Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Het algemene vragen topic

kaasbroodje
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Citaat

Waarom haal je ze niet zelf  ??? Je hoeft je nergens voor te schamen

omdat hun ze dan betalen :P Ja t is crisis in m'n portemonnee  :zielig:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 1,2k
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

Dan gebruik je toch gewoon alleen je mond heb je ze ook niet nodig  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

:bla: :lol: hahaha ach, ieder zn eigen marnier he :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

in de mond of de kont scheelt je een kindje op komst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

Citaat

in de mond of de kont scheelt je een kindje op komst.

Hahahaha briljant, ik kon hem nog niet. LOL

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.237
  • Waardering:   20
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Weet iemand toevallig 9595 een of andere gore abonnementsdienst is? Stuurde net per ongeluk een sms'je daarnaar ipv 9596.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.091
  • Waardering:   7
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

een vriendin doet mee aan een andrelon competitie: Zouden jullie willen stemmen. http://actie.andrelon.nl/?utm_campaign=Het+mooiste+haar+van+Nederland&utm_medium=banner&utm_source=Andrelon-nl&utm_content=Homepage+banner#/gallerij/7090  ;) Ze vroeg of ik wat mensen kende en dit even wilde doen voor haar.  :) (teminste dit mag toch hier  ???)

Alvast bedankt!

Marciej123

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ze ziet er best knap uit  ;D heb voor je gestemd  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

haha klopt :P en dankje! O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.091
  • Waardering:   7
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  

als ik op die link druk krijg ik ''egg'' in beeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Citaat

als ik op die link druk krijg ik ''egg'' in beeld.

Same here, ik weet niet of je vriendin een ei is? :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

nee, denk dat de site eruit ligt ofzo :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  

In een ander topic gaf DukeN mee ooit een link van een usenetprovider die best wel goedkoop was. Namelijk: http://www.4ux.nl/index-4.php Maar nu staat er bij het 5Mbit abbo dat 1 jaar €3,70 is. Misschien klinkt dit wel heel dom maar is dat hele jaar dus voor €3,70 of betaal je dan per die 12 maanden €3,70? Ik heb aan dat 5Mbit genoeg want ik heb zelf een 4Mbit internet abbo van Tele2 (ik download met: 4 : 8 = 0,5 x 1000 = 500 kb/s) en dus heb ik genoeg aan dat 5Mbit.  :)

Alvast bedankt  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

1 maand = 3.70, als je 1 jarig abbo neemt (werkt hetzelfde als je bulk koopt bij bijv DX)

4ux.png als je 1 maand koopt is ie 4.99 doe je een half jaar 4.30 en 1 jaar 3.70

Dat is dus omgerekend het maand bedrag ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Citaat

1 maand = 3.70, als je 1 jarig abbo neemt (werkt hetzelfde als je bulk koopt bij bijv DX)

4ux.png als je 1 maand koopt is ie 4.99 doe je een half jaar 4.30 en 1 jaar 3.70

Wat is bulk bij DX? En dat is fijn, ben ik dus voor een jaar €44,40 kwijt  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Boven in utorrent staat avail wat houd dat in  ???

naamloos-83.jpg

http://i284.photobucket.com/albums/ll33/kaasbroodje89/naamloos-83.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Waarschijnlijk een afkorting van available maar ik heb geen idee wat t verder betekend ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik dacht ook al dat het available betekent maat wat het inhoud vraag ik me af  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Citaat

Maar dat is maar 5Mega bits. Dat is ongeveer 625kb per seconde. Wel een beetje langzaam als je een hogere abbo hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  731
  • Waardering:   2
  • Actief:  

Citaat

Ik dacht ook al dat het available betekent maat wat het inhoud vraag ik me af  :-[

volgens mij hoeveel keer het bestand beschikbaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Citaat

Citaat

als je meerdere malen hetzelfde product in 1 keer koopt ;) en nee dat klopt niet, je koopt 1 jaar: 3.70 per maand * 12 = 37.00 ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Oke bedant.

@ Jeroen: Ik kan max 460kb/s halen met downloaden. Dus die 5Mbit is zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.663
  • Waardering:   26
  • Actief:  

Citaat
  Citaat
  Citaat

als je meerdere malen hetzelfde product in 1 keer koopt ;) en nee dat klopt niet, je koopt 1 jaar: 3.70 per maand * 12 = 37.00 ;)

37.00/3.7 = 10

Ik weet niet of jouw jaren uit 10 maanden bestaan? xD

3.7 * 12 = 44,4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Citaat
  Citaat
  Citaat
  Citaat

37.00/3.7 = 10

Ik weet niet of jouw jaren uit 10 maanden bestaan? xD

3.7 * 12 = 44,4

oh deam, Wat een fail :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forum Discussie: Hoe weet ik of een website echt is of nep? Gebruiker 1: JohnDoe123 Hey allemaal! Ik heb een vraag. Hoe kan ik eigenlijk weten of een website echt is of nep? Ik zie soms dingen voorbij komen die te mooi lijken om waar te zijn. Alvast bedankt! Expert: WebWijs Hey JohnDoe123! Goede vraag! Het is super belangrijk om te weten of een website betrouwbaar is, vooral met al die nepwebsites die tegenwoordig rondgaan. Hier zijn een paar eenvoudige tips om te checken of een website echt is: Controleer het webadres (URL): Kijk of de URL goed gespeld is. Nepwebsites gebruiken vaak kleine variaties, zoals ‘g00gle.com’ in plaats van ‘google.com’. Websites die beginnen met ‘https://’ zijn veiliger dan die met alleen ‘http://’, omdat het betekent dat de data versleuteld is. Bekijk contactinformatie: Een echte website heeft vaak duidelijke contactinformatie, zoals een telefoonnummer of een e-mailadres. Als je alleen een contactformulier ziet, kan dat een rode vlag zijn. Zoek naar reviews: Probeer te zoeken naar reviews van de website op andere platforms zoals Trustpilot of Google. Als mensen vaak slechte ervaringen hebben, dan is dat een waarschuwing. Let op de uitstraling: Vaak hebben nepwebsites een minder professionele uitstraling. Veel spelfouten, vreemde lay-outs en slechte foto’s kunnen een teken zijn dat iets niet klopt. Check de privacyvoorwaarden: Echte websites hebben vaak privacyvoorwaarden waarin staat hoe ze met jouw gegevens omgaan. Nepwebsites hebben dit vaak niet of alleen oppervlakkige informatie. Als je al deze dingen in de gaten houdt, kun je veel beter inschatten of een website betrouwbaar is of niet. Hopelijk helpt dit je verder! Succes! Gebruiker 2: Lisa88 Wow, die tips zijn echt handig! Bedankt, WebWijs! Gebruiker 3: Daan_van_Bart Ik ben het ermee eens, vooral die URL-check is belangrijk. Ik heb ooit bijna geld verloren door een nepwebsite! Gebruiker 4: MariekeP @Daan_van_Bart Hoe ging dat precies? Was het een webshop of zo? Gebruiker 3: Daan_van_Bart Ja, het was een webshop voor sneakers. Ze boden een mega korting aan, maar de site zag er zo onprofessioneel uit. Achteraf bleek het dus nep. Gebruiker 5: TommyTech @WebWijs Zijn er ook specifieke tools die je kunt gebruiken om websites te checken? Expert: WebWijs @TommyTech Ja, absoluut! Er zijn tools zoals ScamAdviser en Norton Safe Web. Deze tools kunnen je snel vertellen of een website verdacht is of niet. Zeker de moeite waard om te proberen! Gebruiker 6: Emma_S Super nuttig! Ik kijk altijd even naar de ‘over ons’-pagina. Bij nepwebsites is die meestal heel kort en vaag. Gebruiker 7: Joris83 Ik vind het ook altijd goed om te kijken in forums of andere mensen al ervaringen hebben met die specifieke website. Soms kan een snel Google-zoekje je veel tijd en moeite besparen. Gebruiker 8: AnnaB @Joris83 Ja, klopt! Maar wat als je misleidende reviews tegenkomt? Ik kwam laatst een site tegen met allemaal lovende reviews, maar uiteindelijk bleek het niks te zijn. Gebruiker 9: MarkyM @AnnaB Dat kan echt gebeuren! Het is altijd goed om te kijken of de reviews echt zijn. Soms maken ze valse accounts aan om zichzelf te promoten. Vraag je ook altijd af: lijkt het écht? Gebruiker 10: JohnDoe123 Bedankt iedereen voor jullie tips! Ik ga zeker beter opletten. Dit helpt me echt om veiliger online te shoppen. Einde van de discussie. Lees het bericht...
    • Forumdiscussie: Afvalsector wil de rekening van plasticproductie niet en legt het werk neer Gebruiker: Janneke92 Hoi allemaal! Ik heb gehoord dat de afvalsector protesteert en dat ze hun werk neerleggen omdat ze de kosten van plasticproductie niet willen betalen. Maar waarom is dat zo belangrijk? Kan iemand het uitleggen? Dank! Expert: Pieter de Milieu-man Hey Janneke, goeie vraag! Het zit zo: de afvalsector is verantwoordelijk voor het ophalen, sorteren en verwerken van afval, waaronder plastic. Sinds een tijdje is er veel aandacht voor de vervuiling door plastic. Dat is super belangrijk, want plastic vergaat heel langzaam en vervuilt ons milieu. De overheid en bedrijven maken gebruik van plastic omdat het goedkoop en handig is. Maar wanneer dat plastic vervolgens als afval wordt weggegooid, komt de afvalsector in het spel. Ze moeten het plastic laten recyclen of verwerken, maar dat kost geld. Vaak krijgen ze dat geld niet van de bedrijven die het plastic produceren, en dat is waar de frustratie begint. De afvalsector vindt dat de producenten ook verantwoordelijk moeten zijn voor de rommel die ze maken. Ze willen dat de bedrijven meer gaan betalen om hun plastic afval goed te verwerken. Dit heet ‘de producentenverantwoordelijkheid’. Als bedrijven minder plastic zouden maken of investeren in alternatieven, zou het probleem ook kleiner worden. Door nu het werk neer te leggen, willen ze de aandacht vestigen op dit probleem. Ze hopen dat de overheid en bedrijven hen meer serieus nemen en dat er regels komen om dit tuinpadje recht te maken. Dus, in feite willen ze gewoon dat de kosten eerlijk verdeeld worden. Gebruiker: LindaGreen Wow, dat is best logisch eigenlijk! Waarom betaalt de overheid niet gewoon meer? Gebruiker: RuudW @LindaGreen Dat is het probleem. De overheid heeft vaak te maken met een tekort aan geld . Maar ze moeten ook de belastingbetalers tevreden houden. Het is echt een lastig verhaal. Gebruiker: Annemiek Ik vind het zo jammer dat we als consument niet meer grip hebben op dit soort dingen. We proberen al beter te scheiden, maar dan aan de andere kant… Sommige bedrijven blijven maar plastic gebruiken! Gebruiker: EcoFreaK @Annemiek Precies! En de alternatieven zijn vaak niet zo goed of niet verkrijgbaar. Denk aan bioplastic, dat kost vaak meer om te maken. Voor de winkels is dat een no-go, denk ik. Gebruiker: HenkieB En die bedrijven maken altijd die mooie beloftes, maar ondertussen gebruiken ze nog steeds die cheap plastic verpakking. Het gaat alleen maar om winst voor hen. We kunnen niet zonder plastic, maar ze moeten het wel slim aanpakken. Gebruiker: Marieke Hey allemaal, dit is echt een belangrijke discussie! En wat zijn de alternatieven dan? Is er al iets in gang gezet? Expert: Pieter de Milieu-man @Marieke, goede vraag! Er zijn inderdaad meer initiatieven. Er wordt bekeken hoeveel recycling mogelijk is en hoe we kunnen overschakelen naar duurzame materialen. Maar dat kost tijd en investering. Het probleem ligt ook bij ons gedrag; we moeten minder weggooien en beter recyclen. Gebruiker: Janneke92 Dank voor de uitleg, Pieter! Dit maakt het zoveel duidelijker voor me. Hebben jullie tips om zelf minder plastic te gebruiken? Gebruiker: LindaGreen @Janneke92 Ja! Gebruik een herbruikbare tas, koop in bulk en kies voor producten zonder verpakking. Dat scheelt echt al veel! Gebruiker: RuudW Oh en als je kunt, steun lokale producenten die meer bio-afval gebruiken. Kleine stapjes, maar samen kunnen we het verschil maken! Gebruiker: Annemiek Goede tips, iedereen! We moeten het samen doen en bedrijven onder druk zetten! Gebruiker: EcoFreaK Zeker! Laat deze discussie niet stoppen. Laten we dit blijven delen! Zo, dat was de discussie! Het lijkt wel alsof we samen actie moeten ondernemen en awareness creëren. Hopelijk inspireert dit meer mensen om actief bij te dragen aan een schoner milieu! Lees het bericht...
    • Forumdiscussie: Wat is phishing en hoe kan ik me ertegen beschermen? Gebruiker: JantjeDeVraag Hey allemaal! Ik hoor vaak over iets dat "phishing" heet, maar ik heb geen idee wat dat precies is. Kan iemand me uitleggen wat het is en hoe ik me ertegen kan beschermen? Thanks! Expert: VeiligheidsWijs Hey JantjeDeVraag! Goede vraag, en het is superbelangrijk om dit te begrijpen. Phishing is eigenlijk een manier waarop criminelen proberen om je persoonlijke gegevens te stelen, zoals je wachtwoord of bankgegevens. Ze doen dit meestal via e-mail, sociale media of zelfs sms-berichten. Hoe werkt het? Bijvoorbeeld: je krijgt een e-mail van wat lijkt op je bank, met het verzoek om in te loggen via een link. Deze link leidt je naar een nepwebsite die er precies uitziet als de echte site. Als je daar je gegevens invult, krijgen de oplichters alles wat ze willen. Hoe bescherm je jezelf? Controleer de afzender: Kijk goed naar het e-mailadres. Vaak moet je de details nauwkeurig bekijken omdat criminelen adressen kunnen nabootsen. Wees voorzichtig met links: Klik niet zomaar op links in e-mails. Als je twijfelt, ga dan rechtstreeks naar de website in je browser. Twee-factorauthenticatie: Zet dit aan als het mogelijk is. Dit voegt een extra beveiligingslaag toe. Zorg voor updates: Houd je computer en software up-to-date om beveiligingslekken te dichten. Wees sceptisch: Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat waarschijnlijk ook! Phishing kan echt iedereen overkomen, dus het is goed om alert te zijn. Hopelijk helpt dit je verder! Gebruiker: Linda_92 Wauw, ik had geen idee dat het zo makkelijk te doen was voor die oplichters. Bedankt voor de uitleg, VeiligheidsWijs! Gebruiker: TimmyTech Ik gebruik altijd een password manager. Dat helpt echt, omdat je dan niet telkens hoeven te onthouden. Maar zelfs dan blijf ik wel altijd opletten! Gebruiker: JantjeDeVraag Bedankt, VeiligheidsWijs! Dit is super handig. Maar hoe herken je nou echt een nepwebsite? Expert: VeiligheidsWijs Goede vraag, Jantje! Kijk naar de URL. Echte websites hebben vaak "https://" aan het begin en een slotje icoontje in de adresbalk. Als je het voelt dat iets niet klopt, vertrouw dan op je gevoel! Gebruiker: JanDeHacker En let op spelfouten in die e-mails, dat is vaak een teken dat het niet klopt. Gemeente- of bank-e-mails zijn meestal erg goed geschreven. Gebruiker: Kimmetje Haha, ja precies JanDeHacker! Ik kreeg laatst een “urgent” bericht van mijn “bank” met allemaal spelfouten. Toen dacht ik echt: kom op, dit moet een scam zijn. Gebruiker: SafeOnline Veel van die phishing technieken worden steeds geavanceerder. Dus het blijft belangrijk om je bewust te zijn. Zelfs als je denkt dat je veilig bent, blijf altijd op je hoede. Gebruiker: Linda_92 Ik ben nu echt iets voorzichtiger geworden. Dank voor deze discussie! Gebruiker: JantjeDeVraag Zeker, ik ga volgende keer beter opletten! Dit geeft me echt een beter gevoel. Hopelijk hebben deze tips en ervaringen je geholpen om meer te leren over phishing en hoe je jezelf kunt beschermen! Blijf veilig online! Lees het bericht...
  • Recente prestatie

• Gerdek heeft zojuist een badge verdient
      6 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...