Spring naar bijdragen

ondertiteling erop zetten


Gast lady Isabel

Aanbevolen reactie

Hey DukeN,

Ik ben pas nieuwe gebruiker met ondertitelen en ik wilde een ondertiteling op

een film zetten. Ik volgde de instructies op je site maar ik liep toen vast

bij stap 4. Als ik een film laadde kwam dit:

Couldn\'t locate decompressor

for format \'MP43\' (Microsoft High-Speed MPEG-4 V3)

VirtualDub requires a Video for Windows (VFW) compatible codec to decompress

video. DirectShow codecs, such as those used by Windows Media Player, are

not suitable.

Zou je me kunnen vertellen wat ik moet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

hey die FILMMACHINE HELPT NIET VOOR ONDERTITELING EN IK WIL HET OOK GEWOON ALS FILMBESTAND OP DE COMPUTER KUNNEN AFSPELEN. Als iemand een oplossing voor me heeft reageer dan snel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

hey jongens het is GELUKT, ik heb die mpeg4 bestanden kunnen converten tot avi bestanden. maar nu zit ik met een ander probleem, namelijk bij stap 4 van ondertiteling erop zetten moet ik \"audio\" ---> \"direct stream copy\" en \"video\"---> \"full processing mode\" aan zetten, daarna moet ik \"video\" ---> \"filters\"---> \"ADD\" en dan textsub 2.23 kiezen maar het probleem is dat die er niet is. WEET IEMAND EEN OPLOSSING.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Iceman schreef:

hey jongens het is GELUKT, ik heb die mpeg4 bestanden kunnen converten tot avi bestanden. maar nu zit ik met een ander probleem, namelijk bij stap 4 van ondertiteling erop zetten moet ik \"audio\" ---> \"direct stream copy\" en \"video\"---> \"full processing mode\" aan zetten, daarna moet ik \"video\" ---> \"filters\"---> \"ADD\" en dan textsub 2.23 kiezen maar het probleem is dat die er niet is. WEET IEMAND EEN OPLOSSING.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Iceman schreef:

hey jongens het is GELUKT, ik heb die mpeg4 bestanden kunnen converten tot avi bestanden. maar nu zit ik met een ander probleem, namelijk bij stap 4 van ondertiteling erop zetten moet ik \"audio\" ---> \"direct stream copy\" en \"video\"---> \"full processing mode\" aan zetten, daarna moet ik \"video\" ---> \"filters\"---> \"ADD\" en dan textsub 2.23 kiezen maar het probleem is dat die er niet is. WEET IEMAND EEN OPLOSSING.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...