DutchWarrior Geplaatst November 2, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 2, 2008 Hallo mensen, vanochtend heb ik voor het eerst uTorreny 1.8.1 gebruik gemaakt. Ik heb GTA Vice City op uTorrent laten downloaden. De eerste 7.8% gingen vrij snel maar daarna doet hij niks meer. Weet iemand misschien hoe dit komt en hoe hij weer verder kan gaan met downloaden? Alvast Bedankt! Groetjes, DutchWarrior :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Heisenberg Geplaatst November 2, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst November 2, 2008 Hoeveel seeders heeft het bestand ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
downloadfreak Geplaatst November 2, 2008 Bijdragen: 425 Waardering: 44 Prestatiepunten: 316 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/07/07 Status: Offline Actief: Maart 14 Was actief op: Windows Delen Geplaatst November 2, 2008 Gewoon wachten misschien wordt het later weer gedeelt. Daar komt het meestal door, dat het op dat moment niet/niet snel wordt gedeelt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 44 425
DutchWarrior Geplaatst November 2, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/02/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 2, 2008 Bedankt maar ik heb al een nieuwe torrent gedownload en deze is nu 73.4% . Het zal wel aan de seeds gelegen hebben. Deze nieuwe torrent gaat ook niet heel snel maar hij download wel door dus dat is goed. Toch Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie