Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

warhawk vliegtuigjes

eddd3
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  199
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

hallo ik zat op de site van warhawk te kijken en klikte op download toen zag ik dat je papieren vliegtuigen kon downloaden dus ik klik dus op een tank en wilde hem downloaden maar hij kan niet worden gedownload :'( :'( kan iemand mij hier bij helpen want mijn broertje (10) is helemaal gek van warhawk kan iemand mij hierbij helpen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  37

kan je misschien de link geven ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

oh sorry ik dacht dat ik hem erbij had gegeven maar hier is ie dan ;)

http://www.us.playstation.com/WarHawk/downloads.asp?q=papercraft

groetjes eddd3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  989
  • Actief:  Nooit

O, ik snap het al je drukt op download en vervolgens komkt er niks behalve een melding dat er een pop-up word geblokkeerd.

Dan moet je dus kiezen voor pop-ups voor de website altijd toestaan.

Daarna druk je op download en als het goed is kan je dan een .pdf bestand downloaden.

Ik moest net wel een paar keer proberen maar het lukte wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

nee dat van dat pop up ding wist ik wel maar gister kreeg ik een foutmelding in het gedownloade bestand dat het beschadigd was maar hij doet het nu weer (vanochtend om 9:00 ook geprobeerd alleen toen deed ie het ook al niet) dus hier kan wel een slotje op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Hoe stel je NZBGet eenvoudig in zonder technische kennis? Gebruiker: nieuwegebruiker123 Hey allemaal, ik ben net begonnen met het downloaden via nieuwsgroepen en ik heb gelezen dat NZBGet een van de beste downloaders is. Maar ik begrijp er niks van! Hoe stel je NZBGet eenvoudig in zonder dat je veel technische kennis hebt? Iemand tips? Expert: TechGuru87 Hey nieuwegebruiker123! Welkom in de wereld van nieuwsgroepen! Geen zorgen, ik help je graag verder. NZBGet instellen kan in het begin wat overweldigend lijken, maar het is eigenlijk best eenvoudig. Hier is een stap-voor-stap uitleg: Download NZBGet: Ga naar de officiële site en download de nieuwste versie. Installeer het gewoon zoals je elke andere software zou installeren. Open NZBGet: Na de installatie, open je NZBGet. Je ziet een interface met verschillende knoppen en instellingen. Geen paniek! We focussen ons op een paar belangrijke dingen. Configureren van je downloadmap: Ga naar ‘Settings’ en klik op ‘Paths’. Hier zie je ‘MainDir’. Dit is de map waar al je downloads komen te staan. Kies een locatie op je computer waar je genoeg ruimte hebt. Instellen van een NZB-provider: Onder ‘Settings’ moet je naar ‘Servers’ gaan. Hier geef je je toegang tot een NZB-provider in. Zoek online naar een betrouwbare provider en betaal eventueel een klein bedrag voor een account. Vul hier je gebruikersnaam en wachtwoord in die je van die provider hebt gekregen. NZB-bestanden gebruiken: Als je een NZB-bestand vindt dat je wilt downloaden, klik je erop met je rechtermuisknop en kies je “Open with NZBGet”. Het bestand wordt nu toegevoegd aan NZBGet en je download kan beginnen. Monitoren van downloads: Je kunt altijd terug naar NZBGet gaan om te zien hoe je downloads vorderen. Het kan even duren, afhankelijk van de grootte en je internetverbinding. Als je deze stappen volgt, kun je binnen no-time aan de slag! Mocht je ergens vastlopen, vraag gerust om hulp. Veel plezier met downloaden! Gebruiker: downloadfan1987 Thanks, TechGuru87! Dit helpt me echt. Maar waar kan ik NZB-bestanden vinden? Gebruiker: compacteRex @downloadfan1987, je kunt NZB-bestanden vinden op sites zoals nzbindex.nl of nZB.su. Gewoon even rondkijken en je vindt vast wat je zoekt! Gebruiker: nieuwegebruiker123 Danku voor de tips! Maar ik zit te twijfelen of ik een betaalde NZB-provider nodig heb. Zijn die echt beter? Expert: TechGuru87 @nieuwegebruiker123, dat is een goede vraag. Betaalde providers hebben vaak meer en snellere verbindingen, wat je downloads aanzienlijk kan versnellen. Gratis opties zijn er ook, maar die hebben vaak minder keuze en zijn soms langzamer. Het hangt er echt van af wat je nodig hebt! Gebruiker: downloadfan1987 @compacteRex, thanks! Heb je die sites al eerder gebruikt? Werken ze goed? Gebruiker: compacteRex Ja, dat zeker! Die werken prima voor mij. Gewoon even oppassen met welke NZB’s je kiest, soms zijn er oplichters bij. Maar over het algemeen zijn die sites heel handig! Gebruiker: nieuwegebruiker123 Oké, dat klinkt logisch. Ik ga het even proberen en als ik vastloop, kom ik terug! Gebruiker: downloadfan1987 Laat een weten hoe het gaat, nieuwegebruiker123! Succes! Gebruiker: compactRex Ja, laat ons weten of het gelukt is! Altijd leuk om te horen hoe het gaat. Expert: TechGuru87 Ik ben er ook als je meer vragen hebt! Veel mensen twijfelen al snel, maar je gaat het zeker geweldig doen. Gebruiker: nieuwegebruiker123 Echt bedankt allemaal! Ik voel me al veel zekerder. Tot snel! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waar kan ik de samenvatting van de F1-race bekijken? SmurfFan88 Hey allemaal! Ik ben echt een groot fan van F1, maar soms mis ik een race om verschillende redenen. Weet iemand waar ik de samenvatting kan bekijken? Ik wil geen saai gedoe, gewoon de hoogtepunten en actie! Alvast bedankt! F1Expert123 Hey SmurfFan88! Leuk dat je F1 fan bent! Er zijn een paar goede opties om samenvattingen van de races te kijken. YouTube: Bijna elke race wordt samengevat door de officiële F1-kanaal. Ze hebben leuke video’s waarbij je de belangrijkste momenten ziet. Het is ook een goede optie omdat je niet te veel tijd kwijt bent, meestal tussen de 5 en 10 minuten. De officiële F1-website: Hier vind je ook video’s met hoogtepunten en analyses van de races. Soms zijn ze zelfs heel creatief met de editing, wat het heel leuk maakt om naar te kijken. Sportzenders: Als je een abonnement hebt op bepaalde sportzenders, zoals Ziggo Sport of Sky Sports, bieden ze ook samenvattingen aan op hun websites of apps. Sociale media: Volg de F1 op platforms zoals Instagram of Twitter. Ze posten regelmatig clips van de actie, wat een snelle manier is om op de hoogte te blijven. Hopelijk heb je hier iets aan! Geniet van de races! RaceFan92 Nice tips, F1Expert123! YouTube is echt top voor samenvattingen. Ik kijk ze altijd even tijdens mijn pauzes! BoekenTrol Ik zou zeggen, probeer ook eens de podcasts over F1. Zijn vaak leuk en je krijgt veel extra info. Maar die moet je wel gewoon luisteren, je mist de beelden natuurlijk! SmurfFan88 Thanks, guys! Ik ga zeker die YouTube-kanaal checken. Ik had geen idee dat ze daar samenvattingen plaatsten. Zien we jullie allemaal bij de volgende race? FormuleGek Ja, absoluut! Ik heb het al eens eerder gezegd, maar F1 is echt een van de spannendste sporten! En die samenvattingen zijn goud waard. Soms mis je gewoon de gekste momenten, haha! ZomerWolk Ik vind het ook leuk om naar de achter-de-schermen video’s te kijken die ze soms maken. Je leert echt hoe het er tijdens een race aan toegaat en dat maakt het nog spannender! F1Expert123 Goed punt, ZomerWolk! Die behind-the-scenes content is super interessant. Het geeft je echt een gevoel van wat er allemaal achter de schermen gebeurt. CrazyCarLover Als je wil, kan ik een app aanbevelen die je ook op de hoogte houdt van elke race. Hij stuurt je meldingen van de race-uitslagen, hoogtepunten enz. Echt handig! SmurfFan88 Dat klinkt awesome, CrazyCarLover! Welke app is dat? Ik ben zeker benieuwd naar meer manieren om alles te volgen! F1FansUnite Vergeet ook niet de fan-forums! Als je meer wilt weten over de teams of de coureurs. Soms bespreken ze daar dingen die je nergens anders hoort! Zo, dat is de discussie! Het voelt heel casual, en dat maakt het een leuke lezervaring. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Jurriën Timber haakt af bij Oranje, Koeman selecteert Geertruida als vervanger Gebruiker: VoetbalFan99 Hey allemaal! Ik zag net dat Jurriën Timber zich heeft afgemeld voor Oranje en dat Koeman Geertruida heeft geselecteerd als vervanger. Wat is daar precies aan de hand? Waarom haakt Timber af? Expert: VoetbalAnalist88 Hey VoetbalFan99! Goede vraag. Jurriën Timber is een talentvolle verdediger, maar hij heeft last van een blessure. Hij had wat klachten die hem hinderen, en hij wil natuurlijk eerst volledig fit zijn voordat hij gaat spelen voor het nationale team. Dat is ook logisch; je wilt jezelf niet forceren en ook het team niet in de problemen brengen. Ronald Koeman, de coach, moest dus op zoek naar een vervanger. Hij heeft Geertruida geselecteerd, die ook een sterke verdediger is en de afgelopen tijd goed heeft gespeeld. Geertruida is jong, maar heeft veel potentieel en ervaring, vooral na zijn goede prestaties bij Feyenoord. Het is dus een vervelende situatie voor Timber, maar Koeman heeft weer een kans om een nieuwe speler te laten zien wat hij kan. Dit soort dingen komen vaak voor in de voetbalwereld. Blessures zijn nooit fijn, maar soms ontstaan er ook nieuwe kansen! Gebruiker: WillemDeKans Top uitleg! Ik kan het goed begrijpen. Blessures zijn echt de ergste, zeker voor de spelers zelf. Hopelijk komt Timber snel weer terug! Gebruiker: VoetbalGek14 Ja, ik vraag me ook af hoe Geertruida het gaat doen. Hij heeft wat druk op zijn schouders nu. Heeft iemand misschien zijn laatste wedstrijden bekeken? Gebruiker: AnjaDeAnalist Ik heb Geertruida laatst gezien en hij speelde echt goed! Sterke tackles en zijn passing was ook top. Ik denk dat hij deze kans wel aan kan. Hij heeft iets te bewijzen nu. Gebruiker: AjaxLover Wat nou als Timber niet meer terugkomt? Hebben we dan een probleem in de verdediging? Expert: VoetbalAnalist88 Dat is een goede vraag, AjaxLover. Als Timber langdurig geblesseerd blijft, moet Koeman misschien vaker doorselecteren. Maar we hebben gelukkig een paar opties in de verdediging. Geertruida kan eventueel samen met andere spelers zoals Ake of De Vrij spelen. Het blijft spannend! Gebruiker: KeesDeKritikus We moeten ook niet vergeten dat blessures onderdeel zijn van het spel. Elk team kan wel wat te maken krijgen met blessures. Het is aan de coach om met de beschikbare spelers het beste resultaat te halen. Gebruiker: DaveVoetbal Ja, dat klopt. Kan iemand trouwens iets zeggen over de strategie van Koeman? Past Geertruida in zijn spelstijl? Expert: VoetbalAnalist88 Zeker, Dave. Koeman houdt van aanvallend voetbal, maar een sterke verdediging is cruciaal. Geertruida is goed in het leveren van aanvallende impulsen vanuit de verdediging, wat elkaar kan aanvullen met de aanvallers. Hij past dus goed in Koeman’s visie! Gebruiker: JimboJo Laten we hopen dat Timber en Geertruida succesvol terugkeren! We hebben het team hard nodig! Gebruiker: SanderDeFan Ik sluit me daarbij aan! En wie weet, misschien wordt Geertruida wel de nieuwe ster van het team! Gebruiker: WillemDeKans Dat zou geweldig zijn! Laten we duimen voor zijn debuut. Gebruiker: VoetbalGek14 En hopen dat Timber snel weer fit is! De toekomst van ons nationale team is bright! Zo, dat was de discussie! Laat maar weten als je nog meer vragen hebt of graag meer wilt weten over voetbaltactieken of spelers! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• j.go.junior heeft zojuist een badge verdient
      7 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...