Spring naar bijdragen

King Kong


Gast dermazon

Aanbevolen reactie

ik heb king kong gedownload en ik kan er geen fixed exe voor vinden. het enige wat ik vind is een fixed image maar ik weet niet hoe die werkt.

kan iemand me vertellen hoe ik dit aan moet pakken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 22
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

dat heb ik nu gedaan. ik heb de game geïnstalleerd. maar nu vraagt hij nog steeds naar de cd, en ik kan nergens een crack vinden die dat verhelpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

OK, ik heb King Kong geinstalleerd, daarna heb ik de patched image gemount en sd4hide geactiveerd. hij werkt nog steeds niet!

op een andere site heb ik gelezen dat als je een bepaald kabeltje eruit trekt zou hij het moeten doen, is dit waar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast opelmantagek

tom6309 schreef:

t was ff zoeken maar hier is er een:

DELETED

hoi tom 6309 wel de volledige serial plaatsen he  :P  er moet nog een x achter

DELETED

zo dus  ;)  maar ook ik kan nog geen no cd crack vinden, probeer het met limewire maar veel virussen ertussen  :(  maar ik zoek met jullie mee  :evil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast opelmantagek

************ INSTRUCTIONS FOR PLAYING ***********

1. Unrar all files and mount image  using  Daemon

   Tools 4

   Leave   all   emulation   options   ON    !!!!

2. Use StarForce Nightmare  and  select  \"Disable    

   CD\", \"Disable Node\" and deselect  ide  channel    

    of  your  optical  devices   (Primary   and/or Secondary).                                        

 

3. Install Game from  virtual  daemon  drive  and    

    use serial  number  provided  with  this  info    

    when  StarForce3  protection  asks   for   it.    

   

4. Play the game !!!

Serial: DELETED

dit zijn de instructies die ik bij mijn king kong heb gekregen dus wat je nodig hebt is starforce nightmare. maar ik heb het ook gedownload met limewire pro maar snap nog niet goed wat ik moet doen met starforce nightmare iemand die mij er wat uitleg over kan geven ik krijg het spel nog niet aan de gang, hij zegt dat ik disk 1 in een andere drive moet doen en nog eens proberen, maar het lukt niet  :(  mensen die meer ervaring hebben met starforce??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik zie een hoop vragen en antwoorden over hoe je king kong illegaal kunt spelen,, maar kan iemand mij nou eens uitleggen (in zijn geheel) hoe je dat voor elkaar krijgt.

Ik had ergens op deze site gelezen dat je je voedingskabel naar je cd-rom schijf moest losmaken,,, Dat heb ik uit pure wanhoop toen maar gedaan. Alleen het probleem was toen weer dat de serial die eerst goedgekeurd werd nu weer foutgekeurd werd omdat hij niet correspondeerde met mijn cd

Wat moet ik nou doen,,,,, ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 2
  • 2 weken later...
Gast MMarchal

oke er zijn zo veel topics over king kong dit is nr 3 dat ik het al uitleg :P

daar gaat me tijd :D:D

je moet de crack down loaden via gamecopyworld

down trail van alcohol 120%

down daemon tools

maak in 120% de crack die rar is naar mld mdl of zo..

dat doe je in image maker sla hem op en start via daemon tools cd 1 van het spel en de crack die je verbouwed hebt met 120%

daemon voegt ze allebij samen en klaar :D

en unplug je cd speler :D werkt wel :D want met kan ik niet spelen en zonder wel :D en doe al je emulators aan van deamon tools 4 of hoger als je doe hebt :D

en als je dan nog steeds problemen hebt zoek dan via www.gamecopyworld.com

een programma die je virtual cd driver verstopt:D die dus je driver van daemon tools verstopt :D asje :D zo moet het lukken want ik speel hem ook en wooooh het is mooi :D dus kom op jongen en dames. het luckt jullie ook net als ik :D het neem mssn 2 min van je tijd als je een goede pc hebt :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...