Tommyboy2 Geplaatst Mei 25, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/25/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 25, 2009 Ik heb een apart probleem. Ik heb al een tijdje Utorrent en het is opeens op komen dagen. Ik heb het al eens eerder gehad, maar toen werd mijn pc geformatteerd en was het weer over. Wanneer ik aan het downloaden ben met Utorrent haal ik over het algemeen vrij hoge snelheden(400 kb/s gemiddeld) Een verschijnsel van de laatste tijd is echter dat na een 15-20 minuten de downloadsnelheid tot 0 gaat, mijn hele internet eraf ligt, en dat ik de stroom van de router er ff moet afhalen en daarna er weer op. Dan gaat ie weer een kwartiertje, er weer af, etc.. We hebben Wlan in huis, beveiligd met WPA-PSK, ik draai op Windows Vista Home Premium, Servicepack 1. Ik heb Utorrent versie 1.8.2.15357 Waar kan dit aan liggen? Mijn downloadsnelheid is volgens speedtest: 5296.5 KByte/sec(=42372 kbps) Mijn instellingen zijn niet veranderd sinds de vorige x en mijn poorten worden automatisch gedetecteerd via UPnP. Iemand tips? Alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
marco1 Geplaatst Mei 30, 2009 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Mei 30, 2009 Gebeurt dat ook als je de beveiliging er even afhaalt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
Tizita Geplaatst Juli 18, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/18/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 18, 2009 Ik heb een porbleempje :-\ ik heb vuze gedownload maaarr ik wil de sims 3 ,boeit me niet hoelang ik moet wachten maar me zus is er ook al mee bezig en daar is tie iets van 35% Maar ik wil dt ook doen en zij weet niet meer waar ze die site vandaan heeft om zo de goeie sims te downloaden want ik tik dan sims 3 download in en dan geeft tie vanalles aan ,maar ik weet niet welke de goeie is :'( Wie zou mij willen helpen? Alvast bedanktt O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Heisenberg Geplaatst Juli 18, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Juli 18, 2009 Ik heb een porbleempje :-\ ik heb vuze gedownload maaarr ik wil de sims 3 ,boeit me niet hoelang ik moet wachten maar me zus is er ook al mee bezig en daar is tie iets van 35% Maar ik wil dt ook doen en zij weet niet meer waar ze die site vandaan heeft om zo de goeie sims te downloaden want ik tik dan sims 3 download in en dan geeft tie vanalles aan ,maar ik weet niet welke de goeie is :'( Wie zou mij willen helpen? Alvast bedanktt O0 Maak even een nieuw topic aan, dan blijft dit topic overzichtelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
miljoeska Geplaatst Juli 20, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/20/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 20, 2009 > ik weet niet heb je upc gebruik dan een oude versie lager dan 1,8 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie