Spring naar bijdragen

3 problemen


Gast rubo

Aanbevolen reactie

Ik heb zonet NFSU 2 en Prince of Persio The Warrior Within gedownload. En ik heb 2 installatie problemen.

Als ik NFSU 2 installeer zegt hij plots dat f:/MOVIES niet vindt?

En bji THe Prince of Persia The warrior Within, nadat ik CD 2 heb geopend zegt hij na een tijdje dat hij dat het verkeerde volume erin zit??

Dan heb ik nog een derde probleem namelijk: 2 jaar geleden had ik Enter The Matrix gekocht en met veel moeite kunnen installeren op mijn computer omdat het bijna niet erop ging van de fouten.

Nu heb ik een nieuwe computer en als ik het wil installeren zegt hij ook dat er een verkeerde volume inzit net als 2 jaar geleden maar nu lukt het zelfs niet meer...

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

mmm, klink als dat je CD-ROM speler niet meer goed is. Probeer eens een image te maken van de CD. (kan je doen met alchohol120) en daarna de cd te mounten in een virtuele cd-rom drive. Waarschijnlijk werkt het dan weer naar behoren. Helaas komen de meeste games dan met het probleem dat er geen officele cd in de cd-rom speler ligt dus dien je de game ook nog te cracken. Komt je er niet ui, ik hoor t wel ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Ik heb NFSU 2 met Deamons Tool gemount en op ongeveer 70% vraagt hij naar MOVIES

Enter the matrix heb ik pas problemen na de 3de cd en welke cd ik er dan ook insteek hij blijft volhouden met dat probleem en precies hetzelfde met POP2 welk CD ik er ook insteek hij blijft zeggen dat er een probleme is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Ik mount ze al met daemonstools en de map MOVIES stond er niet in maar in een andere cd en dat ging ook niet toen ik van cd wisselde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...