Spring naar bijdragen

uitbreiding pc


Gast panasonic

Aanbevolen reactie

hey mense ik wil graag mijn pc uitbreiden, ik hoef geen nieuwe processor, maar ik wil wel graag een nieuwe grafische kaart en nieuw werkgeheugen.

kan ik beter werkgeheugen kopen of een nieuwe grafische kaart

en aan welke prijs bij een grafische kaart denken als ik de spellen van nu wil spelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

dat ligt aan de dingen waar jij prioriteit aan hecht.

heb je een AGP of PCI-E slot ?

Hoeveel geheugen heb je nu ?

Als je vaak games speelt zou ik een videokaart kopen, als je de nieuwere games wilt spelen kost je dat 100/150 euro.

intern geheugen is een stuk goedkoper, maar daar heb je niet zoveel aan als je spelletjes speelt als je geen grafische kaart hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast smartass

als je echt de allernieuwste spellen wilt spelen (zoals f.e.a.r) of gewoon spellen die grafisch heel zwaar zijn zou ik een nieuwe viedokaart kopen, want zonder een goede videokaart kun je zowieso niks,

en als je echt hele goeie graphics wil, ben je denk ik toch wat duurder uit, zo rond de 300 euro, ik ga mijn pc binnenkort ook uitbreiden met nieuwe videokaart :)

http://www.pcmegastore.nl/catalog/product_info.php?cPath=1_4_339_75&products_id=99946680

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

ImpY schreef:

deze komt in mijn nieuwe pc

http://www.pcmegastore.nl/catalog/product_info.php?cPath=1_4_180_344&products_id=4401

zeer goede kaart neem er dan 2 van komen in SLI opstelling hmm gewoon perfect :)

dan kun je gamen en kan het weten heb er van de week zo een moeten bouwen en getest met Call of Duty 2 krijg je bij die kaart namelijk :)

Impy heeft geld teveel ? :P:P

Vanaf 150 euro heb je ook al een redelijke videokaart, je kunt dan in ieder geval de nieuwere spellen aan, alleen niet op de hoogste beeldkwaliteit.

edit : is dit een redelijke videokaart ? ik had eerst de 6600 versie (geen gt) van 256 mb, maar die is stuk, dus moet morgen even terug maar is het verstandig om dan deze te nemen, scheel 10 euro ofzo.

Merk XFX

Model Geforce 6600GT

Chip NVidia Geforce 6600GT

Geheugen 128.0 MB

Type DDR 3

GPU Snelheid 400.0 MHz

Interface PCI-E 16x

RAMDAC 400MHz

Video-in Ja

TV-out S-VIDEO

DVI Dual DVI

D-SUB

Prijs € 149.95

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast Mathijss

Ik heb laatst voor nieuwe games een videokaart: Ati Radeon 9800 pro gekocht en nog wat werk geheugen nu heb ik in totaal 1gb werkgeheugen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast darkne0n

Ik heb als videokaart een ati radeon x800 all-in-wonder VE

300 eurie\'s, en hij was nog in de aanbieding :whistle: :laugh:

en ik heb 1gb werkgeheugen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast Mathijss

darkne0n schreef:

Ik heb als videokaart een ati radeon x800 all-in-wonder VE

300 eurie\'s, en hij was nog in de aanbieding :whistle: :laugh:

en ik heb 1gb werkgeheugen

LOL die ati radeon 9800 pro van mij was in de 200 euries dacht ik:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...