Spring naar bijdragen

Problemen met internet


k00tj3

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  42
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb een laptop met windows vista en hij zegt dat hij gewoon internet heeft en alle details zijn er gewoon zoals ip enzo.. maar IE en firefox kunnen niet connecten met internet en avg ook niet met updaten en kan geen enkele webpagina bezoeken. windows update doet hij wel gewoon normaal maar voor de rest kan ik niet op sites komen. (en niet komen met, hoe kan je dit bericht dan plaatsen, dit is op andere pc)

Mvg. Ko smits

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 42
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Maak je gebruik van een router (en/ of modem)? Zoja, dan deze resetten. Verwijder de stroom gedurende ongeveer 30 seconden. Daarna de stroom weer aansluiten en opnieuw proberen om de laptop met het internet te verbinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

  • Bijdragen:  42
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

al mijn andere pc's op het netwerk draaien uitstekend met vista, het gaat om een laptop van mijn oom die problemen heeft en vroeg of ik er wat aan kon doen, zo, dus vroeg ik hier. thuis heeft hij het probleem en blijkbaar hier ook, zitten in de instelling van de pc iets fout ofzo..

Mvg. Ko Smits

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 42
Gast angel_creek

Kan het niet liggen aan de firewall? Want ik kon niet connecten met firefox enzovoort, omdat mijn firewall het blokkeerde. Zelf weet ik niet hoe jij je firewall minder streng kan zetten als dat het is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Kan het niet liggen aan de firewall? Want ik kon niet connecten met firefox enzovoort, omdat mijn firewall het blokkeerde. Zelf weet ik niet hoe jij je firewall minder streng kan zetten als dat het is.

dit kan denk ik niet, IE zit normaal al in de uitzonderingen van de firewall. dus tenzij hij aan de instellingen heeft gezeten, moet IE het gewoon doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...