Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:



Hulp HiJack


 Delen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Zo'n half jaar geleden had ik een serieus probleem op mijn computer, ik kreeg namelijk heel de tijd vervelende spyware op mijn pc. Nu heeft mijn vader een probleem op zijn pc, hij kan namelijk niet meer googelen, zich nergens meer inloggen ( bv. op deze site ook niet ) en alle websites die hij bezoekt flikkeren. Ik heb al eens een Malware scan bij hem toegepast, maar daarmee is de situatie niet opgelost. Dit is zijn logje bij HiJack :

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2

Scan saved at 19:42:46, on 24/02/2009

Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)

MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16735)

Boot mode: Normal

Running processes:

C:\WINDOWS\System32\smss.exe

C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

C:\WINDOWS\system32\services.exe

C:\WINDOWS\system32\lsass.exe

C:\WINDOWS\system32\svchost.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

C:\WINDOWS\Explorer.EXE

C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PIFSvc.exe

C:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.exe

C:\Program Files\Java\jre1.5.0_03\bin\jusched.exe

C:\Program Files\Java\jre1.5.0_03\bin\jucheck.exe

C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE

C:\TV Capture Card\RecSche.exe

C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe

C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE

C:\Program Files\Logitech\Video\LogiTray.exe

C:\Program Files\ahead\InCD\InCD.exe

C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd2.exe

C:\Program Files\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe

C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe

C:\Program Files\BitDefender\BitDefender 2008\bdagent.exe

C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe

C:\WINDOWS\system32\NotifyPhoneBook.exe

C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe

C:\Program Files\Belgacom\bin\sprtcmd.exe

C:\Program Files\Photo Hall Digital Photo Service\Agent.exe

C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe

C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LogitechDesktopMessenger.exe

C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe

C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqgalry.exe

C:\Program Files\Logitech\Video\FxSvr2.exe

C:\Program Files\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe

C:\Program Files\HP\Product Assistant\bin\hprblog.exe

C:\Program Files\Common Files\Logitech\khalshared\KHALMNPR.EXE

C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PIFSvc.exe

C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe

C:\Program Files\PurgeIE\PurgeIE_Service.exe

C:\Program Files\Belgacom\bin\sprtsvc.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\Program Files\Common Files\BitDefender\BitDefender Communicator\xcommsvr.exe

C:\Program Files\Common Files\BitDefender\BitDefender Update Service\livesrv.exe

C:\Program Files\BitDefender\BitDefender 2008\vsserv.exe

C:\WINDOWS\System32\svchost.exe

C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe

C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLLoginProxy.exe

C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe

C:\Documents and Settings\user\Mijn documenten\HiJackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.skynet.be/

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Startpagina = file:///C:/Program%20Files/Onlinedirect/Portal/portal.html

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.skynet.be/

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = localhost

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Koppelingen

R3 - URLSearchHook: (no name) - {CE000994-A58C-4441-8938-744CD72AB27F} - (no file)

O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll

O2 - BHO: (no name) - {7E853D72-626A-48EC-A868-BA8D5E23E045} - (no file)

O2 - BHO: Windows Live Aanmelden - Help - {9030D464-4C02-4ABF-8ECC-5164760863C6} - C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WindowsLiveLogin.dll

O2 - BHO: ST - {9394EDE7-C8B5-483E-8773-474BF36AF6E4} - C:\Program Files\MSN Apps\ST\01.03.0000.1005\en-xu\stmain.dll

O2 - BHO: MSNToolBandBHO - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Program Files\MSN Apps\MSN Toolbar\MSN Toolbar\01.02.5000.1021\nl-be\msntb.dll

O3 - Toolbar: MSN - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Program Files\MSN Apps\MSN Toolbar\MSN Toolbar\01.02.5000.1021\nl-be\msntb.dll

O3 - Toolbar: BitDefender Toolbar - {381FFDE8-2394-4f90-B10D-FC6124A40F8C} - C:\Program Files\BitDefender\BitDefender 2008\IEToolbar.dll

O4 - HKLM\..\Run: [symantec PIF AlertEng] "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PIFSvc.exe" /a /m "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\AlertEng.dll"

O4 - HKLM\..\Run: [WildTangent CDA] RUNDLL32.exe "C:\Program Files\WildTangent\Apps\CDA\cdaEngine0400.dll",cdaEngineMain

O4 - HKLM\..\Run: [sunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\jre1.5.0_03\bin\jusched.exe

O4 - HKLM\..\Run: [soundMan] SOUNDMAN.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [RecSche] C:\TV Capture Card\RecSche.exe

O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime

O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install

O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup

O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe

O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] C:\WINDOWS\system32\LVCOMSX.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoTray] C:\Program Files\Logitech\Video\LogiTray.exe

O4 - HKLM\..\Run: [LogitechVideoRepair] C:\Program Files\Logitech\Video\ISStart.exe

O4 - HKLM\..\Run: [LogitechGalleryRepair] C:\Program Files\Logitech\Video\ISStart.exe

O4 - HKLM\..\Run: [inCD] C:\Program Files\ahead\InCD\InCD.exe

O4 - HKLM\..\Run: [HPDJ Taskbar Utility] C:\WINDOWS\system32\spool\drivers\w32x86\3\hpztsb10.exe

O4 - HKLM\..\Run: [HP Software Update] "C:\Program Files\Hewlett-Packard\HP Software Update\HPWuSchd2.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [HP Component Manager] "C:\Program Files\HP\hpcoretech\hpcmpmgr.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [CloseDNF] C:\WINDOWS\System32\Utility.exe \1008

O4 - HKLM\..\Run: [bluetoothAuthenticationAgent] rundll32.exe bthprops.cpl,,BluetoothAuthenticationAgent

O4 - HKLM\..\Run: [bitDefender Antiphishing Helper] "C:\Program Files\BitDefender\BitDefender 2008\IEShow.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [bDAgent] "C:\Program Files\BitDefender\BitDefender 2008\bdagent.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [AME_CSA] rundll32 amecsa.cpl,RUN_DLL

O4 - HKLM\..\Run: [RemoteControl] "C:\Program Files\CyberLink\PowerDVD\PDVDServ.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [Logitech Hardware Abstraction Layer] KHALMNPR.EXE

O4 - HKLM\..\Run: [belgacom] "C:\Program Files\Belgacom\bin\sprtcmd.exe" /P Belgacom

O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"

O4 - HKLM\..\Run: [ExtraFilmHemmaAgent] "C:\Program Files\Photo Hall Digital Photo Service\Agent.exe"

O4 - HKLM\..\RunServices: [WindowsRegKey Autoupdate] explorer.exe

O4 - HKCU\..\Run: [msnmsgr] "C:\Program Files\MSN Messenger\msnmsgr.exe" /background

O4 - HKCU\..\Run: [LogitechSoftwareUpdate] "C:\Program Files\Logitech\Video\ManifestEngine.exe" boot

O4 - HKCU\..\Run: [LDM] C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LogitechDesktopMessenger.exe

O4 - HKCU\..\Run: [ctfmon.exe] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Lokale service')

O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Netwerkservice')

O4 - HKUS\S-1-5-18\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'SYSTEM')

O4 - HKUS\.DEFAULT\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\CTFMON.EXE (User 'Default user')

O4 - Startup: IMVU.lnk = C:\RECYCLER\NPROTECT\00370290.EXE

O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe

O4 - Global Startup: HP Image Zone Fast Start.lnk = C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqthb08.exe

O4 - Global Startup: Logitech Desktop Messenger.lnk = C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\LogitechDesktopMessenger.exe

O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = ?

O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE

O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\WINDOWS\System32\msjava.dll

O9 - Extra button: Run IMVU - {d9288080-1baa-4bc4-9cf8-a92d743db949} - C:\Documents and Settings\user\Menu Start\Programma's\IMVU\Run IMVU.lnk (file missing)

O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe

O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O16 - DPF: {15AD6789-CDB4-47E1-A9DA-992EE8E6BAD6} - http://static.windupdates.com/cab/180solutions/ie/bridge-c8.cab

O16 - DPF: {20A60F0D-9AFA-4515-A0FD-83BD84642501} (Checkers Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/msgrchkr.cab56986.cab

O16 - DPF: {B38870E4-7ECB-40DA-8C6A-595F0A5519FF} (MsnMessengerSetupDownloadControl Class) - http://messenger.msn.com/download/msnmessengersetupdownloader.cab

O16 - DPF: {F5A7706B-B9C0-4C89-A715-7A0C6B05DD48} (Minesweeper Flags Class) - http://messenger.zone.msn.com/binary/MineSweeper.cab56986.cab

O18 - Protocol: bwfile-8876480 - {9462A756-7B47-47BC-8C80-C34B9B80B32B} - C:\Program Files\Logitech\Desktop Messenger\8876480\Program\GAPlugProtocol-8876480.dll

O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe (file missing)

O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe

O23 - Service: BitDefender Desktop Update Service (LIVESRV) - BitDefender SRL - C:\Program Files\Common Files\BitDefender\BitDefender Update Service\livesrv.exe

O23 - Service: LiveUpdate Notice Service Ex (LiveUpdate Notice Ex) - Unknown owner - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSvcHst.exe (file missing)

O23 - Service: LiveUpdate Notice Service - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\PIF\{B8E1DD85-8582-4c61-B58F-2F227FCA9A08}\PIFSvc.exe

O23 - Service: VeriSign Updater (navi) - Unknown owner - C:\Program Files\VeriSign\NAVI\naviagent.exe (file missing)

O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe

O23 - Service: PurgeIE XP Service (PurgeIEservice) - Assistance & Resources for Computing, Inc. - C:\Program Files\PurgeIE\PurgeIE_Service.exe

O23 - Service: Cyberlink RichVideo Service(CRVS) (RichVideo) - Unknown owner - C:\Program Files\CyberLink\Shared files\RichVideo.exe (file missing)

O23 - Service: SupportSoft Sprocket Service (belgacom) (sprtsvc_belgacom) - SupportSoft, Inc. - C:\Program Files\Belgacom\bin\sprtsvc.exe

O23 - Service: SupportSoft RemoteAssist - SupportSoft, Inc. - C:\Program Files\Common Files\Supportsoft\bin\ssrc.exe

O23 - Service: Ventrilo - Unknown owner - C:\Program Files\VentSrv\ventrilo_svc.exe (file missing)

O23 - Service: BitDefender Virus Shield (VSSERV) - BitDefender S.R.L. - C:\Program Files\BitDefender\BitDefender 2008\vsserv.exe

O23 - Service: BitDefender Communicator (XCOMM) - BitDefender - C:\Program Files\Common Files\BitDefender\BitDefender Communicator\xcommsvr.exe

--

End of file - 11900 bytes

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Alvast dank voor hulp ;)

Wesley

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Doen we hier niet aan. Staat in de huisregels vermeld. Slot.

Tip: ga naar nucia.nl en post daar hetzelfde als hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen


  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    • Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen DennisRar Hey allemaal! Ik heb laatst zelf een oude computer geprobeerd te repareren, maar het ging volledig mis. Ik kreeg wat onderdelen niet goed geïnstalleerd en uiteindelijk deed hij helemaal niks meer. Heeft iemand tips waarom mijn reparatie fout ging en hoe ik het de volgende keer beter kan doen? Ben echt benieuwd naar jullie ervaringen! ExpertGert Hey DennisRar, ik herken je verhaal! Reparaties kunnen soms echt lastig zijn. Hier zijn een paar mogelijke redenen waarom het misging en tips om het de volgende keer beter te doen: Onderdelen niet goed aangesloten: Kijk goed of alle kabels en onderdelen goed vastzitten. Bij computers kunnen zelfs een paar losse draden ervoor zorgen dat alles niet werkt. Leg ze eventueel op volgorde van installatie. Handleiding volgen: Het is superbelangrijk om een goede handleiding te volgen. Er zijn veel YouTube-video’s die stap voor stap uitleggen hoe je het aanpakt. Zoek naar video’s met goede reviews! Het juiste gereedschap: Heb je het juiste gereedschap gebruikt? Soms heb je speciaal gereedschap nodig om onderdelen veilig te kunnen installeren. En zorg dat je alles klaar hebt liggen voordat je begint. Van fouten leren: Iedereen maakt wel eens een fout. Misschien de volgende keer als je het opnieuw probeert, oefen je met een minder belangrijk onderdeel of oude junk. Zo krijg je meer ervaring zonder grote gevolgen. Vraag om hulp: Mocht je vastlopen, vraag gerust om hulp in dit forum of aan vrienden die er meer vanaf weten. Samen leer je sneller! Hopelijk helpen deze tips je verder. Laat het weten als je nog meer vragen hebt! AnjaDL Goede tips, Gert! Ik heb zelf ook eens zo’n grote fout gemaakt bij het repareren van mijn laptop. Daarna was ik altijd extra voorzichtig met installeren. Gewoon de tijd nemen, dat helpt echt! Brammetje99 Mij is het ook wel eens overkomen. Wat ik deed was de onderdelen eerst helemaal uitlezen voor ik iets ging aansluiten. Dan heb je meer overzicht, geloof me! GertjanH Ik ben het helemaal eens met Gert. Soms is het beter om een paar keer te kijken voordat je begint. En gereedschap, dat is key! De juiste dingen hebben scheelt zo veel. DennisRar Bedankt voor de tips Gert en iedereen! Ik ga zeker wat video’s bekijken en alles beter voorbereiden. Gewoon wat rustiger aan doen. KarinHacker Haha, ik heb ooit een tv geprobeerd te fixen. Eindigde met een groter probleem, maar uiteindelijk kwam ik er wel achter dat ik gewoon niet goed op lette. Niks te moeilijk, gewoon rustig blijven! JeroenG Ik vind het ook leuk om te repareren, maar soms is het beter om expert te vragen als je er niet uitkomt. Je wil niet dat je apparaten beschadigt. TimmyHR Mooi dat we hier allemaal van leren! Ik vind het cool dat je het probeert, DennisRar. Zelf heb ik ook eens met een fiets geprobeerd, klein maar fijn. Bleek een simpele lekke band te zijn. NatalieP Laat je niet ontmoedigen! Mijn eerste keer was ook een ramp, maar nu kan ik echt wat. Blijven proberen! En als je een fout maakt, oefen dan met iets kleins. DennisRar Super bedankt iedereen! Dit voelt echt als een steungroep voor klussers. Ik ga aan de slag met een oude laptop – hopelijk gaat het deze keer beter! Lees het volledige bericht hier
    • Subforum: Hardware – Telefonie – Navigatie – TV Gebruiker: Joris123 Hey allemaal! Ik heb een vraagje over Google Maps. Hoe kun je Google Maps offline gebruiken zonder internetverbinding? Ik ben vaak in gebieden waar ik geen bereik heb en wil gewoon graag mijn routes kunnen zien. Iemand tips? Expert: TechGuru88 Hey Joris123! Goed dat je hierom vraagt, veel mensen hebben dit probleem. Google Maps kan best handig zijn, zelfs zonder internet. Hier is een stap-voor-stap uitleg: Download de kaart: Open Google Maps als je verbonden bent met Wi-Fi. Zoek de plek die je wilt opslaan. Tik op de naam of het adres van de locatie onderaan het scherm. Selecteer ‘Kaart downloaden’: Scroll naar beneden en je ziet de optie “Kaart downloaden”. Tik daarop en selecteer het gebied dat je wilt opslaan. Zorg ervoor dat je het gebied goed in beeld hebt, anders heb je later niet alles wat je nodig hebt. Offline kaarten gebruiken: Wanneer je zonder internet bent, open je gewoon Google Maps. Je kunt nu navigeren binnen het gebied dat je hebt gedownload! Vergeet niet dat je alleen de kaarten kunt zien, geen live verkeersinformatie. Een voorbeeld: Stel, je gaat naar een camping in de natuur zonder bereik. Download van tevoren het gebied rondom de camping en je kunt altijd je route vinden, zelfs als je telefoon geen signaal heeft. Hopelijk helpt dit je verder! Laat maar weten als je nog vragen hebt. Gebruiker: AnjaV Super nuttige info, thanks! Ik wist niet dat je dat zo kon doen. Ga het meteen proberen! Gebruiker: TomyBoy Even een vraagje terug: als ik een route aan het plannen ben en ik wil meerdere plekken toevoegen, kan dat dan ook offline? Of moet ik dat echt op internet doen? Expert: TechGuru88 Hey TomyBoy! Goede vraag! Je moet je route inderdaad plannen terwijl je nog online bent. Zodra je de route hebt gemaakt en het gebied gedownload, kun je die gebruikmaken. Maar als je tussendoor nieuwe plekken wilt toevoegen, moet je even internet hebben. Dus zorg dat je dat allemaal van tevoren doet! Gebruiker: LisaKa Haha, dat sturen van kaarten offline is echt een lifesaver. Ik ga binnenkort op roadtrip, dus dit komt goed uit! Gebruiker: WimDeVlieger Mooie uitleg, maar ik vind het altijd zo’n gedoe om kaartjes te downloaden. Kan ik ook andere apps gebruiken die dat makkelijker maken? Gebruiker: AnjaV WimDeVlieger, ik heb wel eens gehoord van Maps.me. Die app schijnt heel goed te zijn voor offline navigatie. Misschien een idee om die ook eens te proberen? Gebruiker: CoolCat Maps.me is inderdaad een goede optie! En ook gratis. Maar Google Maps heeft weer die mooie interface. Het blijft lastig kiezen… Gebruiker: TomyBoy Bedankt voor de tips! Ik ga beide apps uitproberen. Wie weet welke ik het fijnste vind! Gebruiker: Joris123 Thanks guys! Echt blij met al jullie tips. Ga ze zeker uitproberen. Fijne dag nog! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstelling van een nieuw lid Gebruikersnaam: RetroGamer88 Onderwerp: Hallo allemaal! Hier ben ik, RetroGamer88! Hey allemaal! Ik ben RetroGamer88 en ik ben net lid geworden van dit geweldige forum! Ik kom uit een klein dorpje in Nederland en ben enorm gepassioneerd door retro games. Sinds ik klein was, zat ik achter de NES en de SNES, en het lijkt er niet op dat dat ooit gaat veranderen. De laatste tijd ben ik helemaal verslaafd aan klassiekers zoals Super Mario Bros., The Legend of Zelda en Sonic the Hedgehog. Het is zo geweldig om die oude spellen weer op te pakken! Het geeft me echt een gevoel van nostalgie. Ik heb me aangemeld omdat ik graag met jullie wil kletsen over onze gedeelde interesses en misschien wat tips en tricks wil verzamelen over de beste manieren om deze retro games te spelen. Wat zijn voor jullie de mooiste retro games die jullie nog steeds graag spelen? Hebben jullie nog aanraders? Ik kijk er naar uit om met jullie te kletsen! Groetjes, RetroGamer88 Reactie van een Expert: GameWizard99 Hey RetroGamer88! Welkom op het forum! Super leuk dat je je hebt aangemeld. Als het gaat om retro games, zijn er echt een paar titels die opvallen. Je noemde al een paar klassiekers zoals Super Mario Bros. en Zelda—dat zijn echt toppers waar bijna iedereen het over eens is. Maar naast die wie ook zo leuk zijn: Tetris: Dit spel is tijdloos. Jammer genoeg vaak onderschat, maar het blijft verslavend! Donkey Kong: Een van de eerste platformers die je meenemen in een spannend avontuur. Street Fighter II: Perfect voor een competitieve avond met vrienden! Het heeft zoveel iconische personages. Wat betreft het spelen van retro games, kun je het beste een retro console gebruiken, maar emulators zijn ook absoluut een optie. Zorg ervoor dat je de juiste ROM’s hebt, maar dat is altijd een beetje een grijs gebied. Als je vragen hebt over specifieke games of consoles, schroom niet om te vragen! Veel plezier op het forum! Reacties van andere gebruikers: GamerGal85: Hey RetroGamer88! Welkom! Retro games zijn zo leuk! Ik speel nog steeds graag Mega Man! Heb je die ooit geprobeerd? PixelPioneer: Wat leuk dat je hier bent! Ik ben ook groot fan van retro games. Heb je al eens een arcade kast geprobeerd? Die zijn super tof! RetroHero20: Welkom RetroGamer88! Ja, de nostalgie is sterk. Voor mij is Castlevania echt een must-play! Zo’n sfeervol spel! Heb je dat ooit gespeeld? NostalgiaNerd: Hi allemaal. RetroGamer88, ik vind je keuze van games top! Persoonlijk ben ik dol op de Final Fantasy serie. De eerste onderdelen zijn magisch! Heb je daar interesse in? GamerGuy123: Tetris is inderdaad een klassieker! Het blijft gewoon verslavend. Retro games zijn de basis van al het gaming wat we vandaag hebben. RetroGamer88: Bedankt voor de leuke reacties iedereen! En ja, Mega Man wil ik zeker eens proberen, GamerGal85! Ik was altijd een beetje bang voor die moeilijkheidsgraad, haha. EmulatorExpert: Voor de emulators zou ik zeggen, kijk eens naar RetroArch. Het is makkelijk in gebruik en ondersteunt heel veel verschillende consoles! Is echt een aanrader! OldSchoolJake: Hey, als je Mario leuk vindt, moet je ook absoluut Mario Kart gaan spelen. De oudere versies zijn zo leuk voor multiplayer! Heb je die ook gespeeld? GamerGal85: Cool dat je het gaat proberen, RetroGamer88! Het heeft een stevige leercurve, maar het is zo bevredigend om te spelen als je het eenmaal doorhebt. Veel succes! Samen hebben we al zo een leuke discussie! Geweldig om te zien hoe de community elkaar helpt en tips deelt. Blijf lekker reageren! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

    • Minou heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...