Spring naar bijdragen

Poorten open niet mogelijk (Speedtouch 550i)


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Voor het downloaden van torrents probeer ik gebruik te maken van het programma Vuze (voorheen Azureus). Probeer, want de download snelheid blijft meestal hangen rond de 1.5kB/sec. Een tempo waarmee het dus niet echt opschiet. Om de poort die ik wil gebruiken (50624) te openen heb ik de volgend handleiding doorgewerkt: http://www.adslforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=11800. Bij stap 6, het maken van de NAPT entry, ging het echter fout. Ik was ingelogd op de info van het modem. Maar elke keer als ik de gegevens (protocol, inside IP, inside port & outside port) invul en op "apply" klik krijg ik de melding: ERROR: Unable to add the specified NAT entry !! Soms maakt hij dan wel andere poorten aan, met een andere outside port en een weer andere inside port. Als ik deze dan wil wijzigen in de bedoelde poort geeft hij aan de wijzingen niet toe te kunnen passen. Iemand ideeën/tips/etc. hoe ik dit op kan lossen? Alle hulp is welkom!!

PC: Windows Vista

Modem: Thomson-Alcatel Speedtouch 550i

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Die tutorial heb ik ook al helemaal doorgewerkt. Uiteindelijk kreeg ik dus de foutmelding. Toen alles weer teruggezet naar wat het was. En toen de tutorial doorgewerkt die ik hierboven noemde. Maar toen kreeg ik dus weer de foutmelding. Mocht iemand behoefte hebben aan screens, laat dit dan even weten. Dan zal ik ze maken van de dingen waar je ze van nodig hebt en ze hier posten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...