Spring naar bijdragen

YouTube Copyright Fixen (ALLEEN AUDIO)


Vico

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.509
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hey!

Misschien als jullie eens een vidje willen uploaden op YT, krijgen jullie ook waarschijnlijk van die stomme COPYRIGHT STUFF in. Na wat youtube/googlen, heb ik gevonden hoe je je video gewoon kan "unlocken" en YT gaat het gwn accepteren! Echter is dit alleen voor het geluid, als het gemute is bv. Maar het is bij mij 1 keer gelukt met video. Dus waarom is het het proberen niet waard?

Kheb ne video gevonden, kzal misschien ook een stappenplan maken hoe het te werking gaat.

Je moet eigenlijk gewoonweg een LEGAAL tekstje kopie pasten en derest zie je wel :D

Zo, nu ff het STAPPENPLAN (geen screenshots :P :P)

Stap 1:

Open je geuploade video die gemute is -GA DUS NAAR MIJN VIDEO'S- kan het kan ook een gewone video blokkering zijn. (kan een nieuwe geuploade zijn maar ook een heel oude)

Stap 2:

Ik ga YouTube openen dus in het Engels, zou je best ook doen :)

Klik op 'Resolve Copyright'.

Stap 3:

Ga wat naar beneden en klik op 'I want to learn more about this dispute process'.

Stap 4:

Ga (nog eens) wat naar beneden en kies de optie 'Take me to the dispute form'.

Stap 5:

Selecteer optie 2 aan en plak de volgende tekst in dat mini balkje.

"Copyright Disclaimer Under Section 107 of the Copyright Act 1976, allowance is made for "fair use" for purposes such as criticism, comment, news reporting, teaching, scholarship, and research. Fair use is a use permitted by copyright statute that might otherwise be infringing. Non-profit, educational or personal use tips the balance in favor of fair use."

Stap 6:

Vul de rest in.

Stap 7:

Ga naar de volgende pagina en klik 'Sumbit dispute'.

Normaal gezien heb je hem nu terug :)

Het kan soms even wachten, als er na pak weg 48 uur niks gebeurt, doe het opnieuw =)

Greetz

shahab ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,5k
  • 1 maand later...
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Haha goede handleiding O0

alles gaat zo makkelijk tegenwoordig :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...