Spring naar bijdragen

seedbox


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  226
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ff een vraagje.

Ik hoorde laatst dat je met een seedbox sneller kunt down- en uploaden. Is dat ook zo met torrents of werkt dat alleen met nieuwsgroepen? En zo ja, welke kun je dan het beste nemen?

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 226
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Volgens mij alleen voor P2P netwerk dus torrents.

Ze hebben zeer snelle download en upload snelheid (100 mb/s). Dan heb je een 1GB bestanden in enkele minuten binnen.

bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Seedbox

Verder ben ik niet zo up-to-date in seedboxen etc. maar volgens mij kan je geen seedbox kopen, maar moet je abonneren bij een site (zoals http://seedboxhosting.com/seedbox/) en dan per maand betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  226
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Voor zover ik het snap is het inderdaad per maand dat je zo'n abonnement kunt nemen, maar zijn er zoveel, geen idee waar je dan op moet letten eigenlijk. En of t inderdaad zo makkelijk werkt. Gaat sneller voor zover ik het begrijp, maar blijft de rest hetzelfde?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 226

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Wat bedoel je met de rest? Ik garandeer niet dat je een stabiele downloadsnelheid hebt die optimaal is omdat je (volgens mij) nog steeds afhangt van de seeders/uploaders. Dus ik denk het alleen echt veel nut heeft als je een bij een zeer goede private tracker zit zodat je een goede ratio kan opbouwen vanwege de uploadsnelheid.

Als je niet echt een uploader bent zou ik er niet voor kiezen om bij een seedbox site te abonneren maar een payserver gaan zoeken zoals Eweka wat al voor € 7,50 per maand is en je dan een zeer hoge retentie hebt (van zo'n 300 dagen), er veel aanbod is, je altijd een stabiele en zeer snelle download snelheid hebt, lijkt mij dat een betere oplossing.

Maar als je meer gaat voor private trackers zoals Demonoid, en je veel wilt gaan uploaden, is een seedbox wel erg handig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  226
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Tis inderdaad vooral om de uplaodsnelheid omhoog te krijgen.

Maakt je eigen internetverbinding dan ook nog uit wat de snelheid betreft of dat hangt dan alleen nog maar van die seedbox af?

En heeft iemand enig idee, waar je dat dan het beste kunt afsluiten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 226

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

seedboxen zijn alleen voor torrent,s. maar als je toch berijd ben om te betalen kan je beter een payserver nemen met nieuwsgroepen dan heb je gegarandeerd een goede snelheid bij torrent,s zit je nog steeds vast aan het limiet van de seeders. dan kan het dus als nog voor komen dat je bv met maar 100kbps download

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...