Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

game pc (700 €) graag hulp bij samenstellen

Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Met de HD5770 mag je best een M520 nemen hoor. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 12
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Rand apparatuur hoeft er idd niet bij.. mag wel tips geven op dat gebied! en ook wel winkelwagentje voor maken maar hoeft niet wat je zelf maar wilt ik stel dit al zeer op prijs!

Ziet er goed uit!! Het winkelwagentje!!!

Post samenvoeging: oktober 26, 2009, 18:40:42 pm

Is dit niet een geschiktere video kaart?

Sapphire HD4870 1G QP ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

De HD 4870 is op zich wel een goede kaart, alleen de nieuwe HD 5770 is een vernieuwde kaart met dus nieuwe en betere mogelijkheden zoals het beter ondersteunen van DirectX 11. Daardoor is die geschikter voor in de toekomst als nieuwe spellen DirectX 11 gaan ondersteunen. Ik weet niet zeker of dat al bij Modern Warfare 2 is, maar ik weet het wel zeker bij Dirt 2. De HD 4870 ondersteund ook wel DirectX 11 maar heeft niet de nieuwe features.

Over je randapparatuur:

Natuurlijk wil ik je daarbij helpen, hierbij de samenstelling inclusief randapparatuur (maakt het wel duur door het 2e scherm, waarvoor is de precieze reden dat je een scherm erbij neemt)

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B217933%5D=2&product%5B70197%5D=1&product%5B57768%5D=1&product%5B35577%5D=1&product%5B206692%5D=1&product%5B224663%5D=1&product%5B80156%5D=1&product%5B239712%5D=1&product%5B232977%5D=1&product%5B234927%5D=1&product%5B226358%5D=1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Nou ik heb het nu ook en het is gewenning geworden.. maar okee het is niet een must.

Kan er vast ook wel zonder..

En is het aan te raden een HD scherm te nemen of zeg jij het heeft nog geen zin?

Heb nu zelf een acer 19" widescreen bevalt me op zich prima (bedenk me nu dat ik deze ook nog heb).

Edit:

Een directX 11 kaart is wel een aanrader dus vanaf nu is dat een must!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Voor gamen is het natuurlijk wel zwaarder voor je videokaart (resolutie is hoger) en als je zelf echt verschil vindt tussen een mindere resolutie en Full HD resolutie dan is het aan te raden om een Full HD scherm te nemen. Maar dat is echt vooral je eigen voorkeur. Ik heb nu de beste Full HD schermen genomen die er op de markt zijn om even een voorbeeld te geven hoe de prijs wordt.

Maar met 2 schermen gamen heeft ook weer nadelen, zoals dat er een streep in het midden zit, je resolutie 2x zo hoog wordt dus dat wordt nog zwaarder voor je videokaart.

Wat je kan doen is gewoon 1 Full HD 22" scherm nemen en dan als je toch echt liever een 2e scherm erbij wilt dan spaar je daarvoor. Dan heb je in ieder geval al 1 scherm.

Maar dat zijn allemaal keuzes die jij moet maken, wij adviseren alleen maar ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Full HD is wel leuk ja, maar als het puur om een monitor gaat is een 1900x1080 monitor zonder de HD technologie ook prima. Ik zou het zelf bij één scherm houden, persoonlijk vind ik een rand in het midden niet zo prettig werken en ik neem aan dat je liever 200 euro bespaart als het verschil tussen één of twee monitoren je toch niet veel uitmaakt. Je kunt ook een 26 tot 32" scherm nemen, misschien is dat prettiger voor je. Je moet dan alleen niet zo heel dicht op je beeldscherm kruipen, een 32" monitor is voor afstanden vanaf ongeveer 2 meter.

Afijn, ik mis nog wel een paar dingen in de samenstelling: een netwerkkaart omdat er toch gebruik gemaakt wordt van draadloos internet, al is het maar drie meter en de assemblage, als je die nodig hebt. Verder zou ik, als het kan, een Gigabyte P55-UD4 bord nemen i.p.v. de Asus die er nu in staat. Als het budget het toelaat, zou het voor mij zelfs de MSI P55-GD80 worden. Er werd om een geluidskaart gevraagd, maar heb je die echt nodig? Op het moederbord, en dan vooral de Gigabyte versies, zitten prima chips/kaartjes voor de standaard boxen. Als je echt luxe boxen (G51, Z-5500) of zelfs professionele audio hebt staan, kan ik de Asus Xonar D2X aanraden, al kost die wel een smak geld.

De Logitech G15 zou ik, als het toch op Azerty aankomt qua randapparatuur, ergens anders halen. 80 euro is gewoonweg teveel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik speel niet op 2 schermen maar op 1 scherm en op het andere scherm staan al mijn andere progamma's tis niet dat ik op 2 schermen tegelijk speel..

maar ik heb ook al gekeken naar een LG Full HD.

Weet zo niet welk type maar laat ik jullie morgen weten..

Jullie zijn top O0

Moest ik nog ergens op antwoorden?

Nog 1 ding?

Vista of 7? :-X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Jawel. :P Of je echt een geluidskaart nodig hebt (zie mijn vorige verhaal, 2e alinea onderste helft) en of je de pc zelf in elkaar gaat sleutelen of de leverancier dat voor je moet doen. Inclusief korting voor DukeN leden kost dat bij Azerty 49 euro.

Als je toch voor een LG met Full-HD kwaliteiten gaat, neem dan de monitor die JFK aanraadt. Dat is de best geteste in aardig wat vergelijkingen en het design schijnt ook geweldig te zijn, al kan ik daar persoonlijk niets over zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Geluidskaart kan altijd nog.

Assembleren doet wel iemand voor mij.

En ik denk idd dat het die LG wordt en dat ik mijn ouders nog even lief aan kijk voor wat extra budget.

Want 1 TB is ook altijd handig.. en misschien nog een snelle boot HDD!

Als er meer budget vrij komt hoor je het wel:P (ik weet jullie nu te vinden  :D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Een bootdisk kun je alleen nemen als je er ook echt het geld voor hebt. Ik zou eerder investeren in een ander moederbord en/of de HD5850 of HD5870.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Hoeveel zou er bij moeten komen denk je? €€€,€€?  ^-^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Als je het direct goed wilt doen, bedoel je?

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B939%5D=1&product%5B69241%5D=1&product%5B14680%5D=1&product%5B35578%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B236294%5D=1&product%5B42465%5D=1&product%5B232811%5D=1&product%5B226358%5D=1&product%5B80156%5D=1&product%5B224663%5D=1&product%5B57768%5D=1&product%5B217933%5D=1

DeathAdder (rechtshandig!) i.p.v. de MX518, één monitor weg, MSI P55-GD80 i.p.v. Asus P55, Xonar D2X toegevoegd, a/b/g netwerkkaartje toegevoegd, HD5850 i.p.v. HD5770, Cooler Master CM690 i.p.v. Elite 330, Samsung F3 1TB i.p.v. 500GB en de CM M620 i.p.v. M520.

Dan zit je dus op 200 euro meer, maar een monitor minder, dan met de samenstelling van JFK. Deze samenstelling is dan wel helemaal af met zo'n beetje het beste spul wat er te krijgen valt. Alleen een besturingssysteem moet dan nog geregeld worden. Ik raad zeker Windows 7 aan, Vista is nu én oud en qua stabiliteit overtroefd. Nou ja, zo dramatisch is het niet, maar je snapt waarschijnlijk wel wat ik bedoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Okee ik heb besloten om eerst een goede computer te doen en dan straks nog een beeldscherm.

(vandaag te horen gekregen dat ik 4 maanden 40 uur in week kan werken)

Ik heb nog even verder gekeken naar complete systemen en zou graag willen weten wat hier goed of slecht aan is:

Acer aspire Predator Ranger?

Die kan ik overnemen voor 670 euro..

Post samenvoeging: oktober 27, 2009, 17:13:12 pm

of:

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B7517%5D=1&product%5B84030%5D=1&product%5B229908%5D=1&product%5B35626%5D=1&product%5B213606%5D=3&product%5B225024%5D=1&product%5B234730%5D=1&product%5B226358%5D=1&product%5B68676%5D=1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Welke buitenlandse series kunnen jullie van harte aanbevelen en waarom? SmurfFan88 Hey allemaal! Ik ben op zoek naar nieuwe buitenlandse series om te kijken. Ik heb het gevoel dat ik alles al heb gezien. Wat raden jullie aan? Ik hou van drama en humor, maar sta open voor alles! Laat maar horen! FilmExpert101 Hey SmurfFan88! Goede vraag, ik ben dol op buitenlandse series! Hier zijn een paar die je echt niet mag missen: "La Casa de Papel" (Money Heist) – Dit is een Spaanse serie over een groep criminelen die de nationale munt van Spanje willen beroven. De plotwendingen zijn echt spannend en de personages zijn super interessant. Plus, je leert ook een beetje Spaans! "Dark" – Een Duitse sci-fi serie die je aan het denken zet. Het speelt zich af in een klein stadje en draait om tijdreizen. Het kan soms wat ingewikkeld zijn, maar dat is wat het zo intrigerend maakt. Zeker kijken als je houdt van mysterie! "Borgen" – Een Deense politieke serie. Het gaat over de eerste vrouwelijke premier van Denemarken. Het geeft je echt een kijkje in de wereld van de politiek en de druk die daarbij komt kijken. Heel goed geschreven en acteerwerk is top! "Skam" – Deze Noorse serie is geweldig voor wie van tienerdrama houdt. Het volgt verschillende jongeren en hun leven, en je kunt je echt in de personages inleven. Het voelt allemaal erg echt aan en de thema’s zijn herkenbaar. Als je nog specifieke genres wil, laat het me weten! Veel kijkplezier! LolaB Wow, "La Casa de Papel" is echt een aanrader! De spanning is door het dak! En die verhaallijnen zijn zo goed bedacht! Heb je ook "Elite" gezien? Ook een Spaanse serie, maar dan met meer drama en tienergerelateerde issues. BoekJunkie "Dark" is echt mindblowing! Ik heb de serie twee keer achter elkaar gekeken en elke keer ontdekte ik weer iets nieuws. Ze doen zo goed met de verhaallijnen en de muziek is ook magisch! FlixFreak Ben het helemaal eens met Borgen! Het is zo realistisch en het geeft een goed beeld van hoe politiek werkt. Ik had niet gedacht dat ik dit soort series leuk zou vinden, maar het is echt boeiend. En ja, de Deense taal klinkt ook best cool! EbookLezer Ik heb "Skam" gekeken en ik vond het echt leuk! Vooral de karakterontwikkeling is fantastisch. De verhalen zijn zo herkenbaar voor jongeren, en de manier waarop het is gefilmd voelt echt authentiek aan. Plus, de muziek is ook geweldig! TechieTom Exact, "Elite" is ook een super serie! Het heeft die mix van drama, geheimen en zelfs een beetje romantiek. Maar let op, het is wel heel anders dan "La Casa de Papel", meer in de richting van een soort van "Gossip Girl" maar dan in Spanje. KunstKiki Als je van humor houdt, probeer dan "Derry Girls". Het is een Ierse serie die zich afspeelt in de jaren ’90. De personages zijn hilarisch en de situaties zijn zo herkenbaar. Je komt echt in de sfeer van de tijd! ReisFan99 Kijk ook eens naar "Gomorrah". Het is een Italiaanse serie over de maffia. Het is zwaar en donker, maar zo goed gedaan. Je raakt echt betrokken bij de karakters en hun keuzes. Een echte aanrader voor als je klaar bent voor iets serieuzers! SmurfFan88 Bedankt voor al jullie tips, vrienden! Ik ga zeker wat van deze series bekijken! Heb je nog meer aanraders? Hit me up! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Hoe kan ik films downloaden via IRC zonder technische kennis? Gebruiker: RetroDL Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en zoek naar een makkelijke manier om films te downloaden via IRC. Ik heb echt geen technische kennis of ervaring, dus als iemand me kan helpen met een stap-voor-stap uitleg, zou dat super zijn! Alvast bedankt! Expert: Filmpiraat Hey RetroDL, welkom op het forum! Geen zorgen, ik help je graag een handje. Ook al klinkt IRC misschien ingewikkeld, het is eigenlijk best simpel als je de stappen volgt. Wat heb je nodig? Een IRC-client: Dit is de software waarmee je verbinding maakt met de IRC-netwerken. Aanbevolen opties zijn mIRC (voor Windows) of HexChat (voor zowel Windows als Mac). Een IRC-kanaal: Dit is de plek waar je moet zijn om films te vinden. Een populair kanaal voor films is bijvoorbeeld #movies op het netwerk irc.seedbox.net. Installeer de IRC-client: Download en installeer de client. Zodra je dit hebt gedaan, open je het programma en maak je een verbinding met een netwerk. Bij mIRC kun je dat doen door naar "File" > "Connect" te gaan. Verbinden met een kanaal: Wanneer je verbindt, zoek je naar het kanaal. Typ /join #movies in de tekstbox om dat kanaal binnen te komen. Zoeken naar films: Eenmaal in het kanaal, kun je vragen om films. Iemand kan je misschien kunnen helpen door de titels te geven die je zoekt. Typ bijvoorbeeld: Vraag: Iemand films beschikbaar? Houd er rekening mee dat niet iedereen altijd helpend is, maar je kunt het proberen! Downloaden: Vaak zal iemand een link geven naar een torrent of een direct download. Als het een torrent link is, moet je een torrent-client zoals qBittorrent hebben om de film binnen te halen. Controle met online bronnen: Zorg ervoor dat je niet zaken download die in je land illegaal zijn. Websites zoals torrentfreak.com kunnen je helpen om te checken wat veilig is. Dat was het! Laat maar weten als je nog vragen hebt. Succes! Gebruiker: DannyMIRC Wow, heel duidelijk! Ik dacht dat IRC veel moeilijker zou zijn. Ga het morgen meteen proberen. Bedankt Filmpiraat! Gebruiker: LizaP Leuk dat je dit vraagt, RetroDL! Ik gebruik IRC al een tijdje en het is echt chill. Soms zijn er ook bots in die kanalen die automatisch films uploaden. Je kan dan gewoon de filmnaam intypen en hopelijk krijg je snel een link. Probeer het! Gebruiker: CrazyDave Vraagje: Werken al die dingen ook op mobiel? Ik wil nu niet mijn laptop erbij pakken. Iemand ervaring met een IRC-app? Gebruiker: Filmpiraat @CrazyDave, ja! Er zijn mobiele apps zoals AndroIRC of Colloquy voor iOS. Je kunt dezelfde stappen volgen als op de desktop. Succes! Gebruiker: RetroDL Thanks allemaal! Ik heb net mIRC gedownload. Hopelijk lukt het me om iets te vinden straks. Fingers crossed! Gebruiker: Maxxie Het kan soms even duren voor je wat vindt. Gewoon geduld hebben. En stel je vragen in het kanaal, de meeste mensen helpen wel! Gebruiker: LizaP Oh, en vergeet niet dat je soms ook moet wachten op een "seed". Dat betekent dat je niet altijd meteen kunt downloaden. Wees geduldig, dan komt het goed! Gebruiker: DannyMIRC Raar dat ik nog nooit eerder van IRC had gehoord. Heb je een goeie link naar een goede gids, iemand? Zou het willen leren! Gebruiker: CrazyDave Fashionable, de stappen hierboven zijn al een goede gids! Maar als je wilt, kan ik een paar andere bronnen sturen als ik ze vind. Laat maar weten! Gebruiker: RetroDL Super bedankt voor alle hulp allemaal! Het lijkt me een tof avontuur. Ga meteen aan de slag! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstel van een nieuw lid – GamerSara Gebruikersnaam: GamerSara Onderwerp: Hoi iedereen! Hey allemaal! Ik ben GamerSara en ik ben net aangemeld op dit forum. Ik kom uit Amsterdam en ben 25 jaar oud. Sinds kort ben ik echt begonnen met pc gamen, en wow, wat een wereld gaat er voor je open! Ik ben vooral geïnteresseerd in RPG’s en avonturenspellen. Een vriend van me heeft me met veel enthousiasme aan het gamen gebracht, maar ik merk dat ik nog echt een newbie ben. Ik zou heel graag willen weten wat de beste tips zijn voor beginners, zodat ik mijn ervaringen kan verbeteren en vooral ook meer plezier kan hebben! Waarom ik me hier heb aangemeld? Ik wil heel graag in contact komen met andere gamers, ervaringen delen en tips ontvangen. Dus als jullie advies hebben over games of hoe je een goede gamer kunt worden, let me know! Als ik een vraag mag stellen: wat zijn jullie top 3 games die ik echt moet proberen als beginner? Dankjewel en hopelijk tot snel! Reactie van ExpertGamer88 Hoi GamerSara! Welkom op het forum! Het is superleuk dat je lid bent geworden. Gamen kan zo’n geweldige hobby zijn! Wat tips voor beginners: Kies je games zorgvuldig: Begin met games die je aanspreken. Ik raad je aan te kijken naar "The Witcher 3" voor RPG’s of "Stardew Valley" voor iets meer casuals. Beide hebben een geweldige community en zijn perfect voor beginners! Investeren in hardware: Als je serieus wilt gamen, investeer dan in een goede muis en toetsenbord. Het maakt echt een verschil! Een comfortabele stoel is ook belangrijk, anders krijg je rugklachten. Verken online communities: Je bent al hier, wat geweldig is! Zoek naar Discord servers of subreddit waar gamers van hetzelfde niveau elkaar helpen en ervaringen delen. En wat betreft je vraag: ik denk dat je zeker "Minecraft," "Fortnite," en "Among Us" een kans moet geven. Ze zijn super populair en heel leuk om met vrienden te spelen! Veel plezier en als je vragen hebt, je kan ze hier altijd stellen! Reacties van andere gebruikers: TechieTom: Welkom, GamerSara! Leuk dat je op het forum bent gekomen! Ik ben zelf een grote fan van RPG’s. The Witcher wordt vaak aanbevolen, dus dat is een goeie! JasmineGamerz: Hey GamerSara! Ik vind het zo leuk dat je uit Amsterdam komt! Heb je al een favoriet spel? Zeggen mensen hier vaak dat je RPG’s moet doen, maar vergeet ook de andere genres niet! SnelleSjaak: Welkom! Heb je al Fortnite geprobeerd? Het is mega populair en ook leuk voor beginners! GamerJasper: Hoi! Je bent echt niet alleen, hoor! Ik ben ook heel nieuw en heb een paar keer hulp gehad van anderen hier. Dat maakt het zoveel makkelijker! GamerSara: Thanks allemaal voor de warme welkom! Ik ga zeker de games die jullie aanraden even checken. Ik heb Minecraft nog niet geprobeerd, maar die lijkt me ook leuk! GameGeeky: Heey! Leuk dat je er bent. Ik speel best veel RPG’s. Heb je al eens aan spelstreams gedacht? Dat kan zo nuttig zijn om van andere gamers te leren! GamerSara: Ja, dat klinkt leuk! Ik heb nog geen streams gekeken, maar misschien moet ik dat ook maar eens doen. Heb je een goeie streamer die je kunt aanraden? SillySally: Hoi! Ik vind Jacksepticeye en PewDiePie super vermakelijk! Ze spelen ook vaak RPG’s en dat is echt leuk om te zien. ExpertGamer88: Als je tips zoekt qua streamers: kijk eens naar "Ninja" voor Fortnite. Hij is super populair en heeft veel handige tips voor beginners! En vergeet niet dat je ook tutorials op YouTube kunt vinden! Hopelijk komt je gamer avontuur goed op gang, GamerSara! Geniet ervan! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• hjjuvujvuey6 heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...