RON AMSTERDAM Geplaatst Oktober 7, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 7, 2009 HOI, IK GEBRUIK AL JAREN UTORRENT MET XP, IK HEB NU EEN NIEUWE PC MET VISTA. IK HE UTORRENT GEINSTALEERD, MAPPEN AANGEMAAKT. ALS IK EEN TORRENT VAN BIJV PIRATEBAY OF ZO WIL DOWNLOADEN EN DRUK OP OPENEN, DAN OPEND MIJN MEDIAPLAYER IPV UTORRENT. HEB AL EEN PAAR MAAL EEN ANDERE UTORRENT GEINSTALEERD MAAR DAT HELPT NIET. WIE WEET DE OPLOSSING [modbreak]Je lampje van caps-lock staat nog aan. Graag in het vervolg even uitzetten als je het nog niet is opgevallen[/modbreak] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
movado Geplaatst Oktober 7, 2009 Bijdragen: 314 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/27/09 Status: Offline Actief: September 13, 2015 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Oktober 7, 2009 Volgens mij moet je een torrent ook kunnen opslaan. Als je dan in de verkenner de torrent selecteert, rechtermuisknop en openen met... kiest, dan kun je het programma Utorrent toewijzen aan het bestandstype torrent... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 314
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie