jane27176 Geplaatst April 3, 2009 Bijdragen: 98 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 49 Delen Geplaatst April 3, 2009 Ik heb met de handleiding http://www.duken.nl/content/view/39/24/ een film gedownload via Utorrent O0 maar nu? Ik zit te zoeken naar het 'vervolg' hiervan, maar ik kan niks vinden. Want als ik klik op de volgende pagina, krijg ik weer hetzelfde te zien als waarmee ik ben begonnen... Hoe ga ik nu verder zodat ik (in ieder geval) de film kan bekijken op m'n laptop? Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 98
jane27176 Geplaatst April 3, 2009 Bijdragen: 98 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 49 Auteur Delen Geplaatst April 3, 2009 Oké, ik leek, heb het bestand opgeslagen, daar staat nu een groen mapje van utorrent, ik heb rechts geklikt en uitgepakt, nu staat er ook in winrar bestandje (dit ken ik van de DS spelletjes, wat mij al wel gelukt is..) en nu? Hoe en wat moet ik openen om wat te kunnen zien? Of heb ik nog een programmaatje nodig? Hoooo zal ik het ooit leren? ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 98
jane27176 Geplaatst April 3, 2009 Bijdragen: 98 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 49 Auteur Delen Geplaatst April 3, 2009 Ik heb vervolgens de winrar-handleiding gelezen en ook VLC mediaplayer ingeinstalleerd. Er staat nu ook dit bestandje Prison.Break.S04E01.HDTV.XviD_LOL.4374318.TPB , maar hier zit gewoon weer het (groene) torrent bestandje in.... :redface: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 98
jane27176 Geplaatst April 4, 2009 Bijdragen: 98 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 49 Auteur Delen Geplaatst April 4, 2009 Ik heb heel ergens anders op m'n computer een AVI bestandje gevonden, dat lijkt er meer op! :redface: Nu heb ik alleen nog een probleem met het afspelen met VLC, als ik in VLC, media en dan het AVI bestand open (zoals in de handleiding staat), gebeurd er niks. Het blijft grijs. Als ik op play druk staat wel de titel van de film bovenaan en gaat het 'balkje' heel snel van links naar rechts, maar verder gebeurd er niks. Wat doe ik nou weer verkeerd? Hooooo, ik leer het echt nooit! :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 98
jane27176 Geplaatst April 6, 2009 Bijdragen: 98 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/27/09 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 49 Auteur Delen Geplaatst April 6, 2009 Je kan het sluiten, is al opgelost, ik denk dat het een fake was. Heb een andere gedownload en die doet het wel. Thanx anyway! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 98
Heisenberg Geplaatst April 7, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst April 7, 2009 Mooi dat je het zelf hebt opgelost, slotje. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie