Spring naar bijdragen

Nintendo ds wifi computer


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hallo ik heb een nintendo ds lite maar ik heb geen wifi ervoor. we hebben zelf een router maar die heeft niet de juiste instellingen. maar nu heb ik gehoord van een vriend (ik weet niet zeker of het waar is) dat je pc die met je router is verbonden als een soort 2de router kan laten werken. zodat je met je ds met je pc verbind en tog zo op internet kan.

dus: router--->pc----> ds of iets anders. maar ik weet niet of het waar is. als dit waar is (of iets wat er wel op lijkt) zou diegene me dan kunnen helpen

Dank u wel O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Gast angel_creek

Een ds ondersteund de beveiliging WEP en helemaal geen beveiliging... Dus... En er zijn een paar homebrews waarmee je op internet kan alleen de naam weet ik niet meer. Volgens mij heet er eentje DS Organizer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

nee zoiets bedoel ik niet egt. ik bedoel kan ik me ds met me pc verbinden en dan online gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

ja maar ik heb een broer en die flipt helemaal als er al over begin of die misschien de WPA naar WEP overzetten :-[ misschien kan ik eerder een wifi-usb connector kopen of lenen omdat me vrien er 1 heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Er is een homebrew dan kan je WPA verbinden alleen weet ik niet hoe het heet....

WAT ZEG JE!?!?!? (misschien wat overdreven reageren) egt kan je misschien herineren hoe die heet? en hoe werkt die dan? werkt die alleen als je een spelletje on-line wil spelen op een flashkaart of werkt die ook met een origineel spelletje????

laat maar het blijkt nep de zijn


Post Merge: maart 15, 2009, 07:16:13 pm

is het misschien een optie om een wifi usb-conecter (of hoe dat dan ook heet) aan te schaffen????? is z'n ding handig???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...