Spring naar bijdragen

niet verbindbaar help aub:(

siem

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Als ik naar de site portforward ga dan staat er Your external IP is 82.168.12.168. moet ik dat adres in me router zetten want als ik naar start ga en dan cmd en ipconfig dan zegt ie dat dit me ip adres is 192.168.1.231... kan iemand eens helpen aub ik weet niet meer wat ik moet doen...????

ik heb nieuwe router en die heet zyxel en model is p-2602hw-d1a en nu ik deze heb ben ik niet meer verbindbaar..heb de handleiding gelezen egt zo makkelijk maar ik word maar niet verbindbaar...ik heb poort 49500 bij utorrent open gemaakt mah niks...

en dan ga ik bij utorrent naar snelheidshulp en dan test of poort juist word door gestuurd en komik op de site en bij elke poort nummer geeft ie dit aan op de site

Welcome to the µTorrent Port Checker

A test will be performed on your computer to check if the specified port is open.

Checking port 49500 on 82.168.12.168...

An error has occurred!An error has occurred!

Port 49500 does not appear to be open.

Please see www.portforward.com for more information if you need to map a port.

Please make absolutely sure that PeerGuardian 2 or Protowall is allowing utorrent.com (72.20.52.46) in either of those programs. Those of you using ipfilter.dat should make sure the list does not include the website's IP. After making sure of this, re-run this test by refreshing the page (F5).

hooop egt dat ik hulp krijg en dat iemand me kan helpen ben egt ten einde raad..

ik heb windows xp home mijn draadloos netwerk kaart is intel® PRO/wireless 2200BG network connection..Ik heb me gewoon de windows firewall maar ook daar heb ik de poort open staan en doet het nog niet..ik heb een adsl aansluiting

groetjes siem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 15
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

192.168.0.1

Daar kun je de router instellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  15
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

als ik naar internet explorer ga en ik type http://192.168.0.1 dan krijg ik de webpagina kan niet gevonden worden..

en als ik http://192.168.1.254 pak dan kom ik er wel denk ik en ik heb daar namelijk dit ingevuld

Service Name:Name1

Start Port:49500

End Port:49500

Port Translation Start Port End Port :49500-49500

Server IP Address: 192.168. 1.231

Groetjes siem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 15

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...