Spring naar bijdragen

welke server?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi Allemaal,

Ben pas begonnen met het zoeken naar de benodigde programma's om films te kunnen downloaden.

Ik heb Newsleecher en FTD gedownload. Heb ik nog meer nodig?

Nu moet ik nog een server zien te zoeken die gratis is en redelijk goed werkt. Ik heb via google gezocht en kwam op deze site terecht (www.disenter.com). Zie door de bomen het bos niet meer.  :-[

Weten jullie wat groupspeeds en post betekent? En wat raden jullie me aan?

Ik heb al aan een payserver gedacht, maar ben bang dat ik niet voldoende zal downloaden om de prijs eruit te halen. En mijn server, Telfort ondersteunt geen nieuwsserver.

Alle ideen en antwoorden zijn welkom.

Alvast bedankt, O0

Faartje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo Faartje,

Groupsspeed is eigenlijk los van elkaar dus je hebt een tab Groups en een tab Speed ;)

Gratis Nieuwsservers zijn meestal niet zo goed, geen lange retentie (betekenis: leeftijd van de post, dus een post van 70 dagen is te oud om te kunnen downloaden), en een lage downloadsnelheid.

Misschien is het handig om een "goedkope" payserver te nemen, neem hier even een kijkje: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,27288.0 om een goede uit te kiezen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Als ik een aanvulling mag geven: een payserver kost E 7,50 voor 30 dagen. Met andere woorden, deze kosten heb je er met het downloaden van 2-3 films al uit. Bovendien werkt het volgens het zgn 'prepay principe' je betaalt vooruit en stopt met betalen wanneer jij dat wilt.

Lees inderdaad de link die J.F.K.99 heeft gegeven door. Hier staat een hoop informatie in. Persoonlijk raad ik Eweka aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...