nero 6 en heb het ook geprobeerd met clone dvd.

met de zelfde wisselende resultaat

de dvd schijfjes zijn van het type platinum dvd r+

ik brand ze met een snelheid van 2 kb/s.

ik snap er niet zo veel van want ik heb ook een paar films gebrand die gewoon goed zijn.

zou het aan de schijfjes kunnen leggen en wat zijn jullie evaringen met deze type schijfjes?

hebben jullie misschien een tip om mijn probleem op te lossen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

jup ik had het probleem ook met mijn jvc-speler.

de jvc-speler (niet goedkoop) speelde de schijfjes haperend af.

ik had ook een goedkope (merklooze dvd-speler van 40 eurie gekocht en die speelde ze wel af :S)

ik dacht dit kan nooit.

toen ben ik overgestapt op de schijfjes van Fuji.

nooit meer problemen mee gehad.

werkt op elke dvd speler. (zelfs op de jvc)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

oke, maae wat kan je het beste nemen dan.

ik kan branden met clonedvd op 1 / 2 / 4 of 8 speed.

kan ik dan het beste 1 speed nemen of is dat wat overdreven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

je mag gewoon 8 speed branden als je goeie brander en goeie dvd\'tjes heb , heb je dat niet doe dan maar 4 of 2

de dvd schijfjes zijn van het type platinum dvd r+

ik brand ze met een snelheid van 2 kb/s

ik las je bericht nog es door en ik zie dat je wel uiterst veel geduld heb 2 kb/s!?!? \"Jan ik brand alvast de film voor volgende maand\"
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

NeoNix schreef:

je mag gewoon 8 speed branden als je goeie brander en goeie dvd\'tjes heb , heb je dat niet doe dan maar 4 of 2

de dvd schijfjes zijn van het type platinum dvd r+

ik brand ze met een snelheid van 2 kb/s

ik las je bericht nog es door en ik zie dat je wel uiterst veel geduld heb 2 kb/s!?!? \"Jan ik brand alvast de film voor volgende maand\"

de schijfjes waar ik problemen mee had zijn van het merk platinum.( op de markt gekocht)

met twee speed had ik de meeste kans van slagen.

als ik 4 speed deed bleef de film al gelijk hangen in mijn dvd speler. (philips R70)

ik wil het zo met een fuji schijfje proberen.

maar is 8 speed dan wel verstandig?

Ik heb namelijk ook het idee dat mijn dvd speler nogal moeite heefd om gebrande dvd\'s af te spelen want de buren hebben een speler van bij het kruidvat van daan en die hebben geen problemen met mijn dvd schijfje.( en die speler koste maar €35,- en ik betaalde toen der tijd €299,- voor. Hoezo goedkoop is duurkoop. :evil: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

goldy schreef:

NeoNix schreef:

je mag gewoon 8 speed branden als je goeie brander en goeie dvd\'tjes heb , heb je dat niet doe dan maar 4 of 2

de dvd schijfjes zijn van het type platinum dvd r+

ik brand ze met een snelheid van 2 kb/s

ik las je bericht nog es door en ik zie dat je wel uiterst veel geduld heb 2 kb/s!?!? \"Jan ik brand alvast de film voor volgende maand\"

de schijfjes waar ik problemen mee had zijn van het merk platinum.( op de markt gekocht)

met twee speed had ik de meeste kans van slagen.

als ik 4 speed deed bleef de film al gelijk hangen in mijn dvd speler. (philips R70)

ik wil het zo met een fuji schijfje proberen.

maar is 8 speed dan wel verstandig?

Ik heb namelijk ook het idee dat mijn dvd speler nogal moeite heefd om gebrande dvd\'s af te spelen want de buren hebben een speler van bij het kruidvat van daan en die hebben geen problemen met mijn dvd schijfje.( en die speler koste maar €35,- en ik betaalde toen der tijd €299,- voor. Hoezo goedkoop is duurkoop. :evil: )

tja meestal zijn het de dure dvd spelers die meestal problemen hebben met afspelen, ze mogen dan wel allerlei extra-functies hebben en er staat \'n leuk merkje op, maar who gives a f*ck die functies gebruik je never nooit, en dat merkje kan je er zelf ook nog opzetten met \'n benzinestiftje als je er zoveel om geeft, ik zelf heb er een van 70 euro en hij speelt ook divx enzo af ;) zelf \'n firmware voor gemaakt en hij speelt ook losse .srt files erbij af (ondertiteling), en alles doet het perfect, ook 16x gebrande dvdtjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...