Spring naar bijdragen

DVD speler en harde schijf

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi Allen,

Vraagje: ik heb een externe harde schijf gekocht, een Packard Bell Carbon 1TB.

Nu wil ik hierbij een dvd speler kopen waarop ik deze kan aansluiten, dus eentje met een USB uitgang waar ik hem gewoon in kan steken en zo hopelijk mijn gedownloade spullen kan bekijken.

Weet iemand welk model DVD speler dit zou pikken?

Mijn budget is bescheiden en ik heb bijvoorbeeld al met Phillips gebeld over de Phillips dvp5160, maar zij zeggen dat deze de schijf niet zal accepteren.

Iemand ervaring hiermee?

Alvast bedankt!

Henk Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Echte ervaring heb ik er niet mee, maar na wat google werk kwam ik deze goedkope DVD speler tegen:

http://www.polectro.nl/product_info.php?products_id=21759&utm_source=kelkoonl&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=DV310K/ZWART

Deze is zeer geschikt voor het 'download-wereldje' aangezien hij ook DivX (.avi) files afspeelt.

Misschien is het handig om even contact op te nemen met de fabrikant/distributeur van de DVD speler of de desbetreffende harddisk wordt herkend op die DVD speler.

Post Merge: oktober 03, 2009, 12:26:35 pm

Ohja, zoals u misschien wel weet is pioneer één van de meest vooraanstaande merken (op Bose na misschien) op het gebied van DVD spelers etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...