Spring naar bijdragen

Hoe kan het dat mijn gekopieërde dvd niet afspeelt in mijn dvd speler?


lucskie

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo mensen :),, ik ben Luc Murrer en heb een vraagje? Ik heb via de handleiding van dvd shrink op duken.nl geprobeerd om een dvd te kopieëren,, alles lukte prima, alleen nu ik hem in de dvd speler stopte dee hij het niet,, kan iemand mij vertellen misschien hoe dat kan?

verdere info waar jullie misschien iets mee kunnen is dat ik nero 9 heb,, met een dvd+r heb gebrand, niet weet of het een beveiligde dvd was (orginele dvd Police academy 1) het ging gewoon zo via de handleiding, op mijn pc doet ie het wel, in deze-computer staat dat als je op de dvd klikt krijg je links in het scherm bij details te staan dat het bestandssysteem UDF is.

Alvast bedankt Luc Murrer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  228
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Pakt de DVD-speler de DVD helemaal niet, of gaat het ergens fout bijvoorbeeld in het menu? Beschrijf even wat er fout gaat met de DVD in de DVD-speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 228

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bij de dvd speler pakt hij gewoon helemaal niet, hij zegt dat ie de disk niet kan lezen ook niet bij de playstation 2 (ook geprobeerd).


Post Merge: december 23, 2008, 07:56:45 pm

Hallo mensen, bedankt voor jullie hulp, maar heb gelukkig een oplossing gevonden 8), ik heb de orginele dvd's alleen ge-backupt en niet door shrink laten branden, maar appart erna via nero gebrand en nu werkt hij wel.

Luc Murrer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

slotje dus O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...