Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Vragen: Nieuw bij DC++!

Gast Maiden
 Delen

Aanbevolen reactie

Hallo mensen, ik heb een paar vraagjes voor jullie. Ik ben pas sinds 2 dagen op DC++ en ik weet ondertussen hoe ik het downloaden moet starten, maar heb toch nog wat vraagjes.

Ik ben Kazaa en BitTorrent gewend. Bij deze 2 programma\'s kon je halverwege de download gewoon afsluiten en de volgende dag weer verdergaan. Ik deed dat dus ook met DC++, maar kwam er vandaag achter dat dat schijnbaar niet werkt. Ik moest weer helemaal opnieuw beginnen. Doe ik iets fout, of is dat serieus zo? Ik las namelijk ergens dat je niet zomaar uit de hub moet gaan als je aan het downloaden bent, dus heb op \'close connection\' geklikt. Maar dat zal wel het probleem zijn, of niet? Moet ik voortaan gewoon de hub sluiten als ik de pc tijdelijk wil uitzetten tot de volgende dag ofzo? (heb namelijk woon/slaapkamer in 1 en pc maakt nogal wat lawaai, dus als ik wil slapen moet ie echt uit.)

Met BitTorrent haalde ik soms (niet vaak, maar heel af en toe wel) snelheden tot 200/300 kb/s. Als ik nu met DC++ download krijg ik tussen de 20 en 50 kb/s. Waarom is dit, en hoe kan ik die snelheden precies omhoog krijgen? Sta trouwens als passive, moet geloof ik wel (ik weet \'t niet, maar volgens die jongen die \'t voor me instelde moest dat bij mij), ik weet niet of dat iets uitmaakt.

Kun je een bestand altijd maar van 1 persoon downloaden? Want bij Kazaa/BitTorrent waren er meerdere personen, zodat het downloaden door kon gaan als de ene persoon offline ging... Is dat hier ook zo, of moet je echt wachten tot die ene persoon er weer is?

Moet ik persé eerst in een bepaalde hub om files te kunnen zoeken? Of kan ik ook een algemene \'search\' starten voor een bepaald bestand, en dat ie dan gewoon alle users uit de \'public hubs\' lijst die het bestand hebben, neerzet. Zo ja, hoe doe ik dat dan? Want nu moet ik 1 voor 1 alle hubs af om te kijken of iemand in die hub dat bestand heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• 4 weken later...

een van de punten bij DC++ is dat het aantal Mb/Gb dat jezelf vrijgeeft ook mede bepaald hoe snel je download is!!, gaat het downloaden dus te langzaam kijk dan of je nog mappen met bestanden hebt! die natuurlijk niet prive zijn!!!!!!

heb erzelf niet zo\'n last van ik share ongeveer 100 Gig dus.........

DC++ is een lastig programma om te beginnen,

dit zijn makkelijkere proggies!

alternatieven zijn: Kazaa--> virus en inbraak gevoelig

limewire, edonkey, bearshare--> redelijk traag en geen super kwaliteit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.002
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

eagles schreef:

een van de punten bij DC++ is dat het aantal Mb/Gb dat jezelf vrijgeeft ook mede bepaald hoe snel je download is!!, gaat het downloaden dus te langzaam kijk dan of je nog mappen met bestanden hebt! die natuurlijk niet prive zijn!!!!!!

heb erzelf niet zo\'n last van ik share ongeveer 100 Gig dus.........

DC++ is een lastig programma om te beginnen,

dit zijn makkelijkere proggies!

alternatieven zijn: Kazaa--> virus en inbraak gevoelig

limewire, edonkey, bearshare--> redelijk traag en geen super kwaliteit!

En daar haalt eagle de woorden uit me mond :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Franse oud-president Sarkozy begint aan vijf jaar durende gevangenisstraf Gebruiker: Jan123 Hé iedereen, ik zag het nieuws dat Sarkozy naar de gevangenis moet. Waarom precies? Wat is er gebeurd? Expert: Politiekkenner88 Hey Jan123! Goed dat je vraagt. Nicolas Sarkozy, de voormalige president van Frankrijk, is veroordeeld wegens corruptie en beïnvloeding van getuigen. Dit is gegaan om een zaak waarbij hij probeerde geld te verkrijgen van de Libische overheid om zijn campagne te financieren in 2007. Dus, om het simpel te maken: hij heeft geprobeerd te profiteren van een schimmige deal en dat is niet toegestaan. Het Franse gerechtshof heeft hem daarop veroordeeld tot vijf jaar, waarvan er twee voorwaardelijk zijn. Hij moet de rest van zijn tijd in de gevangenis doorbrengen. Corruptie in de politiek is een groot probleem in veel landen. Het beschadigt het vertrouwen van mensen in de overheid en kan leiden tot ongelijke behandeling van burgers. Sarkozy was van 2007 tot 2012 president en heeft dus veel invloed gehad, wat deze zaak extra pijnlijk maakt voor veel Fransen. En om het nog iets duidelijker te maken: het is als wanneer een leraar zich niet aan de regels houdt en zijn positie misbruikt om te krijgen wat hij wil. Als die leraar dan gepakt wordt, kunnen de gevolgen behoorlijk ernstig zijn. Gebruiker: Lisa_van_het_Noord Wow, dit is echt heftig! Maar hoe komt het dat hij zo lang heeft kunnen ontsnappen aan een straf? Expert: Politiekkenner88 Dat is een goede vraag, Lisa. Het juridische proces kan erg traag en ingewikkeld zijn. Sarkozy heeft vaak gebruik gemaakt van juridische trucs en beroep gedaan op hoger beroep. Soms duurt het jaren voordat een zaak echt afgerond is. Bovendien, als je een bekende figuur bent, heb je vaak meer middelen om je te verdedigen en kan dat de strijd ook langer maken. Gebruiker: ErikdeGamer Maar is dit dan niet een beetje hypocriet? Er zijn zoveel politici die dezelfde dingen doen en niet gestraft worden. Gebruiker: Nienke82 Dat klopt, ErikdeGamer! Er zijn zeker meer gevallen van corruptie. Het zorgt ervoor dat mensen zich gaan afvragen of het systeem eerlijk is. Maar misschien is dit juist een teken dat de Franse justitie serieus is over corruptie en dat niemand boven de wet staat? Gebruiker: Bartje Ja, maar het blijft wel raar. Hij was president! Je zou denken dat hij beter moet weten. Gebruiker: SophieMartens Inderdaad, Bartje. Het laat zien dat zelfs de hoogste machthebbers fouten maken. Het is belangrijk dat we dat niet vergeten. En hopelijk zorgt het ervoor dat anderen in de toekomst beter nadenken. Gebruiker: Xander_92 Ik vind het knap dat hij nu echt moet zitten. Langzaam maar zeker heel wat figuren die eerder nooit echt gestraft werden. Zou dit een voorbeeld moeten zijn voor anderen? Gebruiker: FatimaG Ja, precies! Het is het begin van verandering, hoop ik. Maar aan de andere kant, als hij uit de gevangenis komt, zullen we hem dan weer in de politiek zien? Gebruiker: Jan123 Bedankt voor de uitleg, politiekkenner88! Dit praat veel duidelijker. Maar waarom kan hij niet gewoon normaal leven, nadat hij deze straf heeft gekregen? Expert: Politiekkenner88 Dat is een interessante vraag, Jan123. Het idee is dat als je de regels overtreedt, daar ook consequenties aan zitten. Hij heeft nu een straf gekregen. Dat betekent niet dat hij volledig zijn leven moet opgeven, maar hij moet wel verantwoordelijk worden gehouden voor zijn daden. Gebruiker: Lisa_van_het_Noord Wat een bizarre situatie. Hopelijk verandert het iets in de toekomst. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Gratis kijken naar de Grand Prix van Mexico met een VPN MarkNL: Hee allemaal! Ik ben echt hyped voor de Grand Prix van Mexico dit jaar (24-26 oktober). Ik zit helaas in het buitenland en heb geen toegang tot de officiële streams. Weet iemand hoe ik deze race gratis kan kijken? En kan ik dat doen met een VPN of zo? Thanks alvast! F1Fan88: Hey MarkNL! Geen zorgen, ik heb je. Je kunt de F1-race zeker kijken met een VPN! Voor de mensen die niet weten wat dat is: een VPN, of Virtual Private Network, is een soort tunnel voor je internetverbinding. Het versleutelt je gegevens en laat je net alsof je ergens anders bent, zodat je toegang krijgt tot content die misschien niet beschikbaar is in jouw land. Ik raad je aan om PIA VPN (Private Internet Access) te gebruiken. Waarom? Nou, deze VPN is super stabiel, snel en heel makkelijk te gebruiken. Het werkt goed met zowel Nederlandse als buitenlandse streams. Dus als je bijvoorbeeld Viaplay of F1TV wilt gebruiken, dan zit je met PIA goed. Je kunt het ook makkelijk installeren op je telefoon, laptop of zelfs smart TV! Zet gewoon de VPN aan, kies een Nederlands IP-adres, en je zou geen probleem moeten hebben om naar de races te kijken. Good luck, en laat het me weten als je nog vragen hebt! LotteF1: Nice tip F1Fan88! Ik gebruik ook PIA en het werkt echt top, vooral bij F1TV. JeroenF1: Werkt PIA ook op smart TV? Ik heb zo’n slimme tv en wil geen gedoe met mijn laptop. Romy123: Ja, Jeroen! Je kunt PIA ook op je smart TV zetten. Het kan soms een beetje ingewikkeld zijn, maar er zijn online tutorials. F1Fan88: Klopt, Jeroen! Het kan een beetje extra moeite kosten, maar het is absoluut mogelijk! Anders kun je een Chromecast gebruiken om het vanaf je telefoon naar je TV te casten. TommyRacing: Waarom niet gewoon een gratis VPN? Die zijn toch ook oké? SaraF1: Omdat gratis VPNs vaak traag zijn en vaak wegvallen. Als je een race wilt kijken, wil je geen buffering! Blijf liever bij PIA; die is het echt waard. LotteF1: Precies! Ik heb gratis VPNs geprobeerd, maar elke keer dat ik iets wilde kijken, was het een ramp. PIA is wel wat duurder, maar je krijgt er kwaliteit voor terug. MarkNL: Wow, bedankt voor alle tips, mensen! Ik ga PIA proberen. Laten we hopen dat ik de race zonder problemen kan kijken! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom zijn boeken vaak beter dan films? SmurfFan88 Hey allemaal! Ik ben laatst een boek aan het lezen en ik kan niet anders dan denken dat het echt zoveel beter is dan de film die ik ervoor heb gezien. Waarom denken jullie dat boeken vaak beter zijn dan films? Ik zie het vaak voorbij komen, maar ben benieuwd naar jullie meningen! Laten we het erover hebben. ExpertLezer Hey SmurfFan88, goede vraag! Het is eigenlijk een onderwerp dat veel mensen bezighoudt. Laat me proberen het op een simpele manier uit te leggen. Ten eerste, boeken geven de lezer veel meer ruimte om dingen voor te stellen. Wanneer je een boek leest, moeten je hersenen alles visualiseren: de personages, de omgeving, zelfs de emoties. In een film krijg je alles geserveerd op een schoteltje. Soms missen films de diepgang van wat er in een boek staat. Bijvoorbeeld, de innerlijke gedachten van een personage komen vaak veel beter naar voren in een boek. Daarnaast zijn boeken vaak langer en kunnen ze meer verhaalbuilding doen. Bijvoorbeeld, in "Harry Potter" krijg je een heleboel achtergrondverhalen die niet altijd in de films te zien zijn. Dat maakt het verhaal rijker en complexer, wat ik persoonlijk geweldig vind! Een ander punt is dat boeken vaak meer ruimte bieden voor detail. Een film moet zich aan tijdslimieten houden, en daardoor worden veel subplots of belangrijke stukken uit het verhaal weggelaten. Denk aan "De Hobbit" — het boek heeft zoveel meer spannende momenten en karakterontwikkelingen dan de films laten zien. Dus, kortom, boeken zijn vaak beter omdat ze de lezer meer vrijheid en diepgang geven dan een film kan. Maar ik moet ook zeggen dat films soms ook heel mooi kunnen zijn en een geheel eigen ervaring bieden. Dus het is niet altijd zwart-wit! KoffieDrinker Helemaal mee eens! Ik vind ook dat boeken meer ruimte geven om in de wereld van het verhaal te duiken. Maar soms maak ik het me ook makkelijker en kijk ik liever een film. Lekker op de bank met popcorn! Boekenwurm88 Ja, dat vind ik ook! Maar ik denk dat het ook te maken heeft met persoonlijke voorkeur. Sommige mensen houden gewoon meer van lezen dan van kijken. Ik kan gewoon niet stoppen met lezen! Webster Interessant gesprek! Maar ik denk ook dat films hun voordeel hebben. Je kunt gewoon iets bekijken als je moe bent en het vergt minder concentratie. Soms heb ik gewoon geen zin in een boek dat me uren bezig houdt. KlantJoris Boeken zijn inderdaad vaak beter, maar vergeet ook niet dat sommige films echt de magie van een boek kunnen vastleggen. Zoals "The Shawshank Redemption", gebaseerd op een kort verhaal. Die film is echt een meesterwerk! LezersHarten Joris, je hebt gelijk! Maar het is ook moeilijk om dat soort films te maken. Voor elke goeie verfilming zijn er tientallen die echt teleurstellen. Ik bedoel, kijk naar "Eragon". Dat was echt een misser, vind je ook niet? CineFreak “Eragon” was idd slecht! Maar wat dacht je van “The Lord of the Rings”? Die films hebben de boeken echt goed aangepakt, denk ik. Veel details zijn er ook in de films, maar sommige dingen blijven beter in het boek. Gecombineerd is het echt een fantastische ervaring! BoekLezer23 Helemaal mee eens, CineFreak! De films zijn prachtig, maar ik mis altijd de innerlijke monologen van Frodo. Dat voegt zoveel toe aan zijn karakter en zijn reis. Het boek maakt me meer emotioneel verbonden. FilmFan007 Leuk om te zien hoe iedereen hierover denkt! Uiteindelijk maakt het niet uit of je een boek leest of een film kijkt als je maar geniet van het verhaal, toch? Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren! SmurfFan88 Wauw, wat een reacties! Dank jullie wel! Het is leuk om te zien dat we allemaal op dezelfde golflengte zitten. Laten we vooral doorgaan met lezen en kijken, wat het ook is! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• 1080p heeft zojuist een badge verdient
      3 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...