Spring naar bijdragen

pc 600 euro


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  327
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

hallo

ik ben van plan een pc te gaan bouwen mijn budget is +/- 600 euro zonder rand apparatuur ik zat te denken aan een amd systeem, ik hoef geen harde schijf want die heb ik al ( maxtor diamond max 23 1tb) ( http://www.azerty.nl/8-857-204850/maxtor-diamondmax-23-vaste-s.html )

ik heb een netwerkkaart nodig want ik maak gebruik van draadloos internet

fsowner

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 327
  • Reacties 69
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Als je eerst zou willen beginnen over wat je ermee wil.

Je vraagt ons nu neem ik aan om hulp voor een assemblage.

Wat wil je met die systeem kunnen? Heb je bepaalde eisen?

Prefereer je bepaalde merken?

Zonder dergelijke informatie kunnen we best wel wat in elkaar steken voor 600 euro, maar misschien voldoet het dan niet aan de eisen.

Graag zie ik hier wat duidelijkheid in en dan zullen ''we'' ons best doen om je de goede richting in te sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  327
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

ok bedankt voor snelle reactie,

ik wil er games op kunnen spelen zoals fifa 10 en sims 3 maar ik ben dusniet een echte  hardcore gamer ik ben dus ook niet van plan om te gaan overclocken , ik prefereer niet echt specifieke merken maar ik heb me al wel verdiept in het assembleren.

fsowner

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 327

  • Bijdragen:  327
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

  • 0
  • 327

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Link eerst nakijken voor je post wat ik nu zie is niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je moet even met je rechtermuisknop op de wereldbol klikken, en dan op koppelingslocatie kopiëren klikken. Dan heb je de juiste link te pakken. Nu krijg je een leeg winkelmandje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Een harde schijf zou denk ik wel leuk zijn...

@JFK: je hebt er nog een andere samenstelling doorheen staan. Alleen de laatste 8 componenten zijn van hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  327
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

@ tom bekijk even startpost, ja dat is hem, ik zie dat de prijs is gestegen  ???

maar wat vinden jullie er van?


Post Merge: september 18, 2009, 17:52:01 pm

zouden jullie een samenstelling kunnen maken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 327

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb dit voor je samengesteld:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B939%5D=1&product%5B212285%5D=1&product%5B94645%5D=1&product%5B230032%5D=1&product%5B76909%5D=1&product%5B206692%5D=1&product%5B224663%5D=1&product%5B207751%5D=1

Zit nu wel een goedkope videokaart in, inclusief verzendkosten is het 550 euro. Wat je nog kan doen:

- Duurdere videokaart (HD 4870)

- Assemblage

- CM 690 als kast

- Processor koeler

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  327
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

de cm690, en misschien heb ik de netwerk kaart niet nodig want ik heb er nog een liggen, verder is het wel top maar wat kan de videokaart aan?

fsowner

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 327

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Alle games die nu op de markt zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  327
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

ja dat wist ik wel ;D maar ik bedoel of je ze ook op high etc. kan spelen.

en nog een vraagje kan deze voeding 2 video kaarten aan? zodat ik later er nog eentje zou kunnen bij zetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 327

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Over de videokaart:

Het ligt eraan welke resolutie je wilt spelen, op 1920 x 1080 zal die op High/Very High bij verschillende zware spellen niet super lekker spelen. Dus op welke resolutie game je? Als het 1920 x 1080 is de HD 4870 1GB een optie (wel duurder)

Over de voeding:

Ligt eraan welke videokaart, maar als je zeker weet dat je CrossFire of SLI gaat draaien zal ik gaan voor de Corsair HX650 (wel duurder) dan heb je de zo'n beetje alle aansluitingen die je nodig hebt. Maar reken er wel dan op dat kosten omhoog gaan.

En heb je nou wel of geen draadloze netwerk kaart liggen? Nu is het een beetje vaag of je hem hebt of niet.

De kast heb ik veranderd:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B42465%5D=1&product%5B207751%5D=1&product%5B224663%5D=1&product%5B76909%5D=1&product%5B230032%5D=1&product%5B94645%5D=1&product%5B212285%5D=1&product%5B939%5D=1

En misschien vindt je het handig,

dit is de samenstelling met een betere videokaart:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B224706%5D=1&product%5B42465%5D=1&product%5B224663%5D=1&product%5B76909%5D=1&product%5B230032%5D=1&product%5B94645%5D=1&product%5B212285%5D=1&product%5B939%5D=1

En deze met de betere voeding (inclusief goede kaart):

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B232936%5D=1&product%5B224706%5D=1&product%5B42465%5D=1&product%5B224663%5D=1&product%5B76909%5D=1&product%5B230032%5D=1&product%5B212285%5D=1&product%5B939%5D=1

Kan je een beetje vergelijken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  327
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

ok, het probleem was dat ik geen antenne voor de netwerk kaart had dit is geregeld en nu heb ik er dus 1.

de samenstelling met de voeding word gewoon te duur dus ik ga ik voor voor de tweede, maar er is nu 20 euro van af dus wat zou er nog verbeterd kunnen worden voor dit geld en heeft dit dan echt zin.

nu zou ik er ook een game muis en een goed toetsenbord en het liefst een simpel niet te duur setje boxen.  voor ongeveer 620 euro in totaal, daarvoor zou die twintig euro voor gebruikt kunnen worden.

fsowner 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 327

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Een set boxen gaat soiewso niet meer passen in dat budget icm met de 2e samenstelling. Dan moet je besparen op andere componenten, zoals de kast, processor en dergelijke. Maar dat zou zonde zijn kan je beter gewoon de pc aanschaffen en later randapparatuur kopen, dat zou ik doen.

In ieder geval is de samenstelling nu met toetsenbord en game muis (neem aan dat je rechtshandig bent?)

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B91417%5D=1&product%5B193841%5D=1&product%5B212285%5D=1&product%5B94645%5D=1&product%5B230032%5D=1&product%5B76909%5D=1&product%5B224663%5D=1&product%5B42465%5D=1&product%5B224706%5D=1

Kom uit op 650 euro.

Zou je gaan besparen, kom ik zo uit:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B11518%5D=1&product%5B198682%5D=1&product%5B229422%5D=1&product%5B206692%5D=1&product%5B91417%5D=1&product%5B193841%5D=1&product%5B94645%5D=1&product%5B230032%5D=1&product%5B76909%5D=1&product%5B224663%5D=1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  327
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

ik denk dat ik niet zon duur toetsenbord nodig heb en liever ga voor Logitech MX 518  verder lijkt me dit wel ok. en ik denk gewoon dat het zonde is om de besparende set ga nemen.

fsowner

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 327

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  327
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

ok top,

nu heb ik een vraag over hoe de processor is geleverd met de boxed koeler er op of niet?

moet je dan ook nog wat doen met koelpasta?

en ik zie dat de 4870 nog 14 dagen duurt  :-\ dat word dan maar wachten.

fsowner

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 327

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

http://azerty.nl/0-1127-215038/processor-1-x-amd-phenom-ii-.html

Dat is de goede CPU. Die in de samenstelling is 15 euro duurder, dan kun je nog beter de X4 955 nemen. Met 400W zou ik ook niet aan komen zetten, dat is te weinig voor de HD4870. Ik zou voor de M520 gaan. De videokaart kan inderdaad ook anders, XFX is niet zo'n geweldig merk en ook niet eens de goedkoopste. Ik zou de Sapphire (klik) of Asus DeathKnight (klik) nemen. Die DK heeft een betere koeling en iets meer videogeheugen, wat die 10 euro zeker waard is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  327
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

  • 0
  • 327

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik heb je bericht in de prullenbak zien staan. ;) Die CPU was fout omdat er één in de samenstelling stond die 15 euro duurder was dan waarvoor je hem kon krijgen. Er staan er namelijk 3 op de site van Azerty en de goedkoopste is daarvan uiteraard het beste omdat ze alledrie hetzelfde zijn.

Wat gaat er trouwens steeds mis met het kopiëren van je winkelmandje? 't Is vrij eenvoudig: als je je winkelmandje definitief hebt, klik je met de rechtermuisknop op "Directe link" en klik je op "Snelkoppeling kopiëren". Dan kun je hier gewoon die link plakken met Ctrl + V of rechtermuisknop => Plakken.

Edit: ah, ik zie dat je het al gevonden hebt. :) De samenstelling ziet er zo prima uit. Je gaat hem zelf in elkaar zetten zo te zien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  327
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

ja nu gaat het goed eerst kopieerde ik hem uit de adres balk en nu een betere manier gevonden. ik denk ook dat dit het optimale is heel erg bedankt in iedergeval, nu even met m'n vader bespreken over het bestellen. ;)

fsowner

sorry niet de vraag gezien,

ja dat gaat zeker lukken en als er problemen zijn zeg ik het wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 327

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Dan nog één ding denk ik... ga je overclocken? Dan heb je nog een koeler(tje) nodig. De N520 is een goede optie. Mocht je dat inderdaad gaan doen, beveel ik ook de X4 955 aan, omdat dat een Black Edition is en je daar dus beter mee kunt clocken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  327
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

nee ik ga niet overclocken. maar 1 ding heb ik nog niet begrepen, waarom kan je met een black edition beter overclocken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 327

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • Victoroql heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...