Spring naar bijdragen

Call of Duty Modern Warfare 2/CODMW2 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB


Bart'

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-11-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Oke, over dat wars he, lijkt me wel onhandig :'( Maar verder komt er dus niet iets speciaals uit om fatsoenlijk een war te spelen?

Ik heb verder wel goede connectie, nooit uitval of lag.

Trouwens dit is mijn speed: (Let niet op het ping, weet niet welke server ik had eentje uit het buitenland volgensmij. Heb later Eindhoven genomen, daar had ik een ping van 29)

613630831.png

Kan ik hiermee spelen zonder lag op andersmans server, en zelf een game hosten met ong 16 man, zonder lag?

PS. Draai nu trouwens momenteel een Cod4 warserver, ik kan max 8 spelers aan, daarna word het spelen niet zo fijn meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5
  • Reacties 77
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.138
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Oke, over dat wars he, lijkt me wel onhandig  :'( Maar verder komt er dus niet iets speciaals uit om fatsoenlijk een war te spelen?

Ik heb verder wel goede connectie, nooit uitval of lag.

Trouwens dit is mijn speed: (Let niet op het ping, weet niet welke server ik had eentje uit het buitenland volgensmij. Heb later Eindhoven genomen, daar had ik een ping van 29)

613630831.png

Kan ik hiermee spelen zonder lag op andersmans server, en zelf een game hosten met ong 16 man, zonder lag?

PS. Draai nu trouwens momenteel een Cod4 warserver, ik kan max 8 spelers aan, daarna word het spelen niet zo fijn meer.

Volgens wat ik gelezen heb, komt er een soort van vrienden systeem waarmee je samen in een spel komt. Dan moet je jouw clan leden en de tegenstands clan leden toevoegen en dan starten of zo iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 1,1k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.923
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Online
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wat een drama.. .9 tegen 9..

Vandaag wederom slecht nieuws voor de PC bezitters die van plan zijn Modern Warfare 2 te gaan kopen. Want Infinity Ward heeft laten weten dat je online alleen 9 vs 9 kan spelen, en dat was met World at War nog 25 tegen 25.

Zonde... ik kan niet anders zeggen :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...