Spring naar bijdragen

Volgorde filmbeelden


BVANWAL

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik heb een beveiligde film volgens de zeer duidelijke handleiding eerst geript (DVDFAB5) en vervolgens met DVD schrink i.c.m. Nero9 gebrand.

Op de PC wordt de film keurig afgespeeld zonder problemen alleen als ik de DVD in de DVD-speler in de huiskamer af wil spelen wordt de film helemaal door elkaar geschud. Krijg geen titelscherm maar begint gelijk ergens midden in de film af te spelen.

Kan iemand mij vertellen wat de oorzaak hiervan is?

Groet Bart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

dat is vreemd.

de disc speelt op je pc dus wel goed af, maar wanneer je deze disc in je dvd speler doet gatat het fout met de volgorde van afspelen?

heb je al een andere dvd speler geprobeerd?

wanneer je dvd shrink gebruikt moet er nadat je op backup hebt geklikt nog geen schijf ingevoerd worden. pas wanneer het programma hier om vraagt de lege disc invoeren.

als het goed is heb jezelf ook niets met nero hoeven doen toch?


Post Merge: december 30, 2008, 08:53:24 pm

ik kwam net een ander topic tegen met iemand die hetzelfde probleem heeft. conclusie is dat de combinatie vista-->dvdshrink-->nero 9 een probleem is.

hier de link en mogelijke oplossingen:

http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26426.msg111078/topicseen,topicseen#msg111078

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...