Spring naar bijdragen

geluid blijft hangen in WLM


digime

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Ik heb al geruime tijd last van een erg vervelend probleempje.

Als ik een videogesprek wil voeren met iemand dan doet het geluid raar. Het komt niet goed door en blijft hangen. Ook de camera wordt niet geladen of blijft hangen. Aan mijn internet verbinding mag het niet liggen.. En aan mijn laptop al helemaal niet. Op de laptop zit trouwens Vista.

Als ik met een bepaald iemand een videogesprek wil voeren wil dit niet maar diegene kan met iemand anders (uit het buitenland) wel een goed videogesprek voeren. Ik kan vanaf mijn laptop naar de pc hier ook een goed videogesprek voeren. Waarom wil dit nou niet tussen ons? Diegene heeft ook een goeie laptop met het zelfde abbo internet en Vista.

Iemand enig idee? Staan er misschien instellingen verkeerd...?? Ik weet het niet meer, zoek me al maanden kapot en nog steeds zonder resultaat..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...