Spring naar bijdragen

Map Downloads


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Goedenmiddag allemaal,

Sindskort heb ik een probleem, telkens als ik mijn map downloads (uTorrent) open krijg ik een foutmelding en komt het scherm, 'rapport verzenden'. Als ik op beide keuzes klik verdwijnt voor een paar seconden alles en zie ik alleen nog maar mijn achtergrond. Daarna komt de startbalk weer terug. Daardoor kan ik al mijn films niet meer openen of converten. Ook heeft het geen zin om de bestanden in een andere map neer te zetten want dan blijft 'rapport verzenden' komen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Mvg,

Babel55

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18
  • Reacties 17
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Wat heeft dit met hardware te maken? Ik verplaats hem even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ooh wacht, sorry.

Ja, ik ben hier ook nieuw haha :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Heheh, maakt niet uit. ;) Lastig probleem trouwens, want als je Utorrent deïnstalleert, wat nu eigenlijk zou moeten gebeuren, ben je ook al je downloads kwijt. Ik zou de actieve torrents en nieuwe downloads even in een andere map plaatsen, zodat je die gewoon kunt openen. Daarnaast zou ik Utorrent wel even opnieuw installeren, zodat je zeker weet dat het niet weer gebeurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Maar weet je wat het probleem is, ik heb een stuk op 100 films( ja het zijn er best veel ja ::) maar ik had dat in het begin niet en pas bij de laatste 5 torrents die ik heb gedownload komt het probleem voor. Ook heb ik het al vaak gedeinstalleerd maar moet ik dan alle 100 films verwijderen, uTorrent opnieuw installeren en dan zou het weer goed moeten zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Als je de films uit de map kunt wegkopiëren, zeker doen! Ik ging er eigenlijk vanuit dat je die hele map niet meer kon bereiken. Wat ik dan zou doen, is de map met de downloads naar een veilige locatie kopiëren: direct op de root (= C:/) of op het bureaublad. Daarna kun je Utorrent deïnstalleren zonder dat de downloads verwijderd worden. Daar ga ik althans wel vanuit. Als je dan de nieuwste versie van www.utorrent.com downloadt en installeert, zou het probleem zich niet meer voor moeten doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik kan de map nog gewoon bekijken ja, maar als ik bijv. het .avi bestand wil openen en ik erop klik komt er een foutmelding van 'rapport verzenden' en is er echt geen andere manier om te voorkomen dat ik al mijn bestanden kwijt raak?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dat is wel raar... Ik dacht dat je vermeld had dat het om de map zelf ging? Gebeurt het ook als je een .avi bestand opent wat het voordat dit probleem optrad nog wel deed? Zo nee, dan kun je die .avi bestanden veilig wegkopiëren en zou ik die andere .avi's verwijderen om vervolgens Utorrent te herinstalleren. Zo ja, dan wordt het lastig, want dan weet ik niet waar het probleem zit. Mogelijk heb je dan zelfs een virus te pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Nee het gaat echt om de bestanden in de map downloads. maar ik heb ook nog een andere map met muziek en films voor mijn iPod en daar gaat alles goed mee als ik een film open. Het kan zo zijn dat ik een virus heb want ook steeds als ik mijn iPod of een USB stick aansluit krijg ik een melding van mijn virusscanner wat ik eerst nooit had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

En dat andere? Vallen er nog wel bestanden te openen, of treedt de fout bij het openen van alle files op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Alleen bij de bestanden die in de map 'downloads' staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dat bedoel ik niet, ik doel op alle bestanden in die map. Zijn daar nog enkele van te openen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik kan elke map openen maar als ik het .avi bestand wil openen krijg ik die foutmelding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ok, even anders: je hebt die map "downloads". Kun je in die map helemaal geen bestanden meer openen of toch nog wel een aantal? Zo ja, welke extensies wel en welke niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hopelijk schieten we hier iets mee op, het gebeurt alleen als ik een .avi bestand open. ???

Er gebeurt niks met .mp3 en .exe die doen gewoon wat ze horen te doen O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ok, dan is de oplossing waarschijnlijk simpel: open de .avi bestanden met een ander programma. Ik weet niet wat je nu gebruikt, maar VLC Media Player is een hele goede.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Maar is het dat niet erg dat ik geneens mijn film bestanden met windows media player kan afspelen?

Voor de zekerheid zou ik ook nog even kijken of er niet een update van beschikbaar is maar ik vind het raar blijven. Trouwens, ik kan hem ook niet converten, dan krijg ik ook een foutmelding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dat is echt een hele rare foutmelding. Ik zou even de codecs herinstalleren. Meestal is dat gewoon een pakketje wat bij de videospeler zit, maar je kunt ze ook apart downloaden. In dit geval moet je de DivX en/of XviD codecs vervangen. Hier heb je een codec pack voor beide codecs. Gewoon even de handleiding volgen, het wijst zichzelf. Als het goed is, moet dit een potentieel foutmeldingsprobleem herstellen. Het kan echter zoveel zijn, dat dit maar heel weinig kans geeft op herstel, want dit werkt alleen als alle .avi's niet meer werken. Het probleem ook aan het volgende liggen:

1) Virus/spyware.

2) DLL-aansturingsfouten.

3) Afzonderlijke .avi's kapot, dan wel doordat ze corrupted zijn geworden, dan wel doordat ze (of één) er dat al waren (was).

4) Registerfout(en).

5) Fout in het programma waarmee jij die bestanden opent.

En vast nog een tal van andere dingen waar ik nu niet op kan komen. Als iemand anders een idee heeft...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...