Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Re: Centraal: Football Manager 2009 crack, serial, torrent

Julian018
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  27
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  34

Ehh opnieuw een probleempje, HDD ging stuk en heb FM opnieuw gedownload. Alles gaat goed, ook phone activation maar zodra ik het spel wil opstarten dan krijg ik zo'n error report scherm te zien. "Football Manager 2009 has encountered a problem and needs to close. blabla

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Waarom zou ik eigenlijk een wachtwoordmanager moeten gebruiken? Gebruiker: Lotte123 Hey allemaal, ik heb een vraagje. Ik heb gehoord over wachtwoordmanagers, maar ik snap niet echt waarom ik die zou moeten gebruiken. Zijn ze echt nodig? Kunnen jullie me helpen? Expert: TechGuru Hey Lotte! Goede vraag. Wachtwoordmanagers zijn eigenlijk super handig! Hier zijn een paar redenen waarom je erover zou moeten nadenken: Veiligheid: Hoe vaak gebruik je hetzelfde wachtwoord voor verschillende accounts? De meeste mensen maken de fout om één of twee wachtwoorden overal te gebruiken. Als één site gehackt wordt, kunnen hackers ook inloggen op je andere accounts. Een wachtwoordmanager genereert complexe en unieke wachtwoorden voor elk van je accounts, dus je hoeft je daar geen zorgen meer over te maken. Gemak: Het is lastig om al die wachtwoorden te onthouden, zeker als je er veel hebt. Met een wachtwoordmanager hoeft je alleen maar één hoofdwachtwoord te onthouden. Dat is veel makkelijker! Je kunt je bijvoorbeeld voorstellen dat het als een sleutel is voor al je digitale deuren. Automatisch invullen: Wachtwoordmanagers kunnen inloggegevens automatisch invullen, wat tijd scheelt. Geen gedoe meer met het handmatig typen van informatie. Veilig opslaan: Ze helpen ook om andere gevoelige gegevens te bewaren, zoals je creditcardinformatie of notities. Alles veilig op één plek. Multi-device: De meeste wachtwoordmanagers synchroniseren met al je apparaten. Dus als je je telefoon of laptop gebruikt, heb je altijd toegang tot je wachtwoorden. Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust! Gebruiker: Bram78 Klinkt goed, maar zijn ze niet duur? Gebruiker: TechGuru Hey Bram, dat dacht ik ook eerst! Maar er zijn heel veel gratis opties. Zeker voor beginners is het slim om eens een gratis wachtwoordmanager te proberen. Wil je meer info over specifieke oplossingen? Gebruiker: SarahMarie Ik gebruik al een tijdje een wachtwoordmanager en kan het echt aanraden. Het scheelt me zoveel stress! Gebruiker: JeroenV Ja, net als Sarah zeg ik ook: altijd doen! Ik had zoveel moeite met al die verschillende wachtwoorden, echt een ramp. Nu is het zo simpel! Gebruiker: Lotte123 Maar zijn ze echt veilig? Wat als die manager zelf gehackt wordt? Gebruiker: TechGuru Dat is een goede vraag, Lotte! Het is belangrijk om een gerenommeerde wachtwoordmanager te kiezen. De meeste gebruiken sterke encryptie om je gegevens te beschermen. En ja, hoewel elk systeem kwetsbaar kan zijn, hebben deze bedrijven vaak goede beveiligingsmaatregelen. Gebruiker: TimmyTino Ik voelde me een beetje als een nerd toen ik er een ging gebruiken, maar nu ben ik er echt blij mee. Ik had nooit gedacht dat het zo belangrijk zou zijn! Gebruiker: Milou_9 Ik ben benieuwd, kan je ook oude wachtwoorden makkelijk overzetten naar een wachtwoordmanager? Gebruiker: TechGuru Ja, Milou! Veel wachtwoordmanagers bieden een functie om bestaande wachtwoorden te importeren. Je hoeft niet alles handmatig in te voeren, dat maakt het nog makkelijker! Gebruiker: Bram78 Cool, klinkt als een plan. Ik ga het een kans geven! Gebruiker: Lotte123 Bedankt allemaal, ik voel me al een stuk wijzer! Ga het zeker een kans geven. Gebruiker: SarahMarie Mooi om te horen, Lotte! Succes ermee. Kom gerust terug als je nog meer vragen hebt! Zo, dit was een echte discussie over het gebruik van wachtwoordmanagers. Hopelijk hebben jullie er iets van opgestoken! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Invloed van Peilingen op Stemgedrag Gebruiker: Jan2010 Hey allemaal! Waarom zijn peilingen zo belangrijk voor verkiezingen? En hoe beïnvloeden ze eigenlijk onze stemkeuze? Expert: Marieke Politiek Hallo Jan! Goede vraag! Peilingen zijn eigenlijk een soort temperatuurmeting van wat mensen denken en willen. Ze laten zien welke partijen populair zijn en hoe ver die in de race staan. Stel je voor: Je ziet dat partij A in de peilingen omhoog gaat, terwijl partij B juist gedaald is. Dan kan het zijn dat mensen eerder op partij A stemmen omdat ze bij de ‘winnaar’ willen horen. Dit noemen we ‘bandwagon effect’. Het is als een muziekfestival waar iedereen danst op de populaire nummers; je wilt ook daarbij zijn! Daarnaast is er strategisch stemmen. Mensen kiezen dan niet per se de partij die ze het leukste vinden, maar eerder de partij die een grotere kans heeft om te winnen. Bijvoorbeeld: Bij de laatste verkiezingen wilde 33% van de stemmers strategisch stemmen. Dit gebeurt vaak als mensen bang zijn dat een andere partij te groot wordt. Hopelijk maakt dat het een beetje duidelijker! Gebruiker: Lisa31 Thanks Marieke! Maar als peilingen zo invloedrijk zijn, waarom zijn er dan in sommige landen regels dat ze vlak voor de verkiezingen niet mogen worden gepublieks? Expert: Marieke Politiek Dat is een goede observatie, Lisa! In landen zoals Frankrijk en Italië mogen peilingen vóór de verkiezingen niet gepubliceerd worden om te voorkomen dat ze het stemgedrag beïnvloeden. Maar er is een catch: zelfs als er zo’n ban is, worden er vaak nog steeds unofficial peilingen gedaan, vaak door politieke partijen zelf. Het is dus heel moeilijk om dit echt te reguleren! Zonder officiële peilingen, krijgen kiezers vaak minder informatie over wat er speelt. Daarom is transparantie zo belangrijk. Dat zegt ook René van Brakel van EenVandaag, die vindt dat betrouwbare informatie beschikbaar moet zijn voor het publiek. Gebruiker: TomDeRebel Dus, als een partij helemaal niet goed in de peilingen staat, kunnen ze in de media minder aandacht krijgen? Dat klinkt oneerlijk… Expert: Marieke Politiek Precies, Tom! Als een partij laag in de peilingen staat, krijgen ze vaak minder aandacht in de media. Dit kan een negatieve spiraal zijn: minder aandacht = minder stemmen. Dit is waarom het zo belangrijk is om ook de zaak van kleinere partijen te belichten, zodat kiezers een breder beeld hebben. En kijk, het gaat ook weer om actualiteit en de trends. Soms besluiten media om een lijsttrekker van een minder populaire partij toch uit te nodigen. Maar het blijft een balans zoeken. Gebruiker: SophieLovesPolitics Wacht, dus soms stemmen mensen niet op degene die ze willen, maar om een andere partij te stoppe? Dat is toch raar? Expert: Marieke Politiek Ja, dat klopt, Sophie! Dat kan raar lijken, maar strategisch stemmen is echt een ding. Het idee daarachter is dat je wilt voorkomen dat een ‘grote’ partij echt te groot wordt. Het is een manier om jezelf en je waarden te beschermen. Maar het maakt het kiezen soms ook verwarrend. Gebruiker: Mike_92 Dat vind ik interessant! Ik wist niet dat dit zo speelde. Maakt het stemmen niet moeilijker? Expert: Marieke Politiek Dat kan het zeker maken, Mike! Sommige mensen voelen zich onder druk om iedereen tevreden te stellen, terwijl ze misschien liever op iemand anders stemmen. Belangrijk is dat je stemt op wat voor jou het meest waardevol is. Er is geen ‘juiste’ manier om te stemmen. Gebruiker: Anna_87 Ik vind het ook lastig, vooral als je niet precies weet wie waar voor staat. Laten we meer info over kleinere partijen krijgen! Gebruiker: Jan2010 Toch best spannend allemaal! Bedankt voor de uitleg, iedereen. Ik ga de peilingen in de gaten houden deze verkiezingen! Gebruiker: TomDeRebel Ja, interessante discussie! Ik ga ook maar eens meer lezen over de partijen. Kijken wie er echt goed voor ons lijkt! Gebruiker: Marieke Politiek Fijn om te horen! Vergeet niet dat peilingen een momentopname zijn. Ze zijn geen voorspelling. Kijk vooral naar de trends en stem op wat je echt belangrijk vindt! Succes allemaal! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Welke prepaid simkaart is het beste voor af en toe gebruik? Gebruiker: Gebruiker123 Hey iedereen, ik heb een vraagje. Ik ben op zoek naar een prepaid simkaart voor af en toe gebruik. Ik heb dus niet echt behoefte aan een abonnement of iets, maar wil wel gewoon kunnen bellen en af en toe internetten. Heeft iemand tips voor de beste opties? Alvast bedankt! Expert: TechTimo Hey Gebruiker123! Goed dat je hier vraagt, er zijn best wel wat opties voor prepaid simkaarten, vooral als je ze maar af en toe gebruikt. Hier een paar dingen om in gedachten te houden: Bellen en SMS: De meeste prepaid kaarten bieden een soort beltegoed. Kijk niet alleen naar de prijs, maar ook naar de kosten per minuut. Soms kun je bij specifieke providers kiezen voor een speciaal beltarief. Internetbundels: Als je ook internet wilt gebruiken, kijk dan naar providers die een redelijke bundel aanbieden. Sommige hebben een ‘internet per dag’ optie; dat betekent dat je alleen betaalt als je het daadwerkelijk gebruikt. Dekking: Check ook de dekking in jouw omgeving. Providers verschillen in hoe goed ze het doen in bepaalde delen van het land. Als je veel onderweg bent, is dat een belangrijke factor. Flexibiliteit: Kies een provider die geen lange contracten heeft. Prepaid is juist handig omdat je niet vast zit, dus zorg dat je je tegoeden makkelijk kunt opladen en dat er geen extra kosten zijn. Een paar populaire keuzes zijn bijvoorbeeld Lebara, SIMYO en KPN. Lebara is vaak voordelig als je voornamelijk wil bellen naar het buitenland. SIMYO heeft goede internetbundels en KPN staat bekend om zijn uitgebreide netwerk. Dus, kijk wat jij belangrijk vindt: bellen, internet, of het allerbeste prijs-kwaliteitverhouding. Hopelijk helpt dit je verder! Reactie van GebruikerA Dank je, TechTimo! Handige info. Heb je toevallig ook ervaring met de prijzen van die bundels? M’n buurman zei dat hij laatst ergens 10 euro voor 5GB zag. Is dat normaal? Reactie van GebruikerB Hey Gebruiker123! Ik gebruik zelf Lebara en ben daar eigenlijk best blij mee. De prijzen zijn redelijk en je hebt ook optie om onderweg naar het buitenland te bellen zonder veel extra kosten. Maar als je echt alleen lokaal blijft, is SIMYO ook een goeie! Reactie van GebruikerC Ik sluit me aan bij GebruikerB. Lebara heeft trouwens ook leuke acties af en toe. Heb je misschien al gekeken op de hun website? Je kunt vaak wel deals vinden met extra belminuten of internet als je een kaartje koopt. Reactie van GebruikerD Ik vind KPN wat duurder, maar de dekking is wel top. Als je veel in het buitenland bent, is de prijs wel het waard. Vergeet niet om ook je verbindingskosten te checken. Bij sommige providers betaal je ook per gesprek, wat kan optellen! Reactie van Gebruiker123 Thanks voor de reacties! Heb al wat onderzocht en KPN lijkt me inderdaad goed, maar ook een beetje aan de dure kant. Iemand een idee hoeveel het kost om een kaartje aan te schaffen? Reactie van GebruikerE Volgens mij zijn de standaardprijzen voor een prepaid kaart meestal rond de 10 à 15 euro, afhankelijk van de provider. Soms zit er al wat beltegoed bij, maar niet altijd. Gewoon goed vergelijken dan! Reactie van GebruikerF Ik heb zelf een keer een prepaid van Tele2 gehad en daar was ik ook tevreden over. Ze hebben notabene soms acties, waarbij ze extra data of belminuten aanbieden. Maar ik vond hun app niet zo fijn werken, dus dat was wel een minpunt. Reactie van Gebruiker123 Lekker bezig allemaal, thanks! Ik ga alles even goed vergelijken. Ben vooral benieuwd naar die acties van Tele2 en Lebara. Zijn ze er echt, of is dat vooral marketingpraat? Reactie van GebruikerC Zeker, kijk vooral naar die acties! Soms hebben ze tijdelijke aanbiedingen die erg aantrekkelijk zijn. Gewoon even de social media checken van die providers, daar worden die dingen vaak als eerste aangekondigd. Succes met je keuze! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• nijz heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...