Spring naar bijdragen

Derena's hallo.


Derena

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hey iedereen, ik ben dus nieuw hier op de forum, heb het toevallig gevonden door een invite code te zoeken voor demonoid ( zoals ik al gezegd heb in the thread sticky over dat topic ). Maar ben wat meer aan het rondzien geweest en vind het hier best wel een fijne en interessante forum.

Ik ben dus Derena, wel mijn vaak gebruikte nickname anyway :P. Ik kom uit belgië, antwerpen.

Ik ben 22 jaar, dus ben eigenlijk nog een jonge volwassene die de wereld nog aan het verkennen is. Ik werk momenteel, woon samen met men vriendin.

Ik denk dat dit voorlopig genoeg introductie is, maar als er nog vragen zouden zijn, vraag gerust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  3.532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-10-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

Hallo Derena,

Van harte welkom op het forum. Leuke introductie  O0.

Kijk lekker rond, vooral de huiskamer is erg gezellig.

Veel plezier,

Michiel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3,5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...