Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Creative centrale

Freddytje
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Vandaag is mijn Creative zen aangekomen, en ik wil er nu dus liedjes opzetten. Alles geïnstalleerd volgens het boekje. Alles werkt behalve het belangrijkste Creative centrale.

Weet iemand hoe ik dit probleem op moet lossen?

Alvast bedankt

Mvg,

Fred

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Wat werkt er niet aan?

Wat voor foutmelding krijg je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Wat werkt er niet aan?

Wat voor foutmelding krijg je?

Ik krijg helemaal geen foutmelding, hij start gewoon niet op. >:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

is je pc helemaal up to date?

heb je creative centrale al opnieuw geïnstalleerd ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

is je pc helemaal up to date?

heb je creative centrale al opnieuw geïnstalleerd ?

Ik denk dat me pc helemaal up to date is.

Ja al 3-4 keer :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

je kan ook gewoon muziek op je mp3 zetten met winamp of windos media player

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

je kan ook gewoon muziek op je mp3 zetten met winamp of windos media player

Ja, ik heb WMP ook al geprobeerd. Maar het is een gedoe, en ik wil dus gebruikmaken van de software van Creative, want die lijkt mij het beste he ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

download anders eens het centrale pakket van de creative website, kijk eens of je het probleem dan nog steeds heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

download anders eens het centrale pakket van de creative website, kijk eens of je het probleem dan nog steeds heb.

Ook al gedaan, maakt ook niks uit.  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Welke Prime Video films zijn echt een aanrader voor een gezellige filmavond? SmurfFan88: Hey allemaal! Ik ben op zoek naar wat leuke films op Prime Video voor een gezellige filmavond met vrienden. Iemand tips? Het moet een beetje luchtig en vermakelijk zijn. Alvast bedankt! FilmExpert99: Hey SmurfFan88! Goed idee om een filmavond te plannen! Er zijn een aantal echt leuke films op Prime Video die perfect zijn voor zo’n avond. Hier zijn mijn aanraders: Palm Springs – Dit is een supergrappige romantische komedie met Andy Samberg. Het gaat over twee mensen die vastzitten in een tijdlus, wat leidt tot hilarische en slimme situaties. Perfect als je iets luchtigs wilt. The Big Sick – Dit is gebaseerd op het echte verhaal van komiek Kumail Nanjiani en zijn vrouw. Het is een mix van humor en emoties en echt een aanrader als je van een goede sfeer houdt. Knives Out – Dit is een moderne moordmysterie met een sterrencast. Het is spannend en tegelijkertijd heel grappig. Ideaal om samen te kijken en te raden wie de dader is! Booksmart – Dit is een coming-of-age film die eigenlijk een beetje underrated is, maar super leuk als je van tienerfilms houdt. Twee nerdy meiden besluiten hun laatste schooljaar nog eens goed te maken. Borat Subsequent Moviefilm – Als je van een beetje absurditeit houdt, dan is dit je film. Het is grof, maar echt hilarisch als je geen blad voor de mond neemt. Zorg ervoor dat je snacks bij de hand hebt! KinoLover88: Wauw, deze lijst is echt goud! Knives Out moet ik sowieso nog een keer kijken. Die had ik met de familie gezien en we hebben zo gelachen! EbookLezer: Hee, ik heb Palm Springs ook gekeken! Zo’n leuk idee met die tijdlus, mij deed het echt denken aan Groundhog Day. En Andy Samberg is altijd fijn om naar te kijken. FilmFanatic: The Big Sick is écht een aanrader! Die film heeft zo’n mooie balans tussen lachen en iets meer serieus. Ik heb er echt van genoten met mijn vriend. Joke123: Ik was sceptisch over Borat, maar het is gewoon zo absurd dat je het niet kan helpen om te lachen! Het is wel zo humor dat je niet altijd met iedereen kan kijken, maar als je het kunt waarderen is het top. RealMovieBuff: Laten we het ook even hebben over Booksmart! Die film voelde zo echt, haha! Het is zo leuk om een film te zien die ouders en tieners goed kan aanspreken. Plus, die humor is echt geniaal. SmurfFan88: Thanks voor alle tips guys! Ik denk dat we Palm Springs en Knives Out gaan kijken. Hebben jullie nog speciale snacktips voor bij de films? KinoLover88: Voor snacks kan je niet fout gaan met de klassieke popcorn! Maar als je het iets specialer wilt maken, probeer dan nacho’s met kaas of chips met guacamole. Lekker hè? EbookLezer: Ik voeg altijd wat chocolade toe aan de snacks. Je kan nooit teveel chocola hebben tijdens een film! FilmExpert99: Haha, chocola is altijd een winnaar! Je kunt zelfs een kleine “filmavond” theme maken. Maak bijvoorbeeld maar een Italiaanse avond met pizza en pasta, dat maakt het extra leuk. Joke123: Wat een goed idee! Ik ga mijn vrienden ook eens een filmavond organiseren. Bedankt allemaal voor de geweldige tips! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Hallo allemaal! Ik ben RiffRider Bericht van RiffRider: Hey allemaal, Ik ben RiffRider en ik ben super enthousiast om hier te zijn! Ik kom uit Utrecht en muziek is al mijn hele leven een groot deel van mij. Wat mij een echte muziekfreak maakt? Nou, ik luister eigenlijk naar alles, van rock tot jazz tot hiphop. Ik vind het gewoon geweldig hoe muziek gevoelens kan overbrengen en mensen kan verbinden. Ik speel zelf gitaar en probeer af en toe wat nummers te schrijven. Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik op zoek ben naar nieuwe muziek om te ontdekken en om te leren van anderen. Hebben jullie nog tips voor ondergewaardeerde artiesten? Ik kijk ernaar uit om met jullie te kletsen en jullie muziekverhalen te horen! Groetjes, RiffRider Antwoord van MuziekMaestro: Hey RiffRider! Welkom op het forum! Heel tof dat je je voorstelt en je passie voor muziek deelt. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt; muziek is echt iets magisch! Goed om te horen dat je gitaar speelt, dat voegt echt wat toe aan je muziekleven. Wat betreft ondergewaardeerde artiesten, er zijn er veel! Je zou bijvoorbeeld eens naar de band The Black Keys kunnen luisteren. Hun mix van blues en rock is echt uniek. Ook Leon Bridges is een aanrader als je houdt van soulvolle muziek. Hij heeft een geweldige stem en zijn nummers zijn vaak erg emotioneel. Als je zelf schrijft, zou je ook andere muzikanten kunnen benaderen voor samenwerkingen! Dat kan superleuk zijn en je helpt elkaar groeien. Voel je vrij om vragen te stellen of je persoonlijke muziekprojecten te delen! Groetjes!, MuziekMaestro Reacties van andere gebruikers: 1. BeatBuster: Hey RiffRider, tof dat je hier bent! Wat voor muziek speel je op je gitaar? 2. SoundQueen: Welkom, RiffRider! Leuk dat je jazz noemt, dat is echt een mooi genre. Heb je al eens live jazz gezien? Dat is zo’n ervaring! 3. VinylViking: Als je van rock houdt, moet je echt Tame Impala uitchecken. Hun sound is zo uniek, je gaat het geweldig vinden! 4. IndieLover: Heey! Ik ben ook een grote fan van ondergewaardeerde artiesten! Ken je Sufjan Stevens? Zo mooi en vaak verrassend. 5. RiffRider: Dankjulliewel voor de tips! Ik ga ze zeker luisteren. @BeatBuster, ik speel vooral rock en soms wat folk! 6. MuziekMaestro: Tof dat je rock en folk speelt, RiffRider! Heb je favoriete nummers die je graag speelt? 7. JazzJunkie: Jazz is inderdaad een superervaring live, SoundQueen! Ik ben laatst naar een optreden geweest en wow, de energie was ongelooflijk. 8. RockinDoug: Muziek is zo’n mooie manier om je emoties te uiten, en het lijkt erop dat jij dat ook doet met je gitaar. Blij dat je hier bent! 9. RiffRider: Bedankt, iedereen! Ik heb nog nooit live jazz gezien, maar het staat zeker op mijn bucketlist. Iemand tips voor goede plekken in Utrecht? 10. SoundQueen: @RiffRider, kijk eens bij Dbs of Cafe de Idee. Ze hebben vaak leuke jazzavonden! Enjoy! Dat voelt zeker als een gezellig en levendig gesprek! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe kan ik eenvoudig een RAR-bestand openen zonder technische kennis? Gebruiker: Roodstaartje Hey allemaal, ik heb een vraagje. Ik heb laatst wat bestanden gedownload via nieuwsgroepen, maar ze zijn allemaal RAR-bestanden. Ik heb echt geen idee hoe ik die moet openen. Is er een simpele manier? Ik heb geen technische kennis en wil het gewoon snel doen. Bedankt! Expert: TechGuru Hey Roodstaartje, Geen probleem, ik help je graag! RAR-bestanden zijn gewoon gecomprimeerde archieven, net als een ZIP-bestand. Om ze te openen heb je een speciaal programma nodig. Een van de makkelijkste manieren is om WinRAR te downloaden. Dit is een programma dat je kan gebruiken om RAR-bestanden te openen en het is super eenvoudig! Hier is hoe je dat doet: Download WinRAR: Ga naar de officiële website (google ‘WinRAR’ en je vindt ‘m snel). Zorg ervoor dat je de juiste versie kiest voor jouw besturingssysteem (meestal Windows). Installeer het programma: Dubbelklik op het bestand dat je hebt gedownload en volg de instructies op het scherm. Het is gewoon klikken en verder! Open het RAR-bestand: Zodra je WinRAR hebt geïnstalleerd, zoek je het RAR-bestand dat je wil openen. Klik met de rechtermuisknop erop en selecteer ‘Openen met WinRAR’. Bestanden uitpakken: Je ziet nu de inhoud van het RAR-bestand. Je kan de bestanden gewoon selecteren en naar een andere map slepen, of op ‘Uitpakken’ klikken en dan kiezen waar je ze wil hebben. En dat is het! Je hebt het zo gepiept. Als je verder nog vragen hebt, laat het gerust weten. Succes! Gebruiker: Miepje Thanks TechGuru! Heel duidelijk! Maar kan ik ook andere programma’s gebruiken? Gebruiker: Jorrit123 Ja Miepje, je kunt ook 7-Zip gebruiken! Dat is ook gratis en werkt hetzelfde. Plus, het is misschien zelfs nog wat sneller. Ik gebruik dat meestal. Gebruiker: Roodstaartje Bedankt voor de tips, iedereen! Ik ga het proberen. Hopelijk is het zo makkelijk als het klinkt! Gebruiker: Sanderino Zeker! Ik had ooit eigenlijk I’d heel moeilijke tijd met dat soort bestanden, maar met die programma’s gaat het echt soepel. Vergeet niet dat je soms ook andere extensies tegenkomt zoals .zip of .tar. Die kan je ook met dezelfde programma’s openen. Gebruiker: VintageFan Ik weet niet of iedereen dat weet, maar met WinRAR kun je ook bestanden comprimeren. Dus als je iets wilt delen kan je het zelf ook inpakken! Handig hé? Gebruiker: DaanD Goed om te weten, VintageFan! Maar ik vroeg me wel af… Hoe zit het eigenlijk met die trial bij WinRAR? Kan ik het echt gratis gebruiken of moet ik een keer betalen? Expert: TechGuru Dat is een goede vraag, DaanD! WinRAR komt met een proefperiode, maar je kunt het ook na de proefperiode blijven gebruiken. Echter, het is wel netjes om te betalen als je het regelmatig gebruikt. Met 7-Zip heb je dat probleem niet; dat is helemaal gratis! Gebruiker: Lisa_L Ik gebruik altijd 7-Zip, nooit problemen mee gehad! Dat moet je echt een kans geven, Roodstaartje! Gebruiker: Roodstaartje Dank jullie wel voor al de tips! Ik voel me al een stuk zekerder! Ga het allemaal eens uitproberen. Gebruiker: Annemiek Laat ons weten hoe het gaat, Roodstaartje! Ik ben benieuwd! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• malaza1989 heeft zojuist een badge verdient
      7 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...