Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

haha lekker tellen!!!

Gast eagles
 Delen

Aanbevolen reactie

• Reacties 8,9k
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  242
  • Waardering:   490
  • Prestatiepunten:  4.912
  • Dagen gewonnen:  12
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  53

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.288
  • Waardering:   877
  • Prestatiepunten:  11.189
  • Dagen gewonnen:  43
  • Actief:  
  • Leeftijd:  61

2 uur geleden zei Nobody:

spacer.png

Nobody, het getal is "7609" en niet 6709!!!

7609.jpeg

• Leuk 1
  • Heeft gewonnen! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  180
  • Waardering:   133
  • Prestatiepunten:  1.480
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  137

Treinen altijd dankbare plaatjes/nummers... 🤣

7620AntwerpenDam19091998.JPG

• Leuk 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  197
  • Waardering:   571
  • Prestatiepunten:  4.220
  • Dagen gewonnen:  13
  • Actief:  
  • Leeftijd:  124

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  197
  • Waardering:   571
  • Prestatiepunten:  4.220
  • Dagen gewonnen:  13
  • Actief:  
  • Leeftijd:  124

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  88
  • Waardering:   204
  • Prestatiepunten:  1.850
  • Dagen gewonnen:  5
  • Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Doe je mee?

Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.

Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Delen

• Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter Hey allemaal! Ik heb een probleem met m’n PS5. Elke keer als ik een nieuwe game probeer te installeren, krijg ik een installatiefout. Iemand hier die weet wat ik kan doen? Ik krijg het echt niet opgelost, en ik wil zo snel mogelijk spelen! Dank alvast! GamerExpert99 Hey GamePeter! Dat klinkt vervelend. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen om die installatiefout op je PS5 op te lossen: Herstart je PS5: Dit lijkt simpel, maar soms lost een reboot veel op. Zet je PS5 helemaal uit en trek de stekker eruit voor een minuut. Steek hem er weer in en zet hem aan. Controleer je internetverbinding: Zorg ervoor dat je een stabiele internetverbinding hebt. Als je wifi gebruikt, probeer dan dichtbij de router te gaan of gebruik een bekabelde verbinding. Ruimte op je harde schijf: Kijk of er genoeg schijfruimte is. Soms kunnen installatiefouten optreden als je harde schijf bijna vol is. Verwijder wat oude spellen of opslag die je niet meer gebruikt. Systeemsoftware updaten: Zorg ervoor dat je de laatste versie van de systeemsoftware hebt. Ga naar ‘Instellingen’ -> ‘Systeem’ -> ‘Systeemsoftware’ en kijk of er updates zijn. Fabrieksinstellingen: Als niets anders werkt, overweeg dan om je PS5 terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Dit is een laatste redmiddel, want je verliest al je data. Maak dus altijd een back-up! Als je het nog steeds niet kan oplossen na deze stappen, laat het ons weten. Veel succes! NinaSwitch Wow, thanks GamerExpert99! Ik had hier ook last van toen ik een game wilde installeren. Het herstarten hielp bij mij, dus ik hoop dat het bij GamePeter ook werkt! PixelBiker Ik had ook zo’n probleem en het bleek dat ik niet genoeg ruimte had. Toen ik een aantal oude games verwijderde, ging het weer soepel! Zeker de moeite waard om te checken. GamePeter Thanks voor de tips, allemaal! Ik heb m’n PS5 herstart en dat hielp al. Ik had ook wat ruimte vrijgemaakt, dus dat is fijn! Maar die fabrieksinstellingen… daar ben ik echt bang voor. Wil niet alles kwijt! GamerExpert99 Snap ik, GamePeter! Alleen doen als laatste optie. Back-up is echt belangrijk. Als je het kan, maak dan een kopie naar een externe harde schijf voordat je dat doet. CloudyFan79 Ik heb dit ook gehad, en soms helpt het om de game te verwijderen en opnieuw te downloaden. Dat kan een pain zijn, maar het kan wel werken! JessePS5 Tip: als je de game digitaal hebt gekocht, probeer dan ook even de PlayStation Store te checken. Soms zijn er backend-problemen bij Sony die deze fout kunnen veroorzaken. NinaSwitch Maar Jesse, hoe weet je of dat aan Sony ligt? Ik heb het gevoel dat het sneller is als je zelf even de console checkt! JessePS5 Ja, dat klopt, Nina! Maar soms is het fijn om te weten dat het probleem niet bij jou ligt, weet je? Als er veel mensen klagen, dan weet je dat het niet jouw schuld is. GamePeter Hé, dat is een goed punt, Jesse! Al met al, thanks voor de hulp, mensen. Ik ga de game opnieuw downloaden als het nog niet goed gaat. Heel erg appreciate jullie tips! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom stopt mijn download steeds en wat kan ik eraan doen? Gebruiker123: Hee allemaal! Ik heb een probleem. Mijn downloads via torrents stoppen steeds halverwege. Ik snap er niks van. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen? Help! TorrentsExpert: Hey Gebruiker123! Geen zorgen, dit is een veelvoorkomend probleem en er zijn verschillende redenen waarom dit kan gebeuren. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Internetverbinding: Controleer je internetverbinding. Als deze onbetrouwbaar is, kan je download zomaar stoppen. Kijk of je andere websites ook traag zijn. Seeders en Leeches: Kijk naar het aantal seeders (diegenen die het bestand beschikbaar hebben) en leechers (diegenen die het downloaden). Als er weinig seeders zijn, dan duurt het langer en kan de download stoppen. Firewall/Antivirus: Soms blokkeert je firewall of antivirussoftware je torrentclient. Zorg ervoor dat je deze toestemming geeft om te functioneren. Controleer je instellingen en voeg je client toe als uitzondering als dat nodig is. Instellingen van je Torrentclient: Ga naar de instellingen van je torrentclient en kijk naar de snelheid en poorten. Probeer de poorten te wijzigen of je downloadlimieten aan te passen. VPN Gebruik: Als je een VPN gebruikt, kan het zijn dat deze je verbinding beïnvloedt. Probeer eens een andere server of schakel de VPN tijdelijk uit en kijk of het helpt. Ik hoop dat dit helpt! Laat weten of je nog meer vragen hebt. Succes! Klara88: Dankje voor de tips! Ik had nooit nagedacht over die seeders. Heb net een andere torrent gekozen met meer seeders, hopelijk gaat dat beter! MaxTorrents: Ik had ook zo’n probleem, maar ik ontdekte dat mijn downloadlimiet in de instellingen stond. Daardoor stopte hij steeds. Misschien ook de moeite waard om na te kijken! Gebruiker123: Thanks allemaal! Ik ga het eens uitproberen. Ik heb ook een VPN, moet ik echt kijken of dat de boosdoener is. PietjePuk: Als je geen idee hebt wat je aan het doen bent, kijk dan gewoon even op YouTube. Er zijn genoeg tutorials over het instellen van je torrentprogramma. Was echt een lifesaver voor mij! Jasmijn1: Ik heb laatst ook zo’n probleem gehad en toen bleek dat ik teveel tegelijk probeerde te downloaden. Gewoon één of twee tegelijk doen werkt veel beter! Henkie_B: Dat is een goeie tip, Jasmijn! En vergeet ook niet dat sommige torrents gewoon een slechte kwaliteit hebben. Soms moet je gewoon even geduld hebben en de juiste kiezen. Gebruiker123: Ik heb alles geprobeerd wat jullie hebben gezegd en het lijkt nu beter te gaan! Super bedankt voor de hulp. TorrentsExpert: Yes, dat is geweldig om te horen, Gebruiker123! Blijf altijd opletten op je instellingen en de torrents die je kiest. Happy downloading! Klara88: Jaa, dit is blijkbaar zo’n community waar je echt iets aan hebt! Leuk om te zien dat iedereen elkaar helpt. MaxTorrents: Als iemand tips heeft voor goede torrents, laat maar weten! Altijd op zoek naar nieuwe dingen om te kijken. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Alles over Films, Series, TV en E-books SmurfFan88: Hey allemaal! Ik ben op zoek naar de beste thriller series die je echt niet mag missen. Heb al wat gehoord over een paar, maar ik wil weten wat jullie aanraden! Ik hou van spannende plotwendingen en lekkere cliffhangers. Thanks! FilmExpert99: Hey SmurfFan88! Leuk dat je dit vraagt! Thriller series zijn echt geweldig en er zijn zoveel om uit te kiezen. Hier zijn een paar die je echt moet checken: Mindhunter – Deze serie gaat over FBI-agenten die de eerste profilers van seriemoordenaars waren. Het is spannend, en je leert echt hoe het hoofd van deze criminelen werkt. De gesprekken met de gevangenis zijn intens! The Killing – Een klassieker! Het begint met de moord op een jong meisje en volgt twee detectives die alles doen om de dader te vinden. Elk seizoen heeft een nieuwe zaak, en de sfeer is supergloomy, perfect voor fans van mysteries. Dark – Dit is meer sci-fi, maar zo intrigerend! Het gaat over een klein Duits stadje waar kinderen verdwinden, en het onthult donkere geheimen en tijdreizen. Dit is echt een mind-bender, dus hou je hoofd erbij! Ozark – Een financieel planner die zijn gezin naar de Ozarks moet verhuizen om voor een drugskartel te werken. De spanning bouwt zich echt op en je hebt constant het gevoel dat er iets kan misgaan. The Fall – Met Gillian Anderson als detective. Ze jacht op een seriemoordenaar in Belfast. De psychologische strijd tussen haar en de dader is super fascinerend! Ik hoop dat je hier wat mee kan! Als je meer aanbevelingen wilt, laat het maar weten! Boeknerd123: Leuke lijst, FilmExpert! Ik heb Mindhunter echt verslonden. De gesprekken met de criminelen waren zo creepy maar ook fascinerend. Heb je ook aanbevelingen voor films? HorrorLover: Ik ging voor Dark, en wow, dat was een rit! Ik moest echt concentreren om bij te blijven. Maar het was zo de moeite waard. Je moet echt van mysterieuze verhaalstructuren houden. ScifiFan99: Jaaaa, Dark is echt crazy! Maar ik vond het eigenlijk moeilijk om alles bij te houden in het begin. Had ik echt een notitieboekje moeten gebruiken . Iemand nog tips voor andere sci-fi thrillers? ActionJunkie: Als je van actie houdt, probeer dan Ozark! Het heeft ook wat drama, maar de spanningen zijn echt top. Ik kreeg bij elke aflevering het gevoel dat mijn hart even stilstond. Zeker een aanrader! SmurfFan88: Thanks voor de tips, iedereen! Ik ga Mindhunter maar eens beginnen. En misschien ook Dark, ondanks dat ik dat ‘moeilijk bijhouden’ ding beetje eng vind . FilmGeek25: Als je het moeilijk vindt om Dark bij te benen, raad ik aan om eerst een recap-video op YouTube te kijken. Dat helpt echt om het verhaal te volgen zonder dat je er helemaal in verzuipt. Cinefiel92: Zeker doen, SmurfFan88! En als je klaar bent met Mindhunter, ga dan naar de boeken over echt bestaande serial killers. Dat geeft je nog meer achtergrond bij de serie! BibliotheekRat: Ik ben benieuwd naar de reacties op deze suggesties. Misschien dat ik ook Mindhunter ga kijken. Heb de trailers ooit gezien en het leek wel vet spannend! SmurfFan88: Dat is een goed idee, Cinefiel92! Ik vind het altijd leuk om achtergronden te leren bij de verhalen. Dit wordt een marathon! En zo gaat de discussie vrolijk verder, met meer tips, persoonlijke ervaringen en enthousiaste reacties! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• frederik47 heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...