Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

LG Viewty

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  221
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

over een week ben ik jarig. Ik wil een LG Viewty gaan nemen. Op veel site's is hij goed beschreven. Op andere veel minder. Is dit een aanrader?.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 20
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Nah, er zijn voor die prijs wel betere telefoons verkrijgbaar. Denk aan de Samsung Star of iets dergelijks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Vindt hem personelijk zwaar bagger werken. De nokia 5800 heb ik uit eindelijk genomen en werkt heel fijn naar mijn idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.728
  • Waardering:   1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

LG Viewty is een afrader, daar heb ik een goeie reden voor. Camera lijkt heel wat, maar de kwaliteit van de foto's die ermee worden geschoten zijn niet super goed. Kijk, de LG Viewty heeft dan wel 5 megapixels, maar de lens van de telefoon is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. (Lens is namelijk belangrijker dan het aantal megapixels). Daarnaast vind ik de interface van de Viewty persoonlijk niet geweldig, maar je moet er van houden. Touch screen werkt prima. Tegenover de Cookie is de Viewty een betere telefoon, want de Viewty heeft minder bugs en de Cookie zit er vol mee. Voor de rest is het een prima toestel.

Als je echt een goeie èn betaalbare telefoon wil hebben koop dan de Samsung Star. Maakt ook goeie foto's. Ik heb de telefoon zelf, en vind het echt een super handy. En hij is nog betaalbaar ook. :)

Conclusie: de Viewty vind ik persoonlijk een afrader. Als je er foto's mee wil maken kun je deze beter niet nemen.

headsh0t.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

De Samsung Star wil ik niet, weet niet waarom, die mobiel spreekt me gewoon niet zo erg aan ;).

Dus de + en - punten zijn, volgens jullie.

+

Touchscreen werkt goed

-

Interface

Camera

De interface maakt mij niet zoveel uit, mijn vriend heeft hem ook, vond hem best mooi eigenlijk :)

en ook omdat op andere site's sommige mensen zeiden dat de camera slecht was, heb ik aan mijn vriend gevraagd of hij een foto kon nemen. Ik vond die kwaliteit gewoon goed. Ik neem niet zovaak foto's. Zal meer voor foto's op hyves enz. worden gebruikt.

De Nokia 5800 heb ik opgezocht, die voeg ik toe aan mijn lijstje, mooie mobiel! :)

Zijn er nog andere mobiele telefoons, prepaid bij Vodafone graag, in dezelfde prijsklasse als LG Viewty (140,-)

EDIT: Ik heb wat op Google gekeken. En deze http://www.letsgomobile.org/images/reviews/0036/lg-viewty-pictures.jpg is gemaakt met een LG Viewty, dat is toch niet zo slecht?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Nou, ik vind van wel... Zelfs de bakstenen zijn al onscherp, terwijl die niet eens ver weg zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

De Nokia 5800 lijkt me ook wel iets, zijn er nog andere mobiele telefoons, met 5MP camera, in dezelfde prijsklasse?

Post Merge: juli 24, 2009, 10:17:07 pm

Nokia 5800 valt af, die is bijna 350,-.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Zoals Tom zei; Samsung Star.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

350 euro voor de 5800? Dat kan zeker goedkoper, ik heb hem een paar maanden terug al voor 240 gezien. Nu is ie zelfs 230 euro: http://tweakers.net/pricewatch/229175/nokia-5800-xpressmusic-rood.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Maar, de Samsung Star vind ik eigenlijk helemaal niet mooi enz. Ik denk dat als ik met me ma in de stad ben, gewoon eens even op me gemakkie ga kijken. Naar de Nokia 5800 ga ik zeker kijken, thnx! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

het is wel zo dat de nokia 5800 iets meer kost dan de andere telefoons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Maar het is wel, voor mij, zijn die foto's goed genoeg.

http://www.letsgomobile.org/nl/reviews/0036/lg-viewty/pagina5/

Daar staan foto's die zijn gemaakt met LG Viewty, dat vind ik wel mooi genoeg hoor ;). Enne, dat standaard theme verander ik, IPhone theme ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Maar het is wel, voor mij, zijn die foto's goed genoeg.

http://www.letsgomobile.org/nl/reviews/0036/lg-viewty/pagina5/

Daar staan foto's die zijn gemaakt met LG Viewty, dat vind ik wel mooi genoeg hoor ;). Enne, dat standaard theme verander ik, IPhone theme ;)

het blijft uiteindelijk jouw keuze maar wij geven het advies hem niet te kopen, omdat ie niet zo goed is. maar wil je hem toch kopen ga je gang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Maar wat is er dan niet goed, de camera vind ik wel goed genoeg. Ik las ook dat de interface niet mooi was, ik gebruik een IPhone theme.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...

• Bijdragen:  1
  • Actief:  Nooit

Ik heb zelf de vieuwty en ik vind hem prima werken over de camera moet ik hem wel een klein beetje gelijk geven maar voor de rest is het een prima telefoon zoveel handige mogelijk heden. bij samsung (de u900) had ik altijd problemen met muziek afspelen dan moest je altijd naar mp3 en dan speelde hij elk nummer achter mekaar af. maar als je gewoon naar de geheugenkaart ging en dan muziek speelde die er maar 1 per keer af en bij de Vieuwty speelt die zowel bij mp3 en zowel bij de geheugenkaart muziek alles af maar dit is maar 1 handig voorbeeld ik vind het gewoon een prima mobiel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik heb zelf de vieuwty en ik vind hem prima werken over de camera moet ik hem wel een klein beetje gelijk geven maar voor de rest is het een prima telefoon zoveel handige mogelijk heden. bij samsung (de u900) had ik altijd problemen met muziek afspelen dan moest je altijd naar mp3 en dan speelde hij elk nummer achter mekaar af. maar als je gewoon naar de geheugenkaart ging en dan muziek speelde die er maar 1 per keer af en bij de Vieuwty speelt die zowel bij mp3 en zowel bij de geheugenkaart muziek alles af maar dit is maar 1 handig voorbeeld ik vind het gewoon een prima mobiel.

dat doet de star ook hoor  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...

• Bijdragen:  126
  • Actief:  

ik heb de viewty nu bijna een jaar en werkt nog steeds prima. De camere is helemaal niet Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Je kunt veel opties wijzigen aan de camera. En de camera ondersteund ook 120 FPS(slowmotion) dat is echt heel vet

De interface is wel fijn als je je mobiel al een tijdje hebt begint het wel een beetje saai te worden maar er zijn honderden thema's voor de viewty dat is ook mooi meegenomen. Je kunt er ook fijn mee internetten.

Ik vind het een aanrader gewoon doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Dat je dingen aan de camera kunt wijzigen, heeft zo'n beetje elke (nieuwe) camera die op een mobiel zit. Dat 120 FPS werkt helemaal niet zo super als het klinkt (ja heb ervaring, mijn moeder heeft deze telefoon), het is meer marketing om mensen aan te trekken die dan denken van WOW 120 FPS dan is het echt een zeer goede videocamera, not.

Misschien zijn de thema's dan wel een pluspunt, maar om nou daarom die telefoon aan te schaffen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  126
  • Actief:  

nou ik heb anders al wel een paar spectaculaire filmpjes er mee gemaakt hoor, waarom zou je dat mobieltje niet kopen ziet er mooi uit en werkt goed.

kom dan eens met iets anders en beters voor dat geld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

nou ik heb anders al wel een paar spectaculaire filmpjes er mee gemaakt hoor, waarom zou je dat mobieltje niet kopen ziet er mooi uit en werkt goed.

kom dan eens met iets anders en beters voor dat geld.

Die suggestie hebben we al gegeven.

Het meerendeel raad de samsung star aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Deze kan dicht, ik heb een Vertu Ferrari Ti Nero 2009 genomen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumtopic: Voorstellen van GamerLover101 GamerLover101: Hey allemaal! Ik ben GamerLover101 en ik ben net lid geworden van dit fantastische forum! Ik kom uit Utrecht en ben al een paar jaar een grote fan van gaming. Mijn interesse gaat vooral uit naar RPG’s en multiplayer games. Ik vind het heerlijk om samen met vrienden te spelen, maar ik speel ook regelmatig solo. Wat me vooral opvalt in de gamingwereld is hoe belangrijk gamer girls zijn. Ze brengen een unieke perspectief en diversiteit naar de gamingcommunity, en ik geloof echt dat dat het spelletjes maken nog beter maakt! Verder denk ik dat het belangrijk is dat alle gamers – ongeacht geslacht – zich welkom voelen in deze wereld. Ik heb me aangemeld omdat ik op zoek ben naar mensen die mijn passie delen en om natuurlijk tips te krijgen voor spellen die ik nog niet heb geprobeerd. En hey, ik zou graag willen weten: wat maakt jullie favoriete gamer girl zo speciaal voor jullie? Ik kijk uit naar jullie reacties! Expertise Reactie: GameGeek123 GameGeek123: Hey GamerLover101, welkom op het forum! Je hebt absoluut een goed punt! Gamer girls spelen een cruciale rol in de gamingwereld. Ze zorgen voor meer inclusiviteit en laten zien dat games voor iedereen zijn. Neem bijvoorbeeld de populaire game "Overwatch". Daar zijn veel sterke vrouwelijke personages die geliefd zijn bij spelers van alle geslachten. Dit laat zien dat het niet alleen om de gameplay gaat, maar ook om vertegenwoordiging en verhalen. Gamer girls brengen verschillende speelstijlen en ideeën met zich mee, wat de community gevarieerder en interessanter maakt. Het is belangrijk dat we elkaar steunen, ongeacht of je een jongen of een meisje bent. En weet je, het helpt ook om kinderen en tieners te inspireren. Als ze zien dat vrouwen succesvol zijn in gaming, voelen ze zich misschien meer aangemoedigd om ook te spelen of hun eigen verhalen te vertellen. Dus, je vraag over wat mijn favoriete gamer girl speciaal maakt? Het is absoluut de sterke karakterontwikkeling en de wijze waarop ze snel denken en handelen in stressvolle situaties. En vergeet niet: de community is er voor elkaar, dus als je vragen hebt of iets wil bespreken, je kunt altijd hier terecht! Reacties van Andere Gebruikers PixelPrincess: Hey, welkom GamerLover101! Leuk dat je hier bent, en ik ben het helemaal met je eens. Gamer girls maken de wereld zoveel leuker! GamingGuru: Welkom! Interessante punten die je aanhaalt. Ik denk dat de diversiteit echt een verschil maakt in de verhalen die we herkennen in games. NoobMaster: Gamer girls zijn echt cool! Maar wat zeggen jullie over gamer jongens? Zijn die minder belangrijk? GamerLover101: @NoobMaster, dat is zeker niet wat ik bedoelde. Iedereen is belangrijk in de gaming community, maar het is gewoon mooi om te zien dat meer meiden actief zijn. EpicSquirrel: Hee, Utrecht! Wij in Amsterdam kunnen niet wachten om bij je aan te haken. Games zijn echt een leuke manier om nieuwe vrienden te maken! PixelPrincess (in reply to EpicSquirrel): Zeker weten, we moeten een game night plannen! GameGeek123 (in reply to NoobMaster): @NoobMaster, nee, dat zei niemand! jongens zijn ook welkom! Het gaat om dat voor iedereen ruimte is en dat we allemaal samen kunnen gamen. GamerLover101: @GameGeek123, dat klopt! Het is echt een community vibe hier! NoobMaster: Haha, yeah, dat is waar! Dank voor de verduidelijking! EpicSquirrel (in reply to GamingGuru): Ja, vind ik ook. Games zijn nu veel inclusiever. Lang leve de gaming wereld! Zo ziet ons forum eruit! Een echte community met leuke interactie en een gevoel van saamhorigheid. Geweldig om te zien! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom is een SSL-verbinding belangrijk voor mijn website? Gebruiker1: Hey allemaal, ik heb een vraagje. Waarom is een SSL-verbinding eigenlijk belangrijk voor mijn website? Ik hoorde het laatst ergens, maar ik snap niet helemaal wat het doet. Alvast bedankt voor de uitleg! Expert1: Hey Gebruiker1, goede vraag! SSL (Secure Socket Layer) is heel belangrijk voor je website omdat het zorgt voor een veilige verbinding tussen de server en de browsers van je bezoekers. Stel je voor: je surfet op een website en je vult wat persoonlijke info in, zoals je naam of je adres. Als die verbinding niet veilig is, kan iemand die informatie zien of zelfs stelen. Met SSL wordt alles wat je verstuurt versleuteld. Dat betekent dat als iemand probeert mee te kijken, ze alleen een onleesbaar gebrabbel zien. Het is alsof je een supergeheime brief in een kluisje stopt waar alleen jij de sleutel van hebt. Bovendien geeft een SSL-certificaat je website meer vertrouwen bij bezoekers. Als je een SSL-verbinding hebt, zien bezoekers een hangslotje in de adresbalk. Dit laat zien dat je serieus bent over hun veiligheid. Websites zonder SSL krijgen zelfs waarschuwingen van browsers, wat bezoekers kan afschrikken. Dus kortom: SSL zorgt voor veiligheid, vertrouwen en kan zelfs je zoekmachine ranking verbeteren! Hopelijk helpt dit je verder! Gebruiker2: Dank je voor de uitleg, Expert1! Dus als ik geen SSL heb, kunnen ze dus gewoon mijn informatie zien? Dat klinkt echt eng. Gebruiker3: Inderdaad, Gebruiker2. En het is niet alleen gebruikersinfo. Als je een betaalpagina hebt, dan is het helemaal cruciaal om SSL te hebben. Mensen willen weten dat hun betaalgegevens veilig zijn! Gebruiker1: Wow, dat wist ik niet! Moet je het dan ergens kopen ofzo, die SSL? Of is dat duur? Expert1: Goede vraag, Gebruiker1! Er zijn verschillende opties. Je kunt SSL-certificaten kopen bij verschillende aanbieders, en de prijzen kunnen behoorlijk variëren. Maar er zijn ook gratis opties, zoals Let’s Encrypt. Die bieden gratis SSL-certificaten aan. Het installeren kan soms wat technische kennis vragen, maar veel hostingproviders bieden ook handige tools om je daarbij te helpen. Gebruiker4: Ja, ik gebruik Let’s Encrypt voor mijn site. Was eigenlijk best makkelijk te installeren. Plus, het is gratis! Gebruiker5: Maar is het wel veilig om een gratis SSL te gebruiken? Denk niet dat ze dat voor niks doen, toch? Expert1: Dat begrijp ik, Gebruiker5! Maar Let’s Encrypt is eigenlijk heel betrouwbaar. Het is een project dat gesteund wordt door grote bedrijven zoals Mozilla en Google. Het is natuurlijk altijd slim om goed onderzoek te doen, maar voor de meeste websites is het een prima keuze! Gebruiker6: Ik ben nog niet zo technisch, maar ik ga er zeker naar kijken. Bedankt voor al die info, mensen! Gebruiker7: Haha, ik had ook geen idee over SSL. Loopt die SSL via je hostingprovider of hoe zit dat? Expert1: Meestal via je hostingprovider, Gebruiker7! Veel providers bieden tegenwoordig SSL-certificaten aan als onderdeel van hun pakketten. Het is echt de moeite waard om daar even naar te vragen! Gebruiker3: Dan moet ik ook maar eens navragen. Een veilige website is tegenwoordig zo belangrijk. Bedankt voor het delen, iedereen! Gebruiker1: Super handig, allemaal! Ik ga meteen kijken naar die SSL. Bedankt voor alle antwoorden! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Jack oliver heeft zojuist een badge verdient
      Gespreksstarter
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...