Spring naar bijdragen

tutorial: teamviewer


siebee_

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  140
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hey, aangezien veel mensen op dit forum zitten wegens dat ze sukkelen met problemen aan hun pc.

Dan krijgen ze de oplossing van mensen die het probleem kunnen oplossen.

Die personen leggen het uit, maar soms is het nog veel te ingewikkeld om het probleem zelf optelossen.

Daarom maak ik een tutorial voor het gebruik van Teamviewer. (dit is alleen bedoelt als je het probleem echt niet zelf kunt oplossen niet uit luiheid!).

Wat is teamviewer:

Teamviewer is een programma waarmee je connectie maakt met je partner via dat programmatje.

Je start allebei het programma op, die gene die jou pc wilt besturen . Moet jij je ID+ PASSWORD

sturen (die gegevens krijg je te zien als je het programma opstart).

Dan als hij de gegevens ingegeven heeft en ze zijn juist kan hij connectie met je maken.

Nu bestuurd hij je pc, je kan alles mooi volgens op je scherm. als hij iets doet dat je niet wou kan je de connectie altijdverbreken. Als jij het pgramma niet hebt opstaan kan hij ook geen connectie maken met je als hij je gegevens al heeft. Gebruik dit programma alleen als je het echt niet kunt oplossen na de uitleg op het forum. Maak er zeker geen misbruik van omdat je te lui bent om zelf wat te zoeken!

Wat moet je doen voor teamviewer:

1. ga naar de website http://www.teamviewer.com/download/index.aspx

2. daar heb je 2 setups voor teamviewer '1. de full versie' , '2. de quickly versie'

3. persoonlijk neem je best de full versie

4. je installeert hem

5. je partner waarmee je connectie wilt maken om zijn systeem over te nemen moet het programma ook installeren.

6. je stuur hem jou ID+PASSWORD toe.

7. als de gegevens kloppen heeft hij nu verbinden met jou, je kan alles mooi blijven volgens op je scherm.

8. als hij iets doet dat jou niet aanstaan in je bestanden beginnen snuffelen als je dat niet gevraagd hebt, kan je altijd de connectie verbreken.

9. gebruik dit programma niet uit luiheid, probeer het eerst zelf op te lossen, dan leer je wat bij!

ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad...

gemaakt door : Siebee_

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 140
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  1.802
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  03-02-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

voeg wat screens toe dan is het wat makkelijker voor de persoon die dit wil volgen O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,8k

  • Bijdragen:  140
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ja dacht ik ook, maar het programma is niet zo moeilijk en wijst zichzelf wel een beetj uit.

maar ik zit op me slechte pc en daarmee heb ik nog geen tijd gehad, vind je de tutorial mooi?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 140

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

als je naar extra - opties - beveiliging gaat kan je instellen welke rechten den geen heeft die die verbinding heeft met je pc

@siebee_  als je wil kan je morgen verbinding met me maken dan kan je wat screenshots maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  140
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ja goed idee, kunnen we doen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 140

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

een handig progje met screens helemaal aff!

als het goed is worden morgen de screenshots gemaakt  ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...