Spring naar bijdragen

iPod Oortjes


Bart'

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

lijkt mij wel. kan toch op de bon kijken hoelang je garantie hebt. Gewoon weer terug naar de winkel.

je hebt vaak alleen geen garantie bij slijtage, maar dopjes moeten echt wel langer dan een paar maanden meegaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

De oortjes vallen onder je Ipod garantie. Die van mij zijn door de warmte onbruikbaar geworden. Rubber smolt eraf en kwam in me oor. Ze hebben geluk dat ik niet in Amerika woon anders had ik ze aangeklaagd. En ze hebben de oordopjes ook niet vergoed :(. En in het boekje kan ik nergens vinden dat de oordopjes op een bepaalde warmte het rubbert smelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

De oortjes vallen onder je Ipod garantie. Die van mij zijn door de warmte onbruikbaar geworden. Rubber smolt eraf en kwam in me oor. Ze hebben geluk dat ik niet in Amerika woon anders had ik ze aangeklaagd. En ze hebben de oordopjes ook niet vergoed :(. En in het boekje kan ik nergens vinden dat de oordopjes op een bepaalde warmte het rubbert smelt.

Huh!? Hoe krijg je dat voor elkaar?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 113
  • 5,7k

  • Bijdragen:  4.307
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Omdat het warm werd bleef het rubber rond het oordopje niet meer goed zitten. En dan komt het in je oor. Logisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4,3k

  • Bijdragen:  425
  • Waardering:   44
  • Prestatiepunten:  311
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Bij mij zijn ze zelfs zowat in me oor ontploft, ze gingen helemal ratelen en trillen, toen heb ik ze weg gegooid, ik heb nu wel een gehoorbeschadiging aan mijn oor, of het daardoor komt weet ik niet... Maar het zijn sowiezo slechte oortjes, gewoon niet gebruiken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 44
  • 425

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Valt onder garantie. Had mijne 3x in een jaar terug gebracht, 3x nieuwe gekregen ;)

Slot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...