Spring naar bijdragen

Football Manager 2006 beelt trilt


Gast julernoff

Aanbevolen reactie

  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

naar de site gaan van het merk van je videokaart, dus als je een bjiv. ATI videokaart hebt moet je naar www.ati.com gaan en daar kan je dan de nieuwste drivers downloaden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

rechtermuisknop op Deze Computer, dan ga je naar het tabblad hardware vervolgens klik je op apparaatbeheerm, er verschijnt een nieuw venstertje als je dan op het plusje voor \'beeldschermadapters\' klikt zie je wat voor videokaart je hebt.

vk.bmp

in dit voor beeld is het een GeForce, voor de drivers ga je dan naar www.geforce.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

ga naar de bovenstaande link.

Selecteer in blok 1: Graphics Driver

Blok 2: GeForce and TNT2

Blok3: je besturingssytseem (XP)

klik vervolgens op GO

Download dan vervolgens de English UK driver onder het kopje International.

Dan moet je dat bestandje even instaleren en het zou moeten werken.

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

robbie88 schreef:

ik heb de zelfde en nou?? als ik o pdie sid eben meld me maar effe aan da is makkelijker robbiebreda88@hotmail.com

* zucht * er is gezegt op t forum dat je niet @ moet gebruiken in mails. zo kunnen bedrijven je tracken en spam sturen.

geebruik ipv @ gwoon, AAP ofzo, is beter...

tis maar dat je ut weet B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...