Spring naar bijdragen

muis


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  113
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo, ik zou graag een nieuwe muis kopen. En aangezien mijn 2 vorige muizen kapot zijn gegaan (hoogst waarschijnlijk doordat de draad kapot is) zou ik nu graag een draadloze game-muis kopen. Hebben jullie soms suggesties?

Alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 113
  • Reacties 13
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Gamemuis + draadloos = Logitech G7, want voor de rest is er geen andere draadloze muis die goed presteert met gamen. Sowieso raad ik niet aan om een draadloze muis te gebruiken tijdens het gamen, kijk maar in de Best Buy Guide voor randapparatuur waarom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  113
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 113

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Geen van beide voldoet aan jouw eisen. De Logitech G9 is wel een gamermuis, net als de G5. Ik raad echter ook aan om naar Razer muizen te kijken. Nogmaals: daarvoor verwijs ik je naar de Best Buy Guide Randapparatuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  18
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-11-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik zou gewoon voor een muis met draad gaan. voor zover ik weet zijn draadloze muizen niet fijn met gamen, vooral als ze het signaal gaan zoeken... dan gaat tijdens bijv. schietspellen je hele muis uit zich zelf draaien. De razor is idd ook een goede gamersmuis... alleen vond ik hem persoonlijk niet fijn in de hand.

ik had regelmatig dat ik per ongeluk een knopje in drukte... terwijl ik dat niet wou.

ik heb een logitech mx518 die vind ik nog steeds de fijnste. al zal mijn volgende wel een lasermuis zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 18

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

De Razor? Die bestaat niet, want het is een merk. Lasermuizen zijn trouwens niet de beste muizen die bestaan, dat blijven de optische muizen, omdat lasers moeite hebben met heel wat soorten ondergrond, dus ook met heel wat muismatten. Daarnaast gaat de signaaloverdracht vaak fout, wat zorgt voor eenzelfde effect als met een draadloze muis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  806
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

Speel echt al sinds 2001 met een logitech mx700, maar heb werkelijk waar nog nooit problemen gehad met het draadloos zijn van mijn muis, hoogstens omdat ik de muis na een lan een tijdje kwijt ben geweest.. Maar slecht doorgeven van signaal is echt geen probleem hoor :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 806

  • Bijdragen:  113
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hmmm... aangezien mijn problemen met muizen met draad, ben ik zo goed als genoodzaakt om een draadloze  te kopen, nu nog de vraag welke (niet duurder dan 100 euro). Gelieve ook geen reacties te geven op draadloze muizen, als je nooit met een degelijke hebt gespeeld. Er zijn veel vooroordelen over draadloze muizen terwijl die niet altijd terecht zijn, of alleen gelden voor de goedkoopste.

PS: Martijn welke vind jij de beste muis bij mijn 2 bovenstaande links? Of een andere?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 113

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Er zijn veel vooroordelen over draadloze muizen terwijl die niet altijd terecht zijn, of alleen gelden voor de goedkoopste.

Als je 't allemaal zo goed weet, waarom vraag je het dan? Ik kan wel een heel stuk uitleg gaan geven over hoe en waarom de signaaloverdracht van die muizen niet optimaal is, maar als het toch al bekend is wat het gaat worden, hoeft dat natuurlijk ook niet. Ik zeg niet dat ik het niet eens ben met de keuze van een draadloze muis, maar er kleven heel wat nadelen aan waar ik zelf ook last van gehad heb. Toevalligerwijs heb ik ook de MX700 liggen en zelf had ik wel wat probleempjes tijdens gamen, vooral met het wegschieten van de button of in één keer snel doorschieten bij kleine bewegingen, wat voornamelijk gebeurt bij het bijna leeg zijn van de batterijen. Dat zul je bij gedrade optische muizen nooit tegenkomen. Het ligt er natuurlijk wel aan waar de ontvanger zich bevindt: vlak bij de muis of om een hoekje.

Nogmaals: als je een goede draadloze game-muis wilt, is er eigenlijk maar één optie: de Logitech G7. Ook die, en dan is het toch zeker geen goedkope, heeft af en toe last van wegschieters, al schijnt het veel minder te zijn dan met andere draadloze muizen. Trouwens, welke muis "beter" is, is niet zomaar te zeggen. Vaak kun je het maar beter zelf bepalen, omdat de muizen iets verschillen qua uiterlijk, maar nauwelijks qua specificaties. De VX Revolution is echter een notebook-muis, dus veel kleiner dan standaardmuizen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  806
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

Er zijn veel vooroordelen over draadloze muizen terwijl die niet altijd terecht zijn, of alleen gelden voor de goedkoopste.

Als je 't allemaal zo goed weet, waarom vraag je het dan? Ik kan wel een heel stuk uitleg gaan geven over hoe en waarom de signaaloverdracht van die muizen niet optimaal is, maar als het toch al bekend is wat het gaat worden, hoeft dat natuurlijk ook niet. Ik zeg niet dat ik het niet eens ben met de keuze van een draadloze muis, maar er kleven heel wat nadelen aan waar ik zelf ook last van gehad heb. Toevalligerwijs heb ik ook de MX700 liggen en zelf had ik wel wat probleempjes tijdens gamen, vooral met het wegschieten van de button of in één keer snel doorschieten bij kleine bewegingen, wat voornamelijk gebeurt bij het bijna leeg zijn van de batterijen. Dat zul je bij gedrade optische muizen nooit tegenkomen. Het ligt er natuurlijk wel aan waar de ontvanger zich bevindt: vlak bij de muis of om een hoekje.

Whoa, hij vraagt om een advies, daar is toch niets mis mee? Hij zal zeker alle argumenten in dit topic gegeven meenemen in zijn overweging te kiezen voor een muis. Mogelijkheid bestaat daarbij ook dat de argumenten die anti-draad zijn hem niet niet overtuigen en daarom concludeert toch voor een draadloze muis te kiezen. Dit is zijn keuze.

Dan weer even inhoudelijk: Het kan goed zijn dat ik met mijn exemplaar geluk heb gehad. Maar het risico op een slecht exemplaar is niet reeel voor je keuze. Het kan altijd voorkomen dat je een exemplaar hebt die niet naar behoren functioneert. Dit zou ik dan ook niet meenemen in je beoordeling, kijk puur naar de specificaties.

Verder is mijn kennis van de nieuwste muizen niet toerijkend om je verder te helpen. Ik zou ook absoluut niet weten welke van de twee gegeven je zou moeten kiezen. Daarvoor zou ik als ik jouw was de specificaties ervan bekijken. Een punt dat ik ook nog erg belangrijk vind bij muizen, is dat ze lekker in de hand liggen, mijn tip is om dit ook mee te nemen in je beoordeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 806

  • Bijdragen:  113
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

oké bedankt !!! Maar ik zal mss dan toch ook wel eens willen weten waar je de G7 en G9 kunt kopen. En wat precies de verschillen zijn.

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 113

  • Bijdragen:  806
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

een G7 bestaat volgens mij neit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 806

  • Bijdragen:  113
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

jawel, maar hij is heel erg moeilijk te vinden, of je moet hem met dollars betalen, maar ja hoe zou ik dat kunnen doen (online) ?! En ik heb eens gekeken en de G5 en de G9 is met een draad, heel jammer, maar dit is niet wat ik zoek. De G7 daarentegen vind ik wel heel interessant moest je hem kunnen kopen met euro's (heb wel iets gevonden, maar 100 euro incl. verzendingskosten is echt overdreven als je het voor 70-80 dollar kunt kopen). Nog andere draadloze gaming muizen zijn nog altijd heel erg welkom !!!

Alvast bedankt !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 113

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik zie dat de G7 inderdaad nogal slecht leverbaar is... Tweedehands kun je ze gemakkelijker krijgen, via tweakers of marktplaats bijvoorbeeld. Daarnaast valt 100 euro voor die muis nog wel mee (nieuw), al blijft dat natuurlijk veel geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Stockbox

    Geplaatst

    Om de vermelding van Drifter te supporten kan ik melden dat we aan de aankomende dagen de deur geopend hebben. Registratie met VPN áán is toegestaan. Na registratie vind er admin approval plaats. Deze tijd proberen we te beperken tot max. 1 uur. Je ontvangt géén email.  

    Drifter

    Geplaatst

    Er is een nieuwe Nederlandse NZB Community aangemeld met de naam Stockboxx. Helaas is deze comminity alleen toegankelijk op Invite, maar zal van tijd tot tijd de deuren openen voor het grotere publiek. Het Beheer van Stockboxx zal in dit topic aangeven wanneer de open registratie zal plaatsvinden, dus hou dit topic goed in de gaten. Extra puntje van aandacht is dat de leiding van Duken.nl de leden vraagt geen verzoekjes te plaatsen in dit topic voor invites, want die zullen worden verwijdert.

    Drifter

    Geplaatst

    De ultieme Mario Kart 8 Deluxe-configuratie voor de Nintendo Switch Mario Kart 8 Deluxe heeft de kracht om de meest vriendelijke bijeenkomsten om te toveren in intense, competitieve slagvelden. Dat komt omdat, als het om Mario Kart gaat, iedereen wil winnen. De strijd om de eerste plaats laat het hart sneller kloppen en kan soms zelfs vriendschappen op de proef stellen. Misschien zit de magie van Mario Kart in het feit dat we teruggaan naar onze kindertijd, waar winnen in een spelletje alles leek. Een van de prachtige aspecten van de Nintendo Switch is het vermogen om overal een race te starten, of je nu thuis op de bank zit of onderweg bent. Naast vaardigheden en uitgebreide kennis van de banen, speelt de samenstelling van je kart een cruciale rol in het behalen van overwinningen. Het perfecte Mario Kart 8 Deluxe-voertuig samenstellen is bijna een wetenschap op zich, en door de jaren heen hebben spelers verschillende meta's ontdekt voor het bouwen van hun ultieme racewagen. Karakterkeuze, karttype, wielen en zweefvleugels beïnvloeden allemaal de prestaties van je racewagen. Grotere personages neigen zwaarder te zijn, wat resulteert in een hogere topsnelheid maar tragere acceleratie. Het juiste evenwicht vinden tussen snelheid, acceleratie, wegligging, gewicht en andere statistieken is essentieel voor de overwinning. De meta is voortdurend geëvolueerd, met combinaties zoals Waluigi op de Wiggler-quad met kleine wielen die populair werden onder de fans. Nintendo speelt actief in op deze trends door het spel te updaten en balansveranderingen door te voeren om een eerlijke competitieve omgeving te handhaven. **De Supreme Mario Kart 8 Deluxe Opstelling** Na grondige analyse van alle 703.560 mogelijke karakter- en voertuigcombinaties heeft datawetenschapper Antoine Mayerowitz de ultieme opstelling gevonden: Princess Peach rijden op de Teddy Buggy met Roller Tires en de Cloud Glider. Deze configuratie biedt superieure acceleratie, handling, snelheid, off-road capaciteiten, gewichtsbeheer en mini-turbo's. Naast Peach zijn personages zoals Birdo, Daisy, Peachette, en Yoshi van vergelijkbaar gewicht en kunnen dezelfde prestaties leveren met deze opstelling. De Teddy Buggy en Roller Tires-combo waren reeds favoriet onder vele spelers, maar nu wordt hun effectiviteit ondersteund door uitgebreide data-analyse. Deze combinatie wordt je geheime wapen de volgende keer dat je met vrienden gaat racen. Het biedt niet alleen een competitief voordeel, maar garandeert ook dat je tegenstanders moeite zullen hebben je bij te benen. Bereid je voor op intense races en mogelijke vriendschappelijke rivaliteit, want met deze opstelling ben je haast onverslaanbaar in Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch.
  • Recente prestatie

    • Stockbox heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...