Spring naar bijdragen

downloaden lukt niet meer


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik kan sinds gisteren plots niets meer downloaden met bitcomet dan dacht ik maar ik instaleer

alt binz maar ook daar lukt het nietde snelheid is en blijft 0 kb/s bij bitcomet zegt hij dat er iets is met mijn firewall of router

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 12
  • 4 weken later...
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-09-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Bitcomet is voor torrents. Alt.binz is voor nieuwgroepen in dien je via nieuwsgroepen wilt downloade (usenet) dien je een payserver te nemen. De meeste internet provider hebben maar 30 dagen en geven niet toegang tot alle nieuwsgroepen. Dus het kan best zijn als je een film wilt downloaden dat je die niet kan downloaden. Daarom ook de payserver.

Met Vriendelijke Groet,

Thomas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Alt.binz is voor nieuwgroepen in dien je via nieuwsgroepen wilt downloade (usenet) dien je een payserver te nemen. De meeste internet provider hebben maar 30 dagen en geven niet toegang tot alle nieuwsgroepen. Dus het kan best zijn als je een film wilt downloaden dat je die niet kan downloaden. Daarom ook de payserver.

Het je moet geen payserver nemen als je met nieuwsgroepen wilt downloaden, maar het is wel handig. Het ligt er maar net aan of je provider het ondersteund.

@Robb7, neem hier eens een kijkje:

http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27288.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...