movado Geplaatst Maart 23, 2009 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Maart 23, 2009 Stel: ik heb een opname op mijn HD DVD recorder. Hoe zou ik die opnames op mijn computer kunnen krijgen en vervolgens dusdanig bewerken (ik neem aan dat het niet 1 op 1 kan) dat ik ze zou kunnen uploaden naar een torrentsite? Ik ben hier niet direct mee bezig, maar wel gewoon benieuwd hoe dit gaat. Op dit moment is iedereen mij steeds voor met nieuwe programma's dus is het nog niet dringend... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
kaasbroodje Geplaatst Maart 23, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Maart 23, 2009 als je utorrent gebruikt kan je me toevoegen op msn dan kan ik je wel leren uploaden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
movado Geplaatst Maart 24, 2009 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Auteur Delen Geplaatst Maart 24, 2009 Het gedeelte vanaf mijn computer naar de torrentsite lukt me wel, het gaat juist om dat gedeelte van mijn DVD recorder (onderdeel van Home Cinema Set) naar de computer. Ik kan het natuurlijk op een schijf branden, maar met welk programma zou de PC dan deze schijf moeten bewerken tot een avi of mp4? Kan dit ook met DVD Fab? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie