Spring naar bijdragen

branden op dvd


Fuzzy Logic

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  27
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hee hallo,

Heb al een aantal films met succes gedownload en het is me zelfs gelukt met behulp van deze site om de ondertiteling eronder te brangen. Het enige wat maar blijft mislukken is het branden van mijn kant en klare film op dvd.

Kan dit liggen aan het bestand avi of mpg? En wat moet ik dan doen? Iemand enig idee??

Dan nog een vraag... waar zijn sommige forumvragen/berichten gebleven??? Sommigen hadden nl. een aantal goede tips over nero en diko e.d. maar die zie ik niet meer terug op het forum. Waar selecteren jullie op? Niet op data want er staan nog berichten op die ouder zijn dan de berichten die ik zoek....

Het is een goede site maar dit vind ik een minpuntje.. goede tips gaan zo verloren.

Groet Lot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 27
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Wij selecteren geen berichten, maar door de serververhuizing zijn helaas een aantal forumberichten verloren gegaan. Onze excuses voor het ongemak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  27
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

oke, dat is duidelijk... maar eh weet je toevallig ook het antwoord op mijn vorige vraag????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 27

  • Bijdragen:  27
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ga het proberen, dank je wel! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 27
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  27
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Het heeft even geduurd maar het is dan eindelijk gelukt.... Ik moest de film eerst omzetten in een dvd, vcd of svcd. Toen dat na lange tijd eindelijk gelukt was, kreeg ik de film wel op dvd. Het is alleen erg jammer dat door het converteren de geluidskwaliteit achteruit is gegaan.

groet Lot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 27

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...