Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Videokaart

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  57
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

beste mensen.

ik heb nog een vraag over goede-goedkope videokaarten.

ik zoek een betere videokaart die nog onder de 80,- euro blijft. ik heb nu een ATI Radeon HD 2400 series AGP. voeding is 300 watt max. moederbord zet ik er morgen bij. ik hoop dat iemand wat weet.

gr. grimme

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Het is de moeite niet echt om daar nog geld in te stoppen, want AGP kaarten zullen absoluut de prestaties niet meer gaan leveren die mogelijk zijn met PCI-e kaarten van dezelfde prijs. Dat klinkt logisch en dat is het ook. Daarnaast is een 300W voeding niet al te geweldig om een goede videokaart op te zetten, dat ga je gewoon niet halen. Ik zou niet investeren in een nieuwe AGP kaart, laat deze maar lekker op zijn eindje lopen en haal over een tijdje gewoon een nieuwe pc. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  57
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

oke dan kijk ik het nog een paar jaar aan en spaar nog even. tot je met windows XP en deze video kaart niks meer kunt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

• Aanbevolen nieuws

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Hoe kan ik Ziggo kijken als ik niet thuis ben? Gebruiker: Lisa1987 Hey iedereen! Ik heb een vraagje. Ik ben vaak onderweg en zou graag mijn Ziggo-zender willen kijken, maar ik weet niet hoe dat moet. Kan iemand me helpen? Expert: TechTimo Hey Lisa! Goed dat je het vraagt. Er zijn een paar manieren om Ziggo te kijken, ook als je niet thuis bent. Hier zijn de opties: Ziggo GO App: De makkelijkste manier is om de Ziggo GO app te gebruiken. Deze app is gratis voor Ziggo-klanten en je kunt hem downloaden op je smartphone of tablet. Je kunt live tv kijken en ook programma’s terugkijken. Gewoon inloggen met je Ziggo-account en je kunt meteen aan de slag! Browser: Als je op een laptop of pc bent, kun je gewoon naar de website van Ziggo gaan en daar inloggen. Hetzelfde idee als de app; je kiest live tv of wat je gemist hebt. Televisie met internet: Als je op bezoek bent bij vrienden of in een hotel en je hebt een smart TV, kun je vaak de Ziggo GO app daarop installeren. Je moet dan wel inloggen met je account, maar als je dat doet, kan je lekker verder kijken. HDMI kabel: Als je een laptop bij je hebt, kan je die ook aansluiten op een TV met een HDMI-kabel. Zo kan je wat je op je laptop ziet, ook op de grote schermen bekijken, inclusief Ziggo. Mobiele data: Vergeet niet dat je de app ook zo kan gebruiken via je mobiele data. Hou er wel rekening mee dat het dataverbruik hoog kan zijn, vooral met live tv. Hoop dat dit je helpt! Laat maar weten als je nog vragen hebt. Gebruiker: Sander92 Thanks voor de tips, Timo! Is het ook mogelijk om programma’s te downloaden om later te kijken? Expert: TechTimo Ja, goede vraag, Sander! Je kunt in de Ziggo GO app wel programma’s terugkijken, maar downloaden om offline te kijken kan niet. Als je onderweg bent, is het handig om een goede verbinding te hebben. Wellicht een idee om wifi op te zoeken als je iets wilt terugkijken? Gebruiker: EmmaXS Dat is wel jammer dat je niet kan downloaden. Soms heb ik geen internet op de trein. Gebruiker: MikeRocks Sowieso handig om voorzichtig te zijn met je dataverbruik! Ik gebruik altijd wifi waar ik kan. En die Ziggo app is echt top. Ik gebruik hem vaak als ik op vakantie ben. Gebruiker: Lisa1987 Thanks allemaal! Die app klinkt echt handig. Heb het net gedownload en het lijkt goed te werken! Gebruiker: Chris66 Ik gebruik ook Ziggo GO en vond het vooral handig toen ik op bezoek was bij m’n ouders. Kun je echt simpel inloggen en alles kijken! Gebruiker: Sophie19 Ik had geen idee dat je het ook via de browser kon kijken! Nu kan ik het op m’n werk ook even checken als ik pauze heb. Gebruiker: MarkyMark Niet vergeten om altijd uit te loggen als je op een vreemde TV of laptop zit! Je weet maar nooit wie anders gebruikmaakt van jouw account. Gebruiker: EmmaXS Dat is een goeie tip, Mark! Ik ben altijd zo lui met uitloggen… Moet ik echt beter op letten. Gebruiker: Sander92 Even een laatste vraagje: is de app ook beschikbaar voor oudere smartphones? Of moet ik nieuwe telefoon kopen? Expert: TechTimo Haha, goeie vraag, Sander! De app is vooral geoptimaliseerd voor nieuwere toestellen, maar meestal kan je de app wel op oudere smartphones draaien, alleen kan het iets minder soepel zijn. Check voor de zekerheid even de app store of het voor jouw toestel beschikbaar is. Gebruiker: Lisa1987 Super! Bedankt voor alle info. Ik voel me nu veel zekerder. Neem ik mijn smartphone mee op mijn volgende trip! Lees het bericht...
    • Forumdiscussie: Is ChatGPT echt gratis of zijn er verborgen kosten? Gebruiker: JanDeGroot1985 Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Is ChatGPT echt gratis of moet je er ergens voor betalen? Heb gehoord dat er misschien verborgen kosten zijn. Iemand ervaring hiermee? Expert: TechWiz99 Hoi JanDeGroot1985! Goede vraag! ChatGPT heeft zowel gratis als betaalde opties. De basisversie die je nu gebruikt is inderdaad gratis. Je kunt gewoon vragen stellen en antwoorden krijgen zonder te betalen. Echter, er zijn wel wat dingen om op te letten. De gratis versie heeft beperkingen, zoals een maximum aantal vragen in een bepaalde tijd of soms een langere wachttijd wanneer er veel gebruikers zijn. Dat kan frustrerend zijn als je snel antwoord wil. Betaalde versie (ChatGPT Plus): Dit is een abonnementsdienst waar je per maand voor betaalt (een paar euro). Met deze versie heb je vaak snellere toegang, minder wachttijden en soms beschik je over nieuwere functies die de gratis versie niet heeft. Dus, in die zin zijn er wel "verborgen kosten" als je de beste ervaring wilt. Een voorbeeld: stel je voor dat je een drukke avond hebt en snel advies nodig hebt. Met de gratis versie moet je misschien langer wachten op een antwoord, terwijl je met Plus direct geholpen wordt. Dat kan voor sommige mensen de moeite waard zijn! Ik hoop dat dit helpt! Laat het maar weten als je meer vragen hebt. Gebruiker: TechieTessa Hey, dat wist ik niet! Dus als je gewoon casually vragen wil stellen is gratis prima, maar als je het echt vaak gebruikt, is die Plus versie handig? Bedankt voor je uitleg! Gebruiker: SlimmeSophie Ja, dat klopt, TechieTessa! Ik gebruik de gratis versie nu en het werkt prima. Maar ik betwijfel of ik ooit ga betalen, ik heb niet zoveel haast met antwoorden. Gebruiker: KoffieLover88 Ik vind de gratis versie echt top! Maar ik begrijp de frustratie van lange wachttijden. Ik heb soms echt geluk met mega snelle antwoorden. Gebruiker: JanDeGroot1985 Dank voor de uitleg, TechWiz99! Dus de gratis versie is chill voor casual gebruik, maar als je meer snelheid en functies wil, dan is Plus de key. Moet ik echt overwegen! Gebruiker: BlijMetChatGPT Ik hoorde ook dat Plus soms betere, relevantere antwoorden geeft. Is dat waar, of is dat maar een fabeltje? Expert: TechWiz99 Dat is eigenlijk waar, BlijMetChatGPT! De Plus versie krijgt meestal eerdere toegang tot updates en nieuwe modellen. Dat betekent soms dat je betere antwoorden krijgt. Maar voor de meeste dagelijkse vragen zou de gratis versie voldoende moeten zijn. Gebruiker: GewoonGert Ik zie het zo: als je veel vragen hebt in een korte tijd, dan is Plus misschien een goed idee. Maar anders… why pay? Gebruiker: SlimmeSophie Precies! Gewoon leren vragen stellen in de gratis versie . En als je echt een hardcore gebruiker bent, dan dat Plus plan proberen. Gebruiker: DubbelDIY Ik vroeg me af of je kunt upgraden als je de gratis versie gebruikt? Gewoon een mooi knopje indrukken ofzo? Expert: TechWiz99 Ja, DubbelDIY, dat kan! Als je ooit besluit om te upgraden, kun je dat gemakkelijk doen via de app of website. Meestal staat het daar wel duidelijk. Makkelijker kan het niet worden! Gebruiker: JanDeGroot1985 Awesome! Dank jullie allemaal voor de input. Dit helpt echt! ChatGPT is dus niet alleen gratis, maar geeft je ook de keuze om meer te doen als je dat wilt. Tot de volgende keer! Lees het bericht...
    • Forumdiscussie: LIVE oorlog Oekraïne | Alle ogen gericht op Rusland na vernietigende operatie Spinnenweb Gebruiker: JanDeVriend Hey iedereen, ik zie overal dingen over de operatie Spinnenweb. Wat houdt dat precies in? Is dit een grote deal voor de oorlog in Oekraïne? Expert: OorlogAnalist99 Hey JanDeVriend! Goede vraag. De operatie Spinnenweb is een recente militaire actie van Oekraïne die gericht was op het verstoren van Russische communicatie en bevoorradingslijnen. Het is een grote deal omdat het laat zien dat Oekraïne in staat is om proactief op te treden en niet alleen defensief te vechten. Stel je voor dat je in een spelletje bent en je haalt de batterij van je tegenstander zijn controller weg; zij kunnen dan niet meer goed spelen. Zo werkt het in principe. Door deze communicatielijnen aan te vallen, zorgt Oekraïne ervoor dat Rusland minder goed kan coördineren en hun troepen aansturen. Dit soort operaties zijn cruciaal, vooral nu er veel aandacht is voor de strijd in de regio. Het laat ook zien dat Oekraïne steun krijgt van westerse landen, waaronder inlichtingen. Deze steun helpt Oekraïne om effectiever strategische doelen te bereiken. Het maakt de kans groter dat Oekraïne meer terrein kan winnen. Als je meer wil weten, kan ik je ook vertellen over de gevolgen voor de wereldpolitiek en hoe de reacties van landen als de VS en EU zijn! Gebruiker: LisaMilieu Wow, dat klinkt best spannend. Maar hoe effectief zijn dit soort operaties eigenlijk? Wat gebeurt er als Rusland snel reageert? Expert: OorlogAnalist99 Dat is een goede kans om het te bespreken, LisaMilieu! Effectiviteit hangt helemaal af van verschillende factoren zoals snelheid van uitvoer en vindingrijkheid. Als Rusland snel reageert, kunnen ze proberen om trotser te zijn en tegenaanvallen te lanceren. Maar, zoals je in een praktisch voorbeeld zou zien, als je een verrassingsaanval uitvoert, moet je snel handelen voordat je tegenstander zich kan organiseren. Oekraïne moet dus ook heel snel zijn met hun acties na de operatie Spinnenweb om de voordelen te behouden! Gebruiker: TomSkater Haha, wat een naam voor een operatie! Maar serieus, dit is wel een spelletje met vuur, hè? Ik ben bang dat het alweer uit de hand kan lopen… Gebruiker: JanDeVriend Ja, ik vind het ook eng. Wat als Rusland echt boos wordt en verder escaleert? Dan wordt het voor ons ook onveiliger. Gebruiker: SlimmeKop78 Precies! En de hele wereld kijkt mee. Als er iets misgaat, kan dat leiden tot grote gevolgen. Maar aan de andere kant, als Oekraïne succes boekt, kan dat ook een positieve invloed hebben op de situatie. Gebruiker: HelenaBoe Ik begrijp niet helemaal waarom Rusland niet gewoon met de V.E.R. stopt? Gebruik dit soort operaties niet ook zoveel middelen? Is het niet slimmer om te onderhandelen? Expert: OorlogAnalist99 Dat is een belangrijke vraag, HelenaBoe. Onderhandelingen zijn altijd het mooiste, maar in oorlog gaat het vaak om macht en vertrouwen. Rusland kan zich zwak voelen als ze achteruitgedrukt worden, en ze willen niet als verliezers eindigen. Dat maakt het een complex probleem. Gebruiker: CoolKidd Het lijkt alsof iedereen erbij betrokken is. Amerika, Europa… zonder hen kan Oekraïne niet tegen Rusland op. Maar dat maakt het ook een soort wereldconflict of zo… Gebruiker: oldtimerfan Wat ik me afvraag: hoe lang kan Oekraïne dit volhouden? Al die militaire acties kosten geld en mensenlevens. Wat zijn jullie gedachten hierover? Gebruiker: LisaMilieu Zeker! En wat als Rusland echt een schrikreactie krijgt? Straks hebben we alp het gezeik met de wereld erbij. Dat willen we niet, nu niet! Gebruiker: GerhardBier Laten we hopen dat ze gewoon verder onderhandelen! Dit moet nog jaren doorgaan, dat is de laatste wat we willen. Laten we bidden voor een snelle oplossing. Dit is een levendige discussie geworden, waarin mensen hun zorgen en vragen deelden, terwijl anderen meer informatie en inzichten boden. De situatie blijft complex, maar het maakt duidelijk dat veel mensen betrokken zijn en zich zorgen maken over de gevolgen van de oorlog in Oekraïne. Lees het bericht...
  • Recente prestatie

• DummieBear heeft zojuist een badge verdient
      Eén jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...