Lajos Geplaatst Februari 4, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 4, 2009 Hey mensen ik zit met een probleem. Ik gebruik uTorrent en hij download niet sneller als 20 kb/s (misschien wel sneller maar dat heb ik niet gezien). Hij heeft 9(1270) seeds (dus 9 of 1270??) en heeft al 550MB geupload en 250MB gedownload. Om maar even een voorbeeld te noemen. Hij is wel eens met een andere download 700 kb/s gegaan, dus echt ik heb zoiets van WTF? :geheim: Ik hoop dat iemand me kan helpen, want dit vind ik echt vreselijk... Screenshot: http://img6.imageshack.us/my.php?image=downloaddm9.jpg Gr. Lajos Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Gast wimpy Geplaatst Februari 4, 2009 Delen Geplaatst Februari 4, 2009 hoeveel peers zijn er? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Lajos Geplaatst Februari 4, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 4, 2009 Nu 17 seeds en 21 peers :- Post Merge: februari 04, 2009, 08:40:18 pm Ik ben nu Nero 7 aan het downloaden, maar die gaat wel wat sneller (100kb/s down, 2kb/s up ???) die heeft 10 seeds en 2 peers, dus dat is wel een beetje raar.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Gast wimpy Geplaatst Februari 4, 2009 Delen Geplaatst Februari 4, 2009 Nu 17 seeds en 21 peers :- Ik ben nu Nero 7 aan het downloaden, maar die gaat wel wat sneller (100kb/s down, 2kb/s up ???) die heeft 10 seeds en 2 peers, dus dat is wel een beetje raar.... grrr ik kan dit dus echt niet goed uitleggen... ik zal het wel ff proberen... als er 10 seeds en 2 peers zijn, zijn er dus 5 seeders voor 1 peer, dan ligt de snelheid dus redelijk hoog. als er 17 seeds en 21 peers zijn, zijn er maar 0,8 seeders voor 1 peer, dus ligt de snelheid lager... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Farid. Geplaatst Februari 4, 2009 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Februari 4, 2009 Gaat dat zo? :-[ Weet wat geleerd! maar Lajos, waarom download je ook alles tegerlijk. Als je 1-voor-1 doet gaat het meestal veel sneller (bij mij) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
kaasbroodje Geplaatst Februari 4, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Februari 4, 2009 neem anders dit eens door http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23460.0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Gast wimpy Geplaatst Februari 4, 2009 Delen Geplaatst Februari 4, 2009 Gaat dat zo? :-[ Weet wat geleerd! maar Lajos, waarom download je ook alles tegerlijk. Als je 1-voor-1 doet gaat het meestal veel sneller (bij mij) jep dat gaat zo . maar het hangt van je internet af, als je een langzame verbinding hebt gaat het inderdaad sneller als je 1 voor 1 doet, maar als je een snelle verbinding hebt maakt het(meestal) niks uit bij zo weinig seeds Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Lajos Geplaatst Februari 5, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Februari 5, 2009 Ja, ok. Bedankt voor de reacties allemaal Ik wist trouwens ook niet als je veel tegelijk download, dat het dan soms langzamer gaat. Meestal voordat ik naar school ga zoek ik nog even wat dingen op om te downloaden, en laat ik hem downloaden totdat ik weer thuis ben Zijn er mensen die hem 's nachts laten downloaden? Dan kan ik niet slapen met al dat geluid van die ventilator ;D Gr. Lajos Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Gast wimpy Geplaatst Februari 5, 2009 Delen Geplaatst Februari 5, 2009 bij mij staat-ie bijna de hele dag en nacht aan :S ik sta op, bekijk m'n rooster op internet, ga de reeks fora langs, zoek wat op wat ik leuk vind en ik kan downloaden, ga naar school. kom weer thuis na school, zet utorrent uit, ga wat gamen, als ik daar mee klaar ben zet ik utorrent weer aan, ga eten, ga weer de reeks fora langs, en ga dan boekje lezen of gamen... ik laat m 's nachts ALTIJD aanstaan :S gelukkig staat m'n pc niet op m'n kamer, maar beneden O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie