Spring naar bijdragen

the sims2 cd 4


Gast Neblus

Aanbevolen reactie

Gast toontje215487

hey ik heb de volgende vraag ik heb de sims cd1 cd 2 cd 3 geinstalleerd maar cd 4 gaat ni open ik heb dat geprobeerd met daemon tools en alcohol120%tevergeefs ik heb de naam van de cd ook al veranderd enzo maar het lukt me niet kan iemand me hiermee helpen :blink: mss is het een slechte download maar ik heb er al 2 andere geprobeerd en die zeggen hetzelfde file not accessable wie helpt toontje ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Gast toontje215487

nope nog steeds hetzelfde ik weet niet wat dat is maar ik kan die cd 4 niet openen zelfs niet met deamon tools en alcohol ik heb ook al twee andere geprobeerd maar steeds hetzelfde ik krijg op één of andere manier gen toegang tot cd 4 of een slechte file maar drie slechte files is wel veel he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast toontje215487

ik heb eens diep aan het graven geweest en nu blijkt dat het mdf bestand een ander dat ik gedownd heb een tdf bestand blijkt te zijn ik ga eens zien of ik deze open kan doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  378
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hey,

als het niet gelukt is, mail mij dan effe naar t.elmendorp@chello.nl want dan kan ik je sims cd4 wel effe sturen, ik heb em compleet draaiend nu.

groetjes Tamara

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8
Gast toontje215487

thnx das eel vriendelijk want die file die ik heb is niet open te krijgen mag ik je toevoegen of enkel mailen grttz toontje :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  378
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hey

ja voeg maar toe joh

JFtamara @hotmail.com

neem aan dat je msn bedoelt??

groetjes Tamara

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8
Gast darkne0n

JFtamara schreef:

hey

ja voeg maar toe joh

JFtamara @hotmail.com

neem aan dat je msn bedoelt??

groetjes Tamara

geen apenstaartje gebruiken zo kunnen ze je tracken *zucht*

gebruik ipv@ gwoon AAP ofzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...